7.Részlet.

1.8K 29 0
                                    

A délelőttünk gyorsan elmegy. Reggeli előtt úsztam pár hosszt a medencében míg János átnézet mindent. A szervezővel még vitába is keveredett mert megjegyzést tett rám. Nem is foglalkoztam vele. A szobában készülődtem amikor belépett. Egy kis ékszerdobozt tett a fésülködő asztalra. Én közben próbáltam feltűzni rakoncátlan tincseimet. Ehhez a ruhához ez illett. Hajam ne lógjon bele a képbe. Szépen ívelt szatén anyag rásimult a testemre. Az egész hátam szabadon volt. A lábaimat viszont takarta. Tetszett megmondom őszintén. Még passzolt is a fekete szín. Amikor megláttam, hogy János belépett nem értem miért de zavarba jöttem. Amikor átjutotta a dobozt azt hittem viccel.

-Szeretném ha ez is rajtad lenne ma. - a két fülbevaló akkora volt mint a körmöm és az egész pici kövekkel volt kirakva. Szívem szerint hozzá vágtam volna, hogy ilyen drága ajándékot vesz nekem. Mégis bele raktam a fülembe a kedvéért. Amikor belenéztem a tükörbe a fejemben hallom Áron hangját. Tökéletes! Sírni tudtam volna. De helyette megköszöntem egy csókkal Jánosnak az ajándékot.

Elmegyünk és fogadjuk a vendégeket. A fiúk sorba érkeznek. Majd mindenki más. Végül Dávid teszi meg a nem várt hatást. Érkezésekor elrabol az apjától és már is elkezdődik a parti. Dávid hosszasan szórakoztat arról, hogy milyen csodás az új barátnője. Aztán persze, hogy mennyire jól megy cég. Nem tudom biztosan de úgy csinál mintha le akarna nyűgözni. Beállt ő is a tesók sorába aki apuci barátnőjét szeretné megfektetni? Otthagyom Dávidot és kerítek magamnak valami erősebbet. Végül Jánosba boltok aki egy híres ügyvéddel beszélget és egy másik férfival aki nekem háttal áll.

-O Drágám hát itt bujkálsz. - kiált fel János amikor meglát. Kezet rázok az ügyvéddel és hosszasan áradoznak azon, hogy milyen csinos vagyok. Majd azon, hogy János jól választott ruhát. A  másik férfi nekem még mindig háttal áll  azt látom, hogy egy csinos lánnyal beszélget.

-Jézusom de faragatlan vagyok Flóra hagy mutassam be a mi kiváló boncmesterünket. - ahogy az ügyvéd kimondja a szavakat a vér megfagy az ereimben. Főleg amikor szembesülök Áronnal. Gyorsan modort váltok és kezet rázok vele mintha nem ismernék egymást.

-Micsoda fülbevalók. Már csak egy szép bunda kell hozzá. - jegyezi meg Áron szárazon. Ő láthatóan jól szórakozik de én cseppet sem. Ez nem csak nekem tűnik fel ha nem a szöszinek is mellette. Belekarol Áronba és hangosan vihog bocsánat inkább nyerít. Be kell vallanom féltékeny vagyok. János és a ők jól beszélgetnek a szöszi meg csak kapaszkodik. Hányni tudnék.

-Képzeld Flóra könyvelő másodállásban. Én még az életemet is rábíznám. - mosolyognom kell az édes szavakon Jánostól.

-Ilyen szépség mellet én is biztonságban érezném magam. - vágja rá az ügyvéd is. Áron pedig grimaszol és odébb áll a szőkével. Úgy érzem magam mint akit gyomorszájon vágtak. Ezt a seggfejt. Tudtam, hogy ez nem jó ötlet és most itt állok hoppon. Vagy is Áron mellet sétálgat az új tízmillió nyertese. Ott hagyom Jánosékat és felmegyek egy kicsit. Becsukom az ajtót és szívem szerint kitépném a fülemből a gyémántot. Megmosom az arcom a fürdőben és megigazítom a sminkem.

-Ezért nem akartad, hogy a kuncsaftod legyek? - a hangtól feláll a nem létező szőr a hátamon. Megfordulok és Áron áll a csukott ajtónál. Végignéz a szobán és már nincs olyan jó kedve. Nem tudok megszólalni. Legszívesebben valamit hozzá vágnék. Erre persze képtelen vagyok. Így nagy lendülettel kiszeretnék menni az ajtón de megállít.

-Látom jól megy a sorod. - vágja nekem. Viszont ezt a csatát én fogom megnyerni.

