19.Részlet.

922 23 1
                                    

"Valaminek vége valami újra kezdődik..."

A vodkás üveget szorongattam Péntek este a kádban. Egy hete, hogy elzárkóztam a világtól. Négyszáz üzenet várakozott rám amit megnyitni sem volt kedvem. Egy karton cigi és öt üveg vodkával tartottam magam életben. Egy romhalmaz voltam vagy a kádban áztam és vedeltem a szeszt. Majd az ágyban ittasan horkoltam. Ez ment napokig majd Péntek este kopogásra lettem figyelmes. Kimásztam a kádból részeg voltam és éreztem, hogy visz a fejem. Felvetetem a köntösöm és a szoba ajtóból kiáltottam.

-Bárki is vagy takarodj! - mondtam és próbáltam fókuszálni a szemmel.

-HA NEM NYITOD KI AZONNAL BETÖRÖM EZT A KURVA AJTÓT! - női hang ordított a kemény fa mögött. Nagy nehezen vonszoltam az ittas seggem az ajtóig és kitártam. Anna állt előttem dühösen. Be sem invitáltam csak elrohant mellettem és kitárta az ablakokat a lakásban.

-Te mégis mi a faszt csinálsz? - ordítottam és próbáltam a két lábon egyensúlyozni.

-Kihúzlak a szarból. - mondta és a lakásban kezdet friss levegő lenni. Anna kivett egy szemeteszsákot a fiókból és elkezdett takarítani. Nem értettem semmit. Csöndet akartam és magányt.

-Anna álljál le most. - próbáltam határozott lenni de olyan mocskos részeg voltam, hogy a határozottság nagy távol állt tőlem.

-Nem! Szükséged van valakire aki kihúz a szarból ha már Áron lelépett. - ahogy megáll előttem elképedek. Áron elment. Ne!!! Keserves sírásba kezdtem és lerogytam a parkettára. Anna eldobta a zsákot és szorosan átölelt. Sírtam és nem tudtam abbahagyni. Elbasztam mindent.

-Nyugodj meg. Nem ment el örökre csak vissza utazott egy időre. Bele őrült a tudatba, hogy nem ér utol és jobbnak látta ha most hagy egy kicsit. - ölelt tovább a csitított. Tudtam az igazat Áron és köztem mindennek vége. Vége és én itt vagyok egyedül megint.

-Ez mind annak seggfejnek a hibája ha nem akadok ki nem történt volna ez meg. Áron is bekaphatja gyűlölöm, hogy hazudott nekem. - a zokogásom abba maradt és a dühöm csak még jobban elkezdett felszínre törni. Anna elhúzódott, hogy rám tudjon nézni értetlenül bámult.

-Jaj ne csináld Oszkár elkúrt mindent! Péterről ne is beszéljünk. Azért mert te elváltál tőle és engem szeretsz tönkre akart tenni csak nem jó emberrel próbálta meg. Áron meg össze vissza hazudozik a sikkasztásról ami a hotelben megy. Péter áll az egész mögött. Átnéztem a kimutatásait mind egy Német számlára megy minden hónapban több mint egymillió euróban. Tényleg azt hitte, hogy ennyire hülye vagyok és nem látok át az egészen? Péter megharagudhat de inkább saját magára kéne hiszen megölte a saját gyerekét a hazudozással. - Anna szeme kikerekedik és leül velem szembe. Kifakadtam. Nem bírtam magamban tartani ennyi szennyet.

-Sajnálom. - próbáltam menteni a dolgokat és a szememmel egy újabb üveg után kutattam.

-Hogy értetted, hogy megölte a gyerekét? - Anns kérdezett alig hallhatóan.

-Rita Áron házvezetőnője elmesélte, hogy Péternek a hoteljába szállt meg rendszeresen Éva. Végül a házassági évfordulójukra Áron átvette a cég kilencvenöt százalékát a maradék ötöt meghagyta Péternek, hogy legyen még neki is profitja. Amikor Éva karambolozott és meghalt a boncolásnál megtudta Áron, hogy terhes volt és a dns vizsgálat kimutatta, hogy nem ő az apa. Te magad mondtad, hogy volt viszonyuk. Szerintem Péter gyereke volt. - ahogy kimondom Anna felugrik és a hűtőből ki veszi a whiskys üveget. Vissza ül és meg húzza. Majd felém nyújtja de fintorogva elutasítom.

-Áron nem mondta, hogy Péternek is köze van a hotelhez. - értetlenkedett Anna.

