🪄24.BÖLÜM: GELDİM SEVGİLİM ( YENİ BÖLÜM)🪄

4.9K 342 36
                                    

Canlarım iyi geceler. Şu an Kuşadası'ndayım ama tatilde olsam da size yeni bölümü yetiştirdim. Umarım severek ve yüreğinizde o duyguları hissederek okursunuz.

Gerçekten çok yorucu bir gün geçirdin. Bir hatam olduysa şimdiden affola.(Yorumlarda kırıcı olmadan bana bildirebilrsiniz.) 🙏♥️

Bu bölümü siz canım okurcanlarıma ithaf ediyorum. Bol bol yorum atın olur mu? Bastığınız yıldız size şans getirsin. Keyifli okumalar.♥️🪄🙏

Bölüm Şarkısı: Bekle Beni -Nırettin Rençber

  RUŞENDİL'İN YENİ TANITIM VİDEOSU♥️

~~~~~~~

Belki bir yağmurlu geceydi,
Belki de bir kum fırtınası.
Pazarda annesini kaybetmiş bir çocuğun korkusu gibiydi sensizlik.
Düşlerine dalıp yine sana uyandım her sabah.
Sevdan umudum oldu.
Ve ben hiç yitirmedim seni.
Biliyordum sevgili,
Elbet yüreğimizdeki bu ayaz bahara dönecekti.
Şimdi sana çıkan yolları bir bir yürüyorum.
Hasret bitti yüreğime aşkı öğreten kadın.
Bekle geliyorum...

  Elinde tuttuğu pasaportuna uzun uzun bakan Emre, bakışlarını can dostuna çevirdiğinde Sinan derin bir nefes alıp planı sabırla yeniden anlatmaya başladı.

" Lila ve Koray Ruşendil'in kaldığı evin hemen yanında oturuyorlarmış yani komşular. Koray'ın mesleğini ve görevini sana anlatmıştım. "

" Tamam biliyorum buraları geç. "

" Oğlum madem biliyorsun neden anl..."

" Sinan sus ve anlat! "

" Oğlum hem susup hem nasıl anlatayım?! "

" Komşular tamam anladım devamını anlat! "

" Susarsan anlatacağım ve şimdi sus sakın sesini çıkarma. Hakan, Sinan ile tanıştıktan sonra Ruşendil'in adını değiştirip onu karısı olarak tanıtmış. "

Emre bu sözlerle yumruğunu sıkıp torpido gözüne yumruk attı.

" Ben sana göstereceğim karı koca oyununu! Adi şer*fsiz! "

" Oğlum bi sus be! Beni deli ettin burada! Sus da anlatayım! Sonra ailecek tanışmışlar işte. Ruşendil yenge önce hiçbir şey çaktırmadan Koray ve eşi Lila ile samimi olmuş. Sonrasında bir gün Lila ile başbaşa kaldıkları bir zamanda ona herşeyi anlatıp kaçmak için yardım istemiş. "

" Zekâsına kurban olurum kimin hatunu..."

" Yengemin senin zekân ile bir ilgisi olmadığını biliyorsun. Kadın senin yanında Albert Einstein kalıyor. Daha sus beni dinle diyorum onu bile beceremiyorsun."

" İyi be tamam sustum anlat! "

  " Koray bizim Tarkan'ı bir şekilde bulup irtibata geçmiş. Sonrasını da biliyorsun işte. Şimdi asıl konuya geleyim. Sen ben ve Tarkan birlikte özel uçakla gideceğiz. Biz oraya gittiğimizde saat akşam dokuz civarı olacak. Lila kek  yapıp eşi Koray ile birlikte Hakan'ların evine çaya gidecekler. Lila çaya uyku ilacı katacak. Ruşendil ve bizimkiler hariç herkes ilaçlı çaydan içecek ve uykuya dalacak. Biz de o esnada eve girip Ruşendil'i alacağız. İşte plan bu. "

RUŞENDİL (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin