...A pillanat Áronnal olyan más volt. A veszekedés az indulatok ahogy asztalhoz nyomott. Oszkárnál meg az egyenes támadás. A csók melybe már bele is feledkeztem. A nyelvünk egymást kerülgette szívogatjuk egymást. Az egyik keze erősen a derekamat fogta. A másik meg felfedező útra indult a bugyimat keresni. A ruhát felhúzva végig simítót a combfixen majd mikor a medencecsonthoz ért elhúzódik és kemény pillantást intézett hozzám.
-Azt ne mondd, hogy megint nincs rajtad bugyi? - felnevetek és a nyakkendővel vissza húzom magamhoz. Oszkár újra megtalálja a számat. Én viszont türelmetlenül bontom a nyakkendőt majd egyesével fejtem le a gombokat igéről. Majd szét tárom. Elhúzódok a csókból és végighúzom az ujjam a tökéletes hat kockás műalkotáson. A férfi teste amit csak szobrok adnak át különböző adóniszról. Egyenesen előttem van ötven centire. Először az alkohol mámorától, a fürdőben meg a heves indulatok miatt nem bírtam jobban szemügyre vennem a tökéletesen edzett testet. Oszkár megfeszül minden egyes érintés után ahogy végighúzom a kezem a hasfalán. A másik kezemmel lassan lecsúsztatom az inget a vállán. Az ing lassan a földre hullik csak a mandzsettagombok koppannak a kemény parkettán. Elém tárul Oszkár tetovált keze és az is jobban meg vizsgálom. Mindenféle lények sokasága sorakozik a kezén sellők, angyalok, egy két ördögi lény. Közelebb lépek majd megcsókolom a kulcscsontját. Végighúzom lassan a nyelvem a kemény csonton majd egészen a nyakához érve lágyan megharapom a puha bőrt. Oszkár felszisszen. Lenéz én pedig pajkos mosolyt intézek felé. Az övéért nyúlok és szétnyitom és egy könnyed rántással kirántom a helyéről. Oszkár felnevet. Elkezdtem hozzá nyomni magam egyet hátralép én pedig követem. Oszkár neki meg asztalnak.
-Azt hiszem sarokba lettem szorítva. - a kijelentés is sértő főleg, hogy a nadrág olyan keményen feszül rajta, hogy már üvölt lassan felém hogy kóstoljam meg a tartalmát. Könnyed mozdulattal félre rúgom a cipőm majd kibontom a kontyom. A hajam rá zuhan a vállamra. A ruhámat térdig húzom és letérdelek Oszkár elé. Oszkár elkapja az asztal szélét de nem mozdul csak erősen figyel. Megfosztom a nadrágot a gomboktól de az anyag ugyan úgy feszül tovább. Lejjebb húzom a cipzárt és akkor elkezdem látni a keménykedő testrészt. Végighúzom először csak rajta a mutató ujjam majd egy egyszerű mozdulattal kibújtam és meg szabadítom börtönéből. Oszkár farka kemény viccesnek találom hogy már kétszer is lefeküdtünk de soha nem vettem szemügyre ezt a tökéletes példányt. Az átlagnál nagyobb hatalmas erek feszülnek végig rajta na de a vastagsága na az valami egyedi. Bármennyi férfival is volt dolgom de ennyire vastag doronggal még nem találkoztam. A gondolataim cikázásában megfeledkezem magamról és amikor a nyálcsepp legördül a szám szélén eszmélek rá hogy én azóta nyalogatom a szám mióta kivettem és farkasszemet nézek vele.
Kuncogok magamon meg törlöm a szám szélét majd előre hajolok majd érzéki csókot nyomok Oszkár makkja hegyére. Ahogy fel pillantok Oszkár behunyja a szemét és erősen markolja a biliárdasztalt. Újabb puszi keretében folytatom az izgatónak ható játékot. Végül a puszi mélyebbre sikerül így a számba veszem csak a fejét. Oszkár felhördül és háta hajtja a fejét. Finom köt írok le a nyelvemmel a vastag hímtagon. Szopogatom cuppogok rajta mintha egy finom nyalókát forgatnék a számba. Rásegítek a kezemmel és lassan mozgatom a számmal együtt. Lehúzódok és az alján végig húzom a nyelvem. Oszkár felnyög és belenéz a szemembe. A világoskék szemek elsötétülnek. Gonosz létemre újra bekapom de most egészen a végig be veszem a számba egy könnyet mozdulattal. Oszkár fel ordít és bele túr a hajamba. Folytatom a hullámzó mozdulatot. Nyögések hallatszanak. Oszkár nem segít rá a tempómra a fejemmel csak tartja a kezét a hajam között. Meglepetésemre belemarkol a hajamba és hátra húzza a fejem, hogy megszabaduljon a szám szorításától. Felnézek a szám egy merő nyál. Elengedi a hajam és a vállamnál fogva felsegít. Megragadja a csípőm és keményen megcsókol. A vörös rúzsomnak lőttek így is úgy is. Egymás nyelvét kergetjük. Nem bírok magammal és rámarkolok a farkára. Oszkár bele nyög a számba, majd neki nyomja a homlokát az enyémnek. Szakaszosan veszi a levegőt.
YOU ARE READING
Egy kurvának áll a világ
RomanceFlóra lábai előtt hever a világ. Viszont egy prostituált lehet szerelmes és a történet végződhet boldog és tiszta élettel? A Butterfly Trillogy első része... Gyere velem Budapest igazán mocskos világába maffiózók és prostik világába... Figyelem a k...