21.Részlet

947 17 2
                                    

" Az órák perceknek tünetek ahogy haladtunk az autópályán és éreztem, hogy a testem ellazul nem tudtam, hogy a fű az oka vagy az, hogy kimerültem. Vetkőzni szerettem volna éget a testem... Miért is hagytam magam rábeszélni. A szőrme kabáton kívül nem viseltem mást és vonaglottam a hátsó ülésén. Áron mégis ellen állt nekem. Nevettem és ficánkoltam..."

Oszkár könyöke a szoknyám széléhez ér én pedig azonnal kiábrándultam. Az alkohol mámorító illúziójából. Akkor vettem észre, hogy nem akarta lelökni a lábam és úgy nyúlt át rajtam, hogy a whiskys üveget elérje. Nem foglalkozott már ő sem pohárral egyszerűen meghúzta az üveget. Hátradőlt lehunyta a szemét és a kezét még mindig a lábamon pihentette. Én is megittam a maradék vodkám és valami fura oknál kifolyólag úgy éreztem, hogy ideje a tettek mezejére lépni. Most, hogy az alkohol a ludas vagy mert már régóta vágytam rá nem is tudom. Elhúztam a lábam és lassan Oszkár ölébe másztam. Szembe ültem vele ő pedig csak lustán rám pillantott. Talán az életemben ez volt leglehangolóbb pillantás. Amikor már rá vettem volna magam, hogy felkeljek mert ez ténylegesen életem egyik legrosszabb döntése. Oszkár a megfogta a fenekem és beljebb húzott magához.

-Minden pasival ezt csinálod? Felcsalod őket inni aztán bele mászol az ölükbe? - nevetett és láttam, hogy próbál koncentrálni az alkohol miatt. Kuncogtam egyet és belefúrtam az arcom a nyakához. Nem mozdultam csak ott pihentem. Oszkár egyik keze a fenekemről a hátamra vándorolt és simogatni kezdte. Jó érzés volt, hogy hozzám érnek. Nem kegyetlen elvárásokkal csak simán egyszerűen. Amikor pedig már teljesen ellazultam egy pici puszit nyomtam Oszkár nyakára. Felszisszent és hangosan torokból jó mélyről nevetni kezedet. Tudtam, hogy zavarban van mert a teste nem tud hazudni libabőrös lett. Mosolyognom kellet a gyerekes viselkedésen. A szoknyám felcsúszott ahogy a lábam szét tettem az ingem pedig feszült. Kényelmetlen volt. Szívem szerint levetkőztem volna, hogy még kényelmesebben tudjak pihenni itt Oszkár vállán. Viszont ez nem a meg felől pillanat. Pislogtam egy párat. Majd újra nyomtam egy puszit. Nevetés. Puszi. Nevetés. Libabőr. Még néhányszor eljátszottam mire Oszkár erősen bele markolt a fenekembe.

-Nem jó ötlet szerintem visszaélni a kiszolgáltatott helyzettel. - a mondat ott csenget a fejemben amit már az alkohol rég elbódított. Elértünk abba a fázisba, hogy elkezdett felszívódni és, hogy ne érdekeljen kicsit sem a dolog. Már rég nem foglalkoztam vele. Egyszerűen fogtam magam és Oszkár szájára nyomtam az enyém. Nem erőszakoskodtam csak ott tartottam. Ő pedig simán bele ment. Pár másodperc után szétnyílt a szánk és lassú köröket írtunk le egymásban. Élvezetes volt és lassú. Simogattuk egymás nyelvét, harapdáltuk egymás száját. Oszkár szorosan tartott én pedig egyik kezemmel a kanapéba kapaszkodtam, a másikkal pedig a hajában túrtam. Hosszú percekig csak nyalogattuk egymást amikor már mindketten alig kapunk levegőt. Elhúzkodtuk kicsit fújtatva mint két ló egy vágta után. A homlokunkat összenyomva lihegtünk.

-Mennyi? - Oszkár kérdése egyáltalán nem lepett meg, józanul tuti lekevertem volna egy pofont de részeg voltam. Nyomtam egy érzéki puszit a szájára.

-Ki nem szarja le!! - az ajkaiba mondtam és újra egymásba gabalyodtunk. Másodperceken belül már az ingemet gomboltam és előre hátra ringatóztam ahogy megéreztem az erekcióját. Elvesztettem az önuralmamat és nem érdekelt semmi csak a kielégülés. Az ingem a földön landolt Oszkár viszont nem a mellemre koncentrált hanem a csupasz hátamra leginkább. Lágyan ért hozzá és lassan húzta végig az ujjait rajta. Kínzó érzés volt mégis nagyon jó. Elfojtottam egy nagyon halk nyögést. Végül a hátamon csattant a melltoratom csatja és az anyag elengedett elöl. Oszkár a nyakamat harapdálta és a fülcimpámat húzta majd a kezével a melltartóm alá nyúlt. Először csak megmarkolta majd megcsípte a bimbóm. Felszisszentem és nevetni kezdtem. Majd megtaláltam önmagam és a áthúztam fején a fején a sötétkék pulcsit. Arra számítva, hogy még egy rétegen majd át kell vergődnöm magam. Meglepődötten ért össze a csupasz meleg bőrünk. Ekkor tűnt fel a tetovált karja amit eddig az ing is takart előlem. Az egész bal keze végig volt varrva és meg kellet hagyni az izmai is egészen jól látszódtak. Sokkot kaptam kicsit. Majd amikor Oszkár keze rátalált a szoknyámra felébredtem.

