Küçük bir alıntıyla geldim. Keyifli okumalar.❤
~~~~~~~
" Evleneceksin dedim Rozerin! Bunun geri dönüşü yok! "
Rozerin korku dolu bakışlarla bir babasına bir de vurmak için kaldırdığı eline baktı.
" Evlenmem baba. İstersen canımı al yine de evlenmem. "
Babasının kalkan eli hızla yanağına inerken çığlık atıp kendini geriye doğru atsa da hiçbir işe yaramamıştı. Ağzına gelen metal tat midesini bulandırmaya başladı.
" Kardeşin onların çocuğunu öldürdü! Kan davası mı çıksın istiyorsun?! Eğer evlenmezsen ve kardeşine birşey olursa yemin ederim senin onun kanıyla boğarım! Yemin ederim! "
Gözlerinden akan yaşlar buz gibi tenini yakarken yutkunmaya çalışsa da yapamadı. Gerçek boğazına bir yumru gibi oturmuştu.
Bakışlarını annesine çevirdiğinde onun korku ve çaresiz bakışlarıyla karşılaştı.
" Oğlunu toprağa vermemek için beni diri diri mezara mı gömeceksin anne? Kızına kıyacak mısın? "
" Kaderin buysa kaçamazsın kızım. Hüküm bir defa verildi geri dönüşü yok. "
" Ama anne..."
Rozerin'in babası onu kolundan tutup sürükleyerek odasına götürdü ve kapıyı üzerine kilitledi.
Rozerin ne kadar bağırırsa bağırsın ona bu evde herkes sağırdı. Kapıyı yumruklamaktan elleri kıpkırmızı olmuştu. Acıyla ellerini ovalarken yatağına oturdu. Yapamazdı evlenemezdi. Sinan'dan başkasına ölürdü de gelin gitmezdi.
Bugün yaşadıkları aklına geldiğinde burukça gülümsedi. Ruşendil, Emre ve sevdiği adam ile çok güzel bir gün geçirmişti. Sanki bilmeden veda eder gibi.
Aklından hemen bu son düşüncelerini sildi. Ne olursa olsun pes etmeyecekti. Hayatından, sevdiği adamdan vazgeçmeyecekti. Kardeşinin işlediği günahın bedelini bir ömür çekmeyecekti. Haberi alır almaz yatağının altına sakladığı telefonunu açıp sessize aldı. Sinan'ın ismini bulup tıklayarak kimseye yakalanmamak için hızlıca mesajı yazmaya başladı.
" Karar çıktı beni evlendirecekler Sinan. Babama itiraz ettim istemediğimi söyledim ama bana tokat attı. Annem desen çoktan kaderine razı olmuş durumda. Bunu ölsem de kabul etmem evlenmem. Eğer sen de beni seviyorsan, sevdamız için ölümü göze alıyorsan bu gece herkes uyuduktan sonra ikide odamın pencesinin önüne gel ve beni kaçır."
Mesajı gönderdikten sonra bir gözü kapıda bir gözü telefonda cevabı beklemeye başladı. Dizleri, elleri, vücudunun her yanı titriyordu.
Kararmış olan ekran bildirim ile aydınlandı. Rozerin derin bir nefes alıp dualar eşliğinde bildirimin üzerine tıkladı ve mesajı okumaya başladı.
" Bu gece iki de pencerenin önünde olacağım. Kimliğini ve pasaportunu almayı unutma. Seni ucunda ölüm de olsa asla bırakmam. Ellerim ellerinde olana dek kendine dikkat et sevgilim. Seni seviyorum. "
~~~~~~
Yeni bölüm cumartesi akşamı geliyor❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUŞENDİL (TAMAMLANDI)
Ficción GeneralDoğuştan görme engelli olan Ruşendil, abisinin Hacıoğlu konağından kız kaçırmasıyla, kızın abisi Emre Hacıoğlu ile berdel edilerek evlenir. İki yabancı yürek zifiri bir karanlığın içinde kaybolurken Emre'nin en büyük düşmanı Hakan Canoğlu Ruşendil'e...