Áron karjaiban voltam úgy éreztem, hogy az egész világ bekaphatja ma már nem érdekel semmi. Áron a karjában vitt az ágyi. Majd letett és nekiállt levenni az igét. Ez nem volt egy rossz ötlet a múltkori után. Majd a nadrágját is kicsatolta és mindent elrakott a fotelbe. Bemászott mellém egy alsógatyába.
-Csak jelezném hogy ez nem fer. Én meztelen vagyok te meg nem. - vetem oda neki. Összeszorítja a szemeit és látom, hogy érti mire gondolok.
-Akkor le a köntössel. - és teszem is amit mond széthúzom az övet és ledobom a földre. Tapsol majd felkel leveszi a nadrágját és meglátom azt amit a múltkor akartam. Érdekesnek találom tökéletes méret nem túl nagy de nem is kicsi erek futnak végig rajta és vastagságra igazán átlagon felüli értékkel bír. Határozottan elvesztettem az önkontrollom mert a számat nyalogatom. Ő pedig csak pislog ahogy rám néz. Vissza húzom a fenekénél fogva. Egymás mellé fekszünk és csak fürkésszük egymás tekintetét. Majd Áron az ujját végig húzza a csípőmön egészen a combomig. Jó érzés és mégis libabőrös leszek tőle. Felkönyököl és puszit nyom a homlokomra. Vajon most mi lesz? Itt hagy ennyivel vagy folytatjuk is? Oda hajol hozzám és hanyatt dönt még mindig könyököl mellettem. Figyelem ahogy a szeme végig siklik a testemen. Majd meg markolja erősen a combom. Felszisszenek a kellemetlen érzésre. Kezdek félni. A múltkor is ezt csinálta a kocsiba. Végül egy ujjal végig simít a megszorított részen és érzem, hogy az érintéstől az izom elkezd bizseregni. Jóleső érzés ami megmarad nem fájdalmas. Az ujjai felfelé vándorolnak a combomról és megállnak mellemnél. Áron tekintete üvegessé válik és látom az arcán, hogy megtorpan egy percre. Leveszi rólam a kezét felül az ágyban. Tudom, hogy ma ebből szex biztosan nem lesz ha csak én a kezembe nem veszem az irányítást. Magamra húzom a takarót, hogy valamennyit takarjon belőlem. Majd végig simítok Áron széles formás hátán és próbálok rájönni vajon mi lehet a probléma.
-Ha úgy érzed nem megy nyugodtan mondd meg nem fogok megsértődni ezen. - mondom lágyan és a válla felett visszanéz rám. Nem mond semmit csak mereng tovább maga elé.
-Tudod mikor Gergő és én együtt voltunk. Rengetegszer azt éreztem, hogy a szex maga egy olyan dolog ami fontos egy kapcsolat fenntartásához és kötelességem boldoggá tenni. Amikor szét mentünk nem nagyon szexeltem azért mert én azt hittem, hogy nekem nincs szükségem rá. A kuncsaftoknál is ez volt előttem, hogy ez a kötelességem ezért fizetnek. Ha szeretnéd, hogy én ellazítsalak egy kicsit nem gond... - elharapom a mondatot mert remélem érti, hogy mire gondolok. Nem mond még mindig semmit így átkarolom a mellkasán és hozzá simulok a hátához. Az érintése ahogy a testünk egymáshoz simul forró és érzéki. A mellbimbóim könyörtelenül ordítanak érintésért. Az ölem pedig harsányan jelzi a nedvességgel, hogy ő bármi is lesz tutira benne van a dologban. Áron illata finom mentában játszik. Férfias mégis hűsítő ként hat rám. Megbabonáz ez a férfi és úgy érzem magam mint egy függő. A tudat mégis elszomorít lehet csak annyit fogok tudni adni neki mint a kuncsaftjaimnak?