-Mesélj milyen az új két lábon járó tízmilliód? - vetem a szemére mosolyogva majd feltépem az ajtót. Vissza térek Jánoshoz. Helyet foglalunk a vacsoránál. Mindenki jól érzi magát én is kezdett jobban lenni. Az ügyvéd szórakoztat vicceket mesél. Lehajtom a maradék pezsgő János átkarol én is oda bújok. Tudom, hogy hol a helyem. Megint emlékeztettek. Hogy nekem fent a helyem. Áron feszülten figyel minket. Addig a pillanatig amíg János fel nem hoz egy nagyon rossz témát.

-Képzeljétek Flóra mesélt nekem egy titkos idegenről. Állítólag tíz milliót adott volna euróban Flóráért. - emeli meg a poharát. Áron még mindig csak figyel. Meg se rezzen csak akkor amikor Dávid felugrik.

-Apa szerintem Flóra ötvenet is meg érne. - veti fel a öltetett. Én pedig felnevetek. Ahogy mindenki más is. Kivéve Áront.

-Adnék én többet is ha a feleségül jönne hozzám. - mondja János és közben megpuszilja a vállam. Áron mellet a szőke megmozdul és kényelmetlenül érzi magát. Áronra sandítok és bevetem a lapjaimat. Jánosra nézek és felemelem a pezsgős poharam.

-Drágám annyi pénzed nincs, hogy én igent mondjak. Emeljük poharunkat a mi házigazdánkra és a jó társaságra. - mindenki felugrik és koccintunk, nevetünk. Már csak a szűk baráti kör marad és a család. Lassan az estének is vége mindenki elmegy én Áront már nem várom meg, hogy elbúcsúzzak. Felmegyek lemosom a sminkem és átöltözök. Bepakolom a bőröndöm és bebújok az ágyba. Pár perc múlva János is bemászik mellém. Odabújok hozzá. Simogat és puszilgatja a fejem búbját.

-Komolyan mondtam. - súgja a hajamba. Én meg csak hümmögök.

-Flóra én azt akarom hogy a feleségem legyél. - kimászok az öléből és felülök az ágyban. Ezzel telt be a pohár. Felkelek és elkezdek felöltözni.

-Megkérnéd Tamást, hogy vigyen haza? - kérdezem.

-Flóra! - erélyesebben szól rám.

-János miért kell ezt csinálni? Rengeteg pénzt fizetsz nekem. Gyönyörű ajándékokkal halmozol el. Miért nem elég ha csak egy kurva vagyok? Bármilyen szépen is nevezel akkor is az vagyok. A testemből élek. - teljesen szétesek. Soha nem szoktam vele így beszélni. Lerogyok a székre és megdörzsölöm az arcom.

-Mi történt? - kérdez vissza lágyan és simogatja maga mellet a helyett. Vissza megyek mellé de nem fekszek le csak üldögélek törökülésben.

-Sok ez most nekem. Először, hogy Kristóf lelépett mondjuk nem baj mert már nagyon untam. Aztán Anna kirohanása, hogy ő el akar válni mert szerelmes belém. Majd tízmillió és most te. - nem tudok a szemébe nézni. Felül az ágyban és megsimogatja a kezem.

-Tudod, hogy amikor itt vagy velem nem leszel testileg bántalmazva csak lelkileg visel meg mindig. Mutogatlak mint egy dísztárgyat. De én büszke vagyok arra, hogy ilyenkor is itt vagy amikor a legrosszabb és a legmegalázóbb a helyzet. - mondja és megsimogatja az arcom is.

-Velem nem fogsz aktus kezdeményezni és belátom eltudlak halmozni mindennel csak azzal nem. - mondja és keserves a hangja.

-János szerintem én szerelmes vagyok. - vallom be azt amit még magamnak sem merek.

-Nem rossz pasi. - nevet fel én pedig nem értem.

-A boncmester Áron ugye? - kérdezi és végig simít a hátamon.

-Ne is tagad úgy nézett rád egész este. Amikor cukkolni kezdtük meg se rezzent. Ő volt a tízmilliós is igaz? - kérdezi. Én pedig sírva fakadok. Átölel szorosan. Simogat és teljesen megnyugtat, hogy vigasztal.

-Flóra szerintem hagyd abba. Sok ez már neked. Van annyi pénzed, hogy meg legyél egy ideig. Menny szabadságra megérdemled. - Bólogatok és tudom, hogy igaza van. Lefekszünk az ágyba és elalszunk egymás karjaiban...

Egy kurvának áll a világWhere stories live. Discover now