A játszma ma eldől. Reggel tartottam egy rövid eligazítást a cégnél. Anna üzeneteket küldött Jánossal, hogy mi legyen a teendő míg ő fel nem épül. Kiadtam a feladatokat és próbáltam mindent rendben tartani. Az irodámból átjáróház lett. Közben tíz órára behívtam Áront Oszkárt és Pétert is. Megírtam az eladási szerződést és az átvételi papírokat. Mellé a felmondási papíromat. Az volt a legnehezebb talán mind közül. Annát cserben hagyni. A legnagyobb tárgyaló termet választottam és már fél órával előtte elkészítettem mindent. Elrendeztem a papírokat. Oszkár kopogtatott az üveg ajtón jól kiöltözve mosolyogót rám. Én is próbáltam a legjobban összetett formámat mutatni.
-János mondta, hogy te tartottál ma eligazítást gratulálok. - mellém sétál és látom ahogy méreget. Ismerem tetszik neki hogy végre jobb állapotban lát mint tegnap este. Nem tudom mit mondhatnék. Amikor Oszkárra nézek és elmondanám az igazságot Gergő hangosan köszön mögötte pedig dölyfösen követi Péter. Itt baj lesz. Oszkár is látja rajtam. Közelebb húz és a kezemet a derekához teszi. Végig simítok az öv mentén és érzem a fegyver. Tehát nem csak én éreztem hogy ez ma nem lesz egy egyszerű eset. Gergő mereven figyel minket. Valamit tennem kell hogy nem legyen feltűnő. Oda hajolok Oszkárhoz és a fülébe súgok valamit ő pedig nevetni kezdet szétválunk és Oszkár Péterrel együtt helyet foglal.
-Hantos nem jön? - kérdezi Péter. Szurkáljuk ez az.
-Még nincs tíz óra Péter. - vetem oda hanyagul leülök Oszkár mellé és szétnyitom a dossziét. Gergő is hasonlóan cselekszik. Átolvassa a papírokat és aláhúz néhány sort. Áron is meg érkezik becsukja maga mögött az ajtót. Majd leül mellém.
-Flóra nagyon szép a papírozás elismerem. Mégis van vele egy bibi. Áron nem adhatja el a szállodát a résztulajdonos nélkül. Azzal együtt lehet csak eladni tehát Péternek ugyanúgy jár az öt százalék haszon. - magyarázza Gergő és tudtam hogy bele fog kötni. Hiszen ügyvéd ez a dolga.
-Ha jobban megnézed a negyedik oldalt láthatod hogy Oszkár nem tart igényt az egész épületre. Magára a telekre tart igényt. Azaz ha a szállodát megvásárolja és ingatlant szeretne építeni helyette a telekre a haszon mit részesedés megszűnik. - mosolygok Gergő pedig elhallgat. Itt most nincs mibe belekötni és ezt ő is pontosan jól tudja.
-Áron kérlek beszéljük meg. - Péter Áronra néz és tudom hogy ebből ordítás lesz.
-Nem hiszem el, hogy te meg vállnál a hoteltől. Hiszen Éva minden volt a hotel gondolj a nejedre. - amikor Péter kimondja a nevet én is Oszkár is megdermedünk. Hogy lehet valaki ennyire tapintatlan paraszt? Áron megfeszül és félek, hogy ez nem lesz egy egyszerű séta galopp.
-Arra gondolsz, hogy neked meg neki mennyit jelentett? - ahogy Áron válaszol mindent elárul. Péter nyel egyet Gergő szeme pedig értetlenül cikázik köztük. Péter hátradől a székben és meredten néz Áronra. Nem szólok bele végig kell játszaniuk ezt a harcot.
-A hotelt eladom ha tetszik ha nem Oszkárnál jobb helyen lesz. Te pedig jobb ha nem ejted ki többet a feleségem nevét. - Áron parancsoló de nem lépi át a határt nem fenyegetőzik. Péter meg szeretne szólalni de Áron felemeli a kezét. Aláírja a papírt maga előtt és eldobja a tollat. Péter viszont nem tesz semmit meg sem mozdul.
-Az hiszed hogy szeretett? - felnézek amikor elveszem a papírt Áron elől. Péter megvetve bámul Áronra.
-Az hiszed hogy szeretett tényleg? Évekig jár vissza Pestre mert nem bírt téged elviselni. Az mondod hogy nem ejtsem ki a nevét, de te sem érdemled meg hogy a szádra vedd. Gyűlölt téged amiért belekényszerítetted abba az életbe... -Péter nem fejezi be a mondatot mert Áron felugrik. Mögénk sétál és majd vissza néz Péterre.
YOU ARE READING
Egy kurvának áll a világ
RomanceFlóra lábai előtt hever a világ. Viszont egy prostituált lehet szerelmes és a történet végződhet boldog és tiszta élettel? A Butterfly Trillogy első része... Gyere velem Budapest igazán mocskos világába maffiózók és prostik világába... Figyelem a k...