A percek óráknak telnek ahogy ott ölelem. Végül Áron szakítja meg kört azzal, hogy felém fordul és lágyan az ajkamhoz nyomja az övét. A szánk össze mosódik és a nyelvünk tapogatja egymást simítja és ízleli. A csók mit maga tökéletes és tudatos. A testem tombol a tudattól hogy, nem kaphatja meg amit akar. Rég akartam már én is ennyire élvezni valamit vagy inkább valakit. Levegőért kapkodok mégsem bontjuk meg a csókunkat. Áron lágyan végighúzza az ujját a bimbómon és fel szisszenek a szájában. Majd ő bontja meg a csókot és a homlokomnak nyomja az övét.
-Mikor kényeztettek utoljára? - kérdés a fülemben elindítja a vér lüktetését. Magát a kérdést sem értem, hogy kérdezhet ilyet? Mit mondhatnék erre? Hátrébb húzódok kicsit és a szemébe nézek.
-Ez nem ilyen egyszerű. - nem tudom, hogy mondjam meg neki az igazat. Mondjam, hogy a munkámban nem én voltam a lényeges? Végül nem folytatom csak adok egy puszit a szájára és megsimogatom az arcát. Figyeli a mozdulataim és látom, hogy a szememben fürkészi a választ. Végül egyszerűen csak megcsípi lágyan a mellbimbóm. Elmosolyodok a durva még is kellemes érzésre. Majd az egészet a kezébe fogja simogatni kezdi és markolászni. Jó érzés ahogy hozzám ér. Gyengéd mégis akaratos. A másik kezével végig siklik a derekamon mit azon az estén amikor először megcsókoltam. Jelnek veszem az érintést és megcsókolom magamhoz húzom és a másik kezemmel rányúlok a farkára. Megtorpan abbahagyja a simogatást és hirtelen mozdulattal vissza lök az ágyra. Nem értem a reakciót de olyan gyorsan cselekszik, hogy elvesztem az eszem egy pillanatra. Amikor észbe kapnák Áron már a lábaim között van és érzem, hogy kifújja a levegőt odalent. A csupasz bőrömön érzem a szája melegét pedig még hozzám sem ért. Lágy puszit nyom a pucér részre majd határozottan belenyal a nedves felületbe. Az érintés olyan váratlanul ér, hogy egy halk nyögés hagyja el a számat és a szemeimet is lehunyom.
Édesen és mohón kínoz ahogy a piciket nyaldos az ajkaim közé. Néhol lasit majd mélyebbre dugja a nyelvét. Minden ilyen pillanatban megfeszülök és nyögök egyet. A végső lépésben teljesen bele nyal nekem pedig ívbe hajlik a gerincem. Az érzés őrületes és mégis nagyon finom. Áron folytatja a lefetyelést rajtam és közben az egyik ujjával belém hatol. Hangosan felnyögök és érzem, hogy ha ez így folytatódik az eszemet is el fogom veszíteni. Lassan és egyenletesen kínoz az ujja ki be mozog bennem a nyelve pedig a csiklómon köröz. Érzem magamban a felgyülemlett vágyat és, hogy ha ez így fog folytatódni el fogok élvezni. Az érzés hullámokban kerget de mégis a második ujja agya meg a kegyelemdöfést. Ahogy ritmusosan mozog érzem, hogy a testem megfeszül és össze rándulok az ujjai köré. Hangosan nyögdécsel és bele túrok a hajába, hogy abba nem merészelje hagyni. Pár percen belül szét is hullok hangosan ordítom a nevét amikor az orgazmus ereje végigsöpör a testemen. Az izmaim megfeszülnek és égnek a vágytól. Darabokra esek a lepedőn és próbálok egyenletesen lélegezni és észhez térni a kábulatból. Áron lágyan puszilgatja a nyakam és befekszik mellém. Betakar és hozzám simul. A farka még mindig áll de egyszerűen nem vagyok képes megmozdulni annyira fáradtnak és kielégülnek érzem magam.
-Aludj drágaság aludj...- a hangja elhalkul én pedig elalszok a karjaiban...
ESTÁS LEYENDO
Egy kurvának áll a világ
RomanceFlóra lábai előtt hever a világ. Viszont egy prostituált lehet szerelmes és a történet végződhet boldog és tiszta élettel? A Butterfly Trillogy első része... Gyere velem Budapest igazán mocskos világába maffiózók és prostik világába... Figyelem a k...