Bu bölümü yazmak için uyumayan bendeniz yazarınız keyifli okumalar, bol bol yorum ve oy diliyorum.🥰🙏
~~~~~
2 AY SONRA
"Oğlum, zamanın daralıyor. Ruşendil'i 1 ay içinde bulamazsan..."
Emre yorgun, tükenmiş ve çaresiz bir halde koltuğa oturup başını öne eğip derin bir nefes aldı.
" Biliyorum baba! Eğer Ruşendil'i bulamazsam istediğiniz kız ile evleneceğim! Bunu ikide bir yüzüme vurup durmayın artık! "
Rustem Ağa oğlunun çaresiz çırpınışlarını gördükçe kahroluyordu. Çabası boşunaydı. Ruşendil kendi isteğiyle gitmişti ve o istemediği sürece asla geri dönmeyecekti. Fakat oğlu bunu haftalardır kabul etmiyordu.
" Aşirete söz verdin Emre. Sözünden dönmen demek şerefimizi, namusumuzu ayaklarının altına alman demek. En önemlisi de kardeşinin ve doğacak çocuğunun canı demek. Sakın yanlış bir hareket yapayım deme oğlum. "
Emre hiçbir şey demeden babasının çalışma odasından çıkıp Ruşendil'in kaldığı odanın önüne geldi. Hiç düşünmeden kapıyı açıp içeriye girdi.
Kalbindeki özlem artık canını yakmaya başlamıştı. Arkadaşı Tarkan ile birlikte haftalardır Ruşendil'in izini sürüyorlardı. Birkaç küçük ipucu bulsalar da elle tutulur birşey bulamamışlardı.
Adımlarını odanın içinde gezdirirken küçük dolabın içindeki dosyalara gözü çarptı. Odaya bu notları almak için gelmişti. Son 2 haftadır artık Braille alfabesini çok rahat bir şekilde okuyabiliyordu. Ancak notları okumaya daha yeni cesaret edebilmişti.
Dolabın kapağını açıp ne kadar dosya varsa kucağına aldı ve onları dikkatlice Ruşendil ile kendi odalarına götürüp yatağın üzerine bıraktı. Bu odadaki dosyaları da yatağın üzerine koyup dosyanın üzerinde yazan tarih sırasına göre sıraladı.
Bu notlarda ne ile karşılaşacağını bilmediği için stresten kalbi durmak üzereydi.
İlk dosyayı eline alıp okumaya başladığında sanki Ruşendil karşısındaydı ve kendisiyle konuşuyordu.
"Bugün üniversite sınav sonuçları açıklanıyor. O kadar heyecanlıyım ki. Annemin ve babamın emeğinin karşılığını vermek, engelleri aştığımı insanlara göstermek istiyorum. Umarım dileğim gerçekleşir..."
Emre bir diğer sayfaya geçip okumaya devam etti.
" Hayallerimden birini daha gerçekleştirdim ve istediğim üniversite ve bölümü kazandım. Bu defa da "Kızını bu halde tek başına oralara nasıl göndereceksin? Yapamaz tek başına. " diyenler oluyor ama annem ve babam bana destek oluyor. Korktuğum olmayacak, okuyup öğretmen olabileceğim. Yapabilir miyim? Diye ben de kendi kendime soruyorum, korkuyorum ama yapabileceğime inancım sonsuz. Kim ne derse desin engelleri aşacağım. "
" Ben her zaman seninle gurur duydum. Ve en çok da bu inatçı, mücadeleci yanını sevdim. "
Emre içinden Ruşendil ile konuşurken notları okumaya devam ediyordu. Birinci dosya bittikten sonra sıradakini alıp okumaya devam etti.
" Okuldaki ilk ayım bugün bitti. Her ne kadar zorlansam da burada olmaktan çok mutluyum. Yavaş yavaş arkadaşlarım da olmaya başladı. Oda arkadaşlarım olan kızlarla çok güzel anlaştım. Ben hariç hepsinin erkek arkadaşı var. Sanırım bana aşkı öğretecek olan adam daha annesinin karnından doğmadı. Kitaplarımdaki aşk hikâyelerim bana yetiyor şimdilik. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUŞENDİL (TAMAMLANDI)
Ficción GeneralDoğuştan görme engelli olan Ruşendil, abisinin Hacıoğlu konağından kız kaçırmasıyla, kızın abisi Emre Hacıoğlu ile berdel edilerek evlenir. İki yabancı yürek zifiri bir karanlığın içinde kaybolurken Emre'nin en büyük düşmanı Hakan Canoğlu Ruşendil'e...