Canım okurlarım, benim için yeri hep ayrı olacak Ruşendil adlı hikâyemin final bölümünün son partı ile karşınızdayım. Sondaki açıklamamı okumanızı rica ederken hepinize keyifli okumalar dilerim.
Oy ve yorumlarınızı son defa eksik etmeyip beni yanlız bırakmazsanız çok mutlu olurum.🙏❤
~~~~~~
- 3 AY SONRA -
" Kiraz kızım sen geç müzik sınıfına, biz baban ile biraz konuşalım. "
Kiraz öğretmenine korkuyla bir bakış atıp müzik odasına girdi. Ruşendil ise elindeki anahtar ile kapıyı kilitleyip anahtarı avucunda sımsıkı tutup arkasını döndü.
" Siz ne yapıyorsunuz hoca hanım? Kızımı odaya nasıl kilitlersin? Çıkar onu oradan hemen! "
Ruşendil başını korkusuzca dikleştirip sesinde bir gram tereddüt olmadan konuşmaya başladı.
" Ben daha birkaç ay önce canım dediğim iki insanı töreleriniz yüzünden toprağın altına koydum. Kiraz'ın da töreye kurban olmasına izin vermeyeceğim! Onun yaşarken ölmesine izin vermeyeceğim! "
1 Ay önce okula yeni tayin olan okul müdürü İhsan Bey kameralardan gördüklerinden şüphelenip Ruşendil öğretmenin yardıma ihtiyacı olduğunu düşünerek hızla odasından çıkıp onun yanına doğru yürümeye başladı.
Şemsi, karşısındaki kadının kendisine söyledikleriyle sinirlenirken başının belaya girmemesi için kendini zor tutuyordu.
" Hoca! Haddin olmayan şeylere burnunu sokma! Kız benim değil mi? İstersem okuldan alırım! İstersem birine verir evlendiririm! Sana mı soracağım ne yapacağımı? Şimdi başımı belaya sokmadan aç şu kapıyı ve kızımı bana ver. "
Ruşendil elindeki anahtarı daha da çok sıkıp avucunun içinde hapis etti. Ne olursa olsun onun dediğini yapmayacaktı.
" Birincisi o senin sadece kızın malın değil! İkincisi daha çocuk yaştaki bir kızı okuldan alıp evlendiremezsin! Okul müdürümüz geldiğinde herşeyi ona bir bir anlatacağım. Bak bakalım o dediklerini yapabiliyor musun? "
Şemsi içindeki sinire engel olamayarak Ruşendil'in bileğini tutup sıktı.
" Sen şu halinle bir de bana mı dikleniyorsun hoca? Hem gözlerin görmüyor, hem de gebesin. Evinde kocana hizmet edeceğin yerde tövbe tövbeee..."
" Ne oluyor burada? "
İhsan Bey gördüğü manzara karşısında hızla Ruşendil'in yanına gelip bileğini adamın elinden kurtardı ve onun önüne geçerek adamın karşısına dikildi.
" Sizin bu öğretmeniniz kızımı sınıfa kilitledi ne olacak! Kilidi aç kızımı bana ver diyorum vermiyor! "
İhsan Bey, Ruşendil'e döndü. Onun bir sebep yokken böyle davranmayacağını bu kadar kısa süre içinde öğrenmişti.
" Ruşendil öğretmenim bir de sizi dinlemek istiyorum neler oluyor burada? "
Ruşendil olanı biteni müdürüne anlatırken diğer öğretmen ve öğrenciler de yanlarına gelip olayı izlemeye başladılar.
İhsan Bey, Ruşendil'in elinden anahtarı alıp sınıfın kapısını açarak Kiraz'ı sınıftan çıkardı.
Kiraz babasından korktuğu için onun yanına değil Ruşendil'in yanına gitmiş ve ona sımsıkı sarılmıştı.
Ruşendil de kendisine sarılan öğrencisini hiç tereddüt etmeden kollarının arasına aldı. Ne olursa olsun Kiraz'ı bu adama vermeyecek ve törelere kurban etmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUŞENDİL (TAMAMLANDI)
Ficción GeneralDoğuştan görme engelli olan Ruşendil, abisinin Hacıoğlu konağından kız kaçırmasıyla, kızın abisi Emre Hacıoğlu ile berdel edilerek evlenir. İki yabancı yürek zifiri bir karanlığın içinde kaybolurken Emre'nin en büyük düşmanı Hakan Canoğlu Ruşendil'e...