-Tudom mert nincs feltüntetve. A papírokon nincs nyilvántartva. Ezen a héten minden aktát átnéztem és egyedül a szerződési papírokon van szignó ami Péterré. Azon az öt százalékos résznél is csak az szerepel, hogy az alulírott. Vicces ez az egész. Áron meg azt hazudta, hogy majd ti elítélitek. Mitha még te sem tudtál róla? - nevettem el magam és vissza gondoltam arra a pillanatra amikor Áron és én itt veszekedtünk a lakásba. "Nem a te hatásköröd" A nagy lófaszt. Huszonöt percbe telt az egészet kiderítenem.

-Flóra én ezt az egészet már nem értem. - megtört volt a hangja tudtam, hogy Péter miatt. Szerette őt bármennyire is el akar szakadni a dilis exférjétől...

Hétfő reggel...

Az irodában sürögtem forogtam miközben a kávémat ittam. Anna a hétvége alatt összekapart és újra a ringben éreztem magam. Nem hittem, hogy megváltozik egy csapásra az életem de tudtam, hogy le kell kötni az agyam. Áron üzeneteit végigolvasva megváltoztam. Ami a vágyat illette kezedet halványodni. A tudat, hogy ez az egész egy káosz volt ami köztünk mennt kikészített. Se veled se nélküled. Hát legyen engedjük el. Nagyot kortyoltam a kávéból amikor kopogtak az ajtón én pont a kanapén ültem és a dohányzó asztalon uralkodó káoszt vizslattam. Az asszisztensem lepett be félve és csak félig az ajtón.

-Bocsánat Flóra de Szigeti úr szeretne önnel beszélni be engedhetem? - az asszisztensem egy alacsony nebáncsvirág volt intettem, hogy jöjjön de nem keltem fel keresztbe tettem a lábam és lóbálni kezdtem a magassarkúmat. Oszkár a szokottnál lazábban öltözve lépett be az irodámba. Az asszisztensem követte és le se vette róla a szemét. Ámult a férfi után én rá se néztem.

-Hozhatok esetleg valamit önnek? - kérdezte a kis hölgy Oszkárt.

-Nem köszönöm. - kedves volt és illedelmes. Az asszisztensem rám nézett majd elviharzott. A bögrét az asztalra tettem és intettem a kezemmel, hogy a szembe lévő kanapéra foglaljon helyet. Oszkár kék inget viselt és farmert. Érdekes volt annyira nem volt még a haja sem lenyalva mint a múltkor. Laza volt.

-Miben segíthetek? - kérdeztem hivatalosan.

-Miért van az, hogy Gergő helyett nekem kellett ide jönnöm? - kérdezi és nincs jó kedvében. Nevetnem kell a helyzeten. Gergő megértette amit mondtam és tetszett, hogy komolyan vett végre egyszer.

-Azért jöttem mert kell a segítséged. - mondta és elöre hajolt rátámaszkodott a térdére.

-Ez már hallottam egy hete. Sajnos már nem üzöm a szex ipart így nem tudok segíteni mást kell keresned. - én mosolyogtam Oszkár annál inkább nem.

-Péter és Gergő bele piszkált a cégembe. - határozott és meglep a mondta.

-Mit értesz az alatt, hogy bele piszkált? - puhatolóztam.

-Egy kisebb vagyont emeltek le a számlámról. Nem tudják, hogy tisztába vagyok vele ezért kellesz te és Balázs. - itt valami bibi van az egyenletben.

-Oszkár állj meg. Gergő és Péter tessék ez biztos?

-Teljesen. - határozott mint mindig.

-Ez érdekes. Áron üzletéből is eltűnt egy jó nagy összeg. - beletúrtam a kiengedett barna hajamba és gondolkoztam.

-Flóra én nem az ellenséged vagyok kérlek értsd meg végre. - lágyabbá vált az arckifejezése.

-Ez nem olyan egyszerű mint te azt gondolod. Ismerem a te fajtád. Akaratos és önző. - kemény vagyok nem hagyom, hogy bajom legyen...

"Az órák perceknek tünetek ahogy haladtunk az autópályán és éreztem, hogy a testem ellazul nem tudtam, hogy a fű az oka vagy az, hogy kimerültem. Vetkőzni szerettem volna éget a testem... Miért is hagytam magam rábeszélni. A szőrme kabáton kívül nem viseltem mást és vonaglottam a hátsó ülésén. A férfi mégis ellen állt nekem. Nevettem és ficánkoltam..."

Egy kurvának áll a világWhere stories live. Discover now