1.Részlet.

6.9K 54 1
                                    

A hetek repültek, a napok teltek. Beköszöntött az ősz, és naphosszat csak esett. A fiúk se jelentkeztek, de nem is bántam. Bele merültem egy jó kis regénybe. Végre nem a telefon csörgésre kell figyelnem. Elterültem az ágyban és vártam, hogy a történet elvigyen egy jobb helyre. Az eső meg csak verte az ablakot.

A lakásom pont egy parkra nyílt. Imádtam nézni az évszakok változását, ezért is vettem meg. Nem volt egyáltalán nagy, de nekem teljesen megfelelt. A konyha a nappalival volt egyben végül a szobám és egy fürdő, benne vaslábon álló káddal. Igazi franciás volt. A hálóm nagyobb a nappalinál és legjobb, hogy erkélyem is van. Pont elég nekem. Senki nem tudta, hogy itt lakok, egyikük sem. Soha nem hoztam ide fel még egy férfit sem. Mondhatjuk úgy, hogy a lakásom szűz volt pasi téren.

Telefoncsörgés ébreszt az alvásból. Ahogy meg nézem ki az rájövök, hogy a másik telefonom csörög. Káromkodok egyet, amikor eszembe jut, hogy a nappaliban van. Felállok és kimegyek érte. A kijelzőn "Szerda". Ó, de nincs ehhez most kedvem.

Felveszem és kedvesen a nevén szólítom. Nem is kell sok, máris a lényegre tér. Este ugyanott ugyanakkor. Leteszem és eszembe jut a férfi az újsággal. Elnevetem magam és visszamegyek a szobába, majd az ágyra dobom a telefonom. Kinyitom a szekrényem és döntésképtelenség fog el. Csinosnak kell lennem, pedig nincs hozzá kedvem. A fotelhez sétálok, ami az ággyal szembe van. Lerogyok és gondolkozok. Amikor még a szex nem munka volt, hanem szórakozás. Megdörzsölöm az arcom és barna tincseimet a fülem mögé hajtom. Voltak barátaim, eljártam bulizni, és voltam szerelmes. Sokszor pedig szomorú, dühös és megcsalt fél. Akit hülyének néztek és kihasználtak. Megszöktem, ezt az utat pedig én választottam. Letörlöm az arcomról a könnycseppet. Egyedül vagyok. Érdekemberekkel és barátokkal, akik megadják a lehetőséget, hogy fent legyek. Ott ahol mások elbuknak, de én nem fogok!

Megfürdök alaposan. Feltűzöm a hajam és felteszek egy kis púdert. Hosszú ruhát választottam egy bokacsizmával. Ahogy felveszem a kabátom tudom mi lesz. Kilépek az ajtón és elsétálok az utcára.

"Kedves olvasó még mielőtt azt hinnéd, hogy én az utcán kezdtem. Tévedsz! Én is egy ágyban tettem mit te! Csak nem mindegy, hogy én nem éreztem szerelmet, te pedig igen. Várom a köveket a csúnya igazságot az arcomba de nem szükséges. Tudom mi vagyok és nem fogok vezekelni. Kérlek érts meg. Szeress úgy, ahogy vagyok ha már más nem teheti, mert túl magas az ár."

Beérek a hotelbe, oda sétálok a portához és mondom a szoba számot. Átnyújtja a lány a kulcsot, de nem engedi el.

-Itt hagytak magának egy névjegykártyát. Az úr akit kérdezett. Nem mondott mást csak, hogy adjam ez oda ha esetleg találkozok magával. - a lány udvarias és kedves.

Bólintok és meg köszönöm. Elveszem a kulcsot, a kártyát pedig a táskámba teszem. Most nem foglalkozok ezzel.

Érdekes módon, mikor beérek a szobába Kristóf már félig meztelen. Ül az ágy szélén, és nagyobb meglepetésemre iszik, ami nem szokása. Belépek leveszem a kabátom és oda sétálok. Mosolygok. Elveszem a poharat és leteszem a szekrényre. Vissza sétálok és oda húzom magamhoz. Beletúrok a hajába. Megsimogatom az arcát. Majd letérdelek. Ő is végig simít a csupasz vállamon és az arcomon is.

-Te mindig olyan tökéletes vagy. - mormolja alig halhatóan.

