Canlarım merhaba nasılsınız? Şu sıra bölüm yazmak için kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Ben de size küçük bir alıntı ile geldim. Keyifli okumalar. ❤🙏
~~~~~~~~~~~~~~~~
" Gözlerim geceye tutsakken, yüreğimin kapılarını nasıl açarım? Sen en aydınlık dünyalara layıksın Emre. Benim dünyam zifiri bir gece. Sabaha güneşim doğmaz. Bekleme... Yüreği aşkı hiç tatmamış bir kadınım ben. Yalvarırım bir gün sevme beni. Gündüzünü çevirme geceye. Kahrolur biterim..."
Ruşendil daktilosundan çıkardığı kâğıdı zımbalayıp dosyasına yerleştirdikten sonra dosyanın kapağını kapatıp yatağına oturdu.
Sağ elinin yüzük parmağında hissettiği soğukluk ile içi ürperirken, bugün alışverişte ve isteme töreninde yaşananlar onu bir hayli yormuştu.
Emre'nin annesi Zeynep Hanımın bugünkü yaklaşımıyla kendisini çok zor günlerin beklediğini acı bir şekilde anlamıştı.
Bugün parmağına takılan yüzükle hayatında yepyeni bir sayfa açılmıştı ve artık hayatında hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.
Ne hissedeceğini, ne düşüneceğini bilmez bir haldeydi. Kalbi sanki sadece kan pompalıyordu. Bu kadar hissizlik kendisini korkutsa da elinden hiçbir şey gelmiyordu. Olan olmuştu artık. Bir an önce kendisine gelmesi gerekiyordu ama nasıl?
Elleriyle gözyaşlarını silip yatağının örtüsünü üzerine örtüp sırtını yatağın başlığına dayadığı esnada odasının kapısı iki defa çaldı.
" Müsaitim. "
Ruşendil bu saatte kimin geldiğini merak ederken kapının açılma sesiyle yataktaki oturuşunu düzeltti. Ve birkaç saniye sonra burnuna dolan kokuyla odasına kimin geldiğini anlamıştı.
Her gün köşe bucak kaçtığı, yaşanmasından deli gibi korktuğu o an gelmişti işte.
Bu gece artık kaçacak bir yer kalmamış, Ruşendil ebe olmuştu.
Bu gece korkuların son bulduğu ve kelimelerin keskin bir bıçağa döndüğü geceydi.
Bu gece Ruşendil ve abisinin hesaplaşma vakti gelmişti.
Ruşendil titreyen ellerini yumruk yapıp duruşunu dikleştirdi. Gözlerinden yaşlar dünden akmaya hazırken, o bunun olmaması için son ana kadar direnecekti. Dişlerini alt dudağına geçirip derin bir nefes aldıktan sonra o ölümcül sessizliği bozdu.
" Gel abi gel... "
~~~~~~~~~
Sizce bölümde neler olacak?
Zeynep Hanımın neler yapabileceğini tahmin ediyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUŞENDİL (TAMAMLANDI)
Narrativa generaleDoğuştan görme engelli olan Ruşendil, abisinin Hacıoğlu konağından kız kaçırmasıyla, kızın abisi Emre Hacıoğlu ile berdel edilerek evlenir. İki yabancı yürek zifiri bir karanlığın içinde kaybolurken Emre'nin en büyük düşmanı Hakan Canoğlu Ruşendil'e...