Magamhoz húztam a tarkójánál és a mellemet egészen az álláig toltam. A melltartóm már rég valahol köztünk keverget így felül teljesen pucéran kínálgattam magam. Az eredmény meg is lett Oszkár a jobb mellbimbóm kényeztette szívta és nyaldosta a puha bőrfelületet. Én pedig tovább kapaszkodtam mert féltem, hogy szétesek. Kapkodtam a levegő után fel voltam izgulva és ordítani tudtam volna. Oszkár pedig csak markolászót és szívogatott én pedig egyre inkább türelmetlenebb és türelmetlenebb lettem. Dörgölőztem mint egy felajzott macska aki már nem bírja. Oszkár pedig csak egyszerűen alám nyúlt jól megmarkolt és felállt velem együtt a kanapéról. Egészen a szobáig cipelt néha meginogtunk egy egy elfeledkezett csók miatt. Végül sikeresen az ágyon landoltunk. Fölöttem tornyosult én pedig még mindig kapaszkodtam a nyakába. Hozzám nyomta az orrát eszkimó puszi formájában majd feltérdelt az ágyra. Elkezdte ki oldani a nadrágját én pedig felkönyököltem. Akkor jöttem rá, hogy ennek a pasinak vétek ruhát hordani mert túl sokat takar belőle. A bőr öv hangosan csattant amikor elengedte a csatját. A percek is egyre lassabbak és őrjítőek lettek. Hozzá akartam érni markolászni az izmait és nyalogatni ahol csak lehet. Önmagam akartam lenni. Akit rég elnyomtam és most egy kielégülésért imádkozott. A nadrág hangosan koppant a földön Oszkár pedig fölém mászott. Puszi a számra puszi a nyakamra majd a mellbimbómra a hasamra. Nevettem mikor a szoknyám cipzárját kereste.

-Felesleges keresni nem hordok bugyit. - ahogy kimondtam elnyúltam az ágyon és elégedetten mosolyogtam. Nem kellet Oszákra néznem tudtam, hogy mosolyog. Lágyan végig simított felfelé a combomon ezzel együtt feltolta vele a szoknyám. Végül egy hangos cuppanásra emeltem meg a fejem. Késő volt mert Oszkár szája az enyémen landolt és keverget a nyelvével. Egy ujja pedig vígan csúszott be a nedves ölembe. Hátrahajlott a fejem és felnyögtem. Oszkár az államat csókolgatta az ujjai pedig egyre jobban fel vették a ritmust. Ki és be, lassan húzta ki, be annál inkább akaratosabban tolta vissza. Lágyan nyögdécseltem és megemeltem a csípőm még inkább jelezve, hogy ne hagyja annyiban a dolgot. A második ujjánál már a gerincem is ívbe hajlott. Kínzott én pedig éreztem, hogy olyan hullámok járnak át amik régóta nem. Érezni kezdtem az orgazmus kezdeti hullámat. A kegyelem döfést mégis az adta meg mikor a hüvelyki ujjával a csiklómon köröket kezdet leírni.

-O igen baszki...ne...hagyd...abba... - ordítottam végül perceken belül az orgazmus hulláma végzett velem és lihegve estem szét az ágyon. Ziháltam és nem akartam kinyitni a szemem. Megakartam őrizni a pillanatot amikor végre én is fontos voltam. Oszkár nem hagyott ott. Elkezdett a kemény dákójával bökdösni odalent az ölem forró volt és iszonyat lucskos az előző orgazmustól. Dörgölőzött néha lökött egyet a bejáratnál ingerelt és játszott. A következő ilyennél megemeltem a csípőm és így mélyebbre csúszott. A torkából egy hangos morgás hallatszott és hirtelen megállt. Megremegett én pedig végigsimítottam az oldalán majd a fenekéhez érve közelebb húztam, hogy még beljebb juthasson. Tövig belém tolta mindketten egymás szájába nyögtünk. Oszkár lassan kezdet csak mozogni végül mint ketten nyögve a homlokunkat egymásnak nyomva élvezzük az aktust. Néha megcsókoltuk egymást Oszkár a hajammal matatott én pedig markolásztam a formás fenekét. A gyorsabb tempónál pedig éreztem, hogy elfog élvezni. Bele mozdultam, hogy még ingerlőbb legyen a dolog, de ő meg állt. Ránéztem.

-Gyere velem. - a mondatot a szívem erősen megkönnyezte. Megcsókoltam és erősebben nyomtam neki a csípőm erős ritmust kezdett diktálni. Megjátszásról még álmodni sem kellet ugyanis Oszkár olyan ütemet diktált, hogy perceken belül én is éreztem a hatást. Még egy lökés és még egy jobban erősebben beljebb...

-OSZKÁR!! - az orgazmustól a nevét ordítottam majd végül elkapta a fenekem és keményebben döngölt és döngölt még végül egy hangos üvöltés keretében ő is kirobbant. Zihált majd rám nehezedett. Én pedig átkaroltam a kezemmel a hátát. Végig simítottam a másikkal az arcán és nyomtam egy puszit a homlokára. Kapkodta a levegőt végül mellém dőlt. A kezét a hasamon pihentette. Perceken belül a lágy szuszogást kezdtem hallani. Elaludt. Felkeltem bementem a fürdőbe megtöröltem magam. Végül vissza másztam mellé és betakartam magunkat. Magához húzott és én is álomba merültem...

Másnap reggel...

Rezgés.

Rezgés.

Rezzzgés.

Lassan felemeltem a szemhéjam. A telefonom istentelen rezgésére keltem. Reggel kilenc volt ráadásul szombat. Elhúzódtam Oszkártól és felkönyököltem hogy megnézzem ki a zaklatom. Mire oda értem lerakta majd egy üzenet villant fel a kijelzőn.

Áron sms:             Beszélnünk kell!! Azonnal!!

Egy kurvának áll a világWhere stories live. Discover now