Kicsatolom a nadrágja övét. A mellkasára nyúlok és hanyatt döntöm. Kibontom a nadrágját és lehúzom róla az alsóval együtt. Rányúlók a férfiasságára és simogatni kezdem. Amikor már duzzadtabb lágy puszit eresztek a végére. Nagy levegőt vesz. Tudom hogy akarja. Bekapom a hegyét és csak ízlelgetem. Ahogy egyre keményedik gyorsabban kezdem szopni és minél mélyebben. A tempó diktálva van Kristóf bele markol a takaróba és liheg. El fog élvezni. Én pedig csak azért sem hagyom abba tövig teszem a számba, hogy még jobban élvezze.Hangos ordításba tör ki mikor elélvez. Megfeszül az egész teste. Elengedi magát és széthullik az ágyon. Az egész a számban landolt de jó kislány módjára egy nyeléssel elküldöm az egészet. Felállok és töltök magamnak egy italt és azt is utána küldöm. Kristóf még pihen a gyönyör után én meg unatkozok. Mindig ugyanaz a műsor. Egy kis laza szopás kis szex hátulról és vége. Zuhany elköszönés. Kis alvás majd én is távozók. Megzavar...

Felkel az ágyról és oda sétál hozzám. Átölel és puszilgatni kezdi a nyakam. Lehúzza a cipzárt és a ruhám a földre esik. Nincs rajtam melltartó csak a bugyi. Folytatja a csókolgatást és markolni kezdi a fenekem. Én pedig hagyom...

-Annyira izgató vagy. - bele lihegi a fülembe.

Amit nem szeretnék természetesen meg is találja. Megpróbál megcsókolni. Ez mind a szesz hatása. Soha nem csókol meg nála ez alap. Most mégis és úgy döntök, hogy hagyom. Viszonozom a közeledést és a szánk egybeolvad. Az ágyhoz terel és rá lök. Veszem a lapot és feljebb mászok. A bugyimért nyúl. Lehúzza és eldobja. Fölém mászik és ahelyett, hogy bedugná. Két ujját a számba nyomja. Kihúzza és a két combom közé teszi először csak az egyik ujját nyomja be. Nem erőszakoskodik. Végül a másikat is és elkezdi őket mozgatni. Rég éreztem ilyet. Egy minimális törődés ennyi volt az egész. Amikor már úgy gondolja, hogy neki ez megteszi szétnyitja a lábam és belém hatol. Végig a szemembe néz. Lassan kezd el mozogni és újra megcsókol. Kis idő sem telik bele hevesebben kezdünk mind a ketten mozogni. Először én majd ö is elélvez. Majd egymásra rogyunk. Le másik rólam betakarózik és hallom ahogy alszik. Feltápászkodom és próbálok rá eszmélni, hogy még is mi történhetett. Végül a boríték és a rajta lévő levél eloszlatja a ködöt.

Felkelek az agyából rendbe teszem magam. Elveszem a pénz felét és a levelét. Mikor mennék ki az ajtón még visszanézek. Kristóf alszik és a mi történetünknek vége.

Este tizenegy lehet és én mára végeztem. A pultba leadom a kulcsom és hallom ahogy a zene szól az étteremből. Beveszem az irányt és besétálok a bárpulthoz. Kérek egy italt és előveszem a levelet. Nem kellet volna elolvasnom. Tudtam mi állt benne. A múltkori rossz hír volt. Kristóf lánya rákos és már nem tud engem kifizetni. A levelet összetépem és megkérem a pultost, hogy dobja ki. Megiszom az italt.

"Lehet hogy szívtelenek tartotok. De én most szánom Kristófot. A gyereke beteg és mégis velem hentereg. Az az ember aki nem vigyáz a családjára nem méltó egy gyermek szeretetére.De ki vagyok én hogy bárki hátán pálcát törjek?"

-Milyen csodás meglepetés kedves. - egy kéz végig simít a hátamon és beáll a jobb oldalamra. Felnézek és kedves ismeretlen névjegykártya fogad.Ez az este egyre rosszabb.

-Mondd csak tényleg olyan sok az sok? - kérdez és végighúzza az ujját a combomon.

-Neked nem mondom meg. -válaszolok és ellököm a kezét.

-Mi a neved? Az enyémet már tudod hiszen a névjegykártyám már nálad van. - még a vér is meg fagy bennem. Nem néztem meg a kártyát.

-Nem néztem meg a kártyát, mert nem érdekelt.- próbálok közömbös maradni.

-Milyen humoros. Biztos nem volt rá időd. Hantos Áron vagyok kedves. - felnevet és a kezét nyújtja felém.

-Réti Flóra. - kezet rázok vele és elfordulok.

"Az ördög elvihetne Áron most igazán!"

Egy kurvának áll a világWhere stories live. Discover now