Az ágy puha volt és kényelmes. Áron és én egész éjjel összebújva aludtunk. Amikor felkelünk a pólójában és egy rövidnadrágba bújtam. Nem hoztam magammal másik ruhát. Az ágyon ültem és a híreket olvastam a telefonomban amikor kilépett a fürdőből. A derekára tekerte a törölközőt és a haját törölte egy másikban. Pazar látvány volt egy félpuccér a pasi és nem is akármilyen félig kigyúrt felsőtesttel. A számban is összefutott a nyál ahogy arra gondoltam hogy fölém tornyosul. Ahogy ott ücsörögtem törökülésben elkezdett a fantáziám járni, hogy ezt a puha ágyat mire lehet használni. Az eset csak még forróbbnak bizonyult mikor azok a zöld szemek végig futottak rajtam. A lenti pálya is nedvesebb lett a kelleténél. Akkor viszont elgondolkodtam, hogy vajon meddig akar várni a szexel. Lehet, hogy nem is áll neki fel? A gondolatot gyorsan elhessegettem hiszen Áron félig olyan orvos szerű biztos ha ilyen problémája lenne megoldaná. Vagy legalább elmondaná az elején, hogy "Figyeli bocsi de nem áll fel, de nem probléma van olyan szerem ami hullamerevséget idéz elő". A gondolatra nevetésbe török ki és hanyatt dőlök. Áron közben rám néz megcsóválja a fejét és a szennyestartóba dobja mindkét törölközőt. Felülök mikor a fenekét meg látom. Szép kerek formás és izmos fenék tárul elém. Esküszöm meghaltam és ez a kibaszott mennyország. Lassan öt éve nem gondoltam még így férfira és nem is néztem meg magamnak ennyire senkit. A hormonjaim újra mozgásba lendülnek ahogy a fenekét bámulom. Vajon mekkora lehet elöl?
-A szádat nem akarok becsukni? - kérdezi Áron hanyagul miközben öltözködik. Újra nevetni kezdett és egy halk "bocsi" hagyja el a számat. Mikor felöltözik megáll az ágy előtt és csak néz rám én pedig nem tudom visszafogni magam és folyamatosan kuncogok. A szám elé kapom a kezem és nem bírom visszafogni a nevető görcsöt. Hangosan felhorkantok, Áronnak pedig kikerekednek a szemei.
-Rendben látom nem vagy éhes akkor én megyek reggelizni. - mondja nekem és elindul az ajtó felé. Leugrok az ágyról és rohanok utána. Egészen a kertig megyünk ahol egy idősebb hölgy vár minket. Áron és én is köszönünk. Kedvesnek tűnik lágyan mosolyog rám.
-Áron nem tudtam, hogy mit szeret a vendéged így készítettem rántottát és palacsintát is. A másik tálon pedig kenyér van és húsáru háromféle sajttal. - mondja én pedig csak ámulok, hogy mennyire figyelmes. Áron le is ül és felveszi az újságot.
-Flóra a hölgy Rita. Ő a házvezető nőm mindent ő intéz bármit is szeretnél fordulj nyugodtan hozzá. - mondja és már is az újságnak szegezi a tekintetét. Én és Rita közben kezet fogunk és megállapított, hogy talán az anyámmal lehet egyidős.
-Ó igen és Rita kérem hozzon nekem és a barátnőmnek egy üveg jó pezsgőt. - ahogy kimondja a szavakat teljesen meglepődök. A barátnője lennék?
-A barátnője? Hát ez fantasztikus. - Rita összecsapja a kezét és látszik rajta, hogy nagy az öröme. Majd elsejit mellettem én pedig leülök Áron mellé. Ránézek Áronra de ő teljesen elveszett az újság világában. Én pedig feladom ránézek az asztalra és nem is tudom eldönteni, hogy mit egyek. Persze az ő tányérjában megint csak tojás és szalonna semmi zöldség. Viszont az egyik tál roskadásig van hagymával és paradicsommal le is csapok ár. Mindenből eszek egy kicsit lassan végzek a kávéval is amikor Rita megjelenik a pezsgővel. Áron ekkor kizökken az újság bűvköréből és megköszöni Ritának majd a hölgy ismét egyedül hagy minket.
-Nem gondolod hogy kicsit korán van ahhoz, hogy alkoholt fogyasztunk? - kérdezem lágyan miközben Áron a címkét olvassa.
-De hát ünneplünk! Erre inni kell nem gondolod? - néz rám és kacsint. Okosabb nem lettem így kíváncsiskodók tovább.
-Mégis mit ünneplünk? - teszem fel a kérdést csodálkozva.
-Azt, hogy felhagysz az előző életeddel és jön az új... - ahogy a pezsgős dugó nagyot durran úgy én inkább csendben maradok. Ez sajnos nem ilyen egyszerű és ez neki is tudni kell, de nem most. Nem rontom el ezt a szép reggelt ezzel. Kitölti a két poharat és koccintunk. Ahogy bele iszok rájövök hogy nagyon jó íze van édes mégis kicsit savanyúbb beütéssel a végén. Áron hosszasan elmereng az üvegen én pedig élvezem, hogy még jó idő van. Rá pillantok a medencére és támad egy nagyon rossz ötletem.
-Áron mond fűtött a medence? - kérdezem lágyan és csak egy lágy igent kapok, de még mielőtt vissza kérdezhetne. A medencéhez sétálok és kiiszom a poharam majd a fűre dobom a ruhám és belevetem magam a vízbe. Áron pont akkor akart valamit mondani mikor elmerültem így nem hallottam. Élvezem, hogy a meztelen testemet átjárja a víz. Hosszan maradok lent majd amikor feljövök Áron áll felettem és csóválja a fejét.
-Most csurom víz vagy így, hogy vigyelek haza? - kérdezi és érzem ahogy szid magában.
-Haza? Elakarsz küldeni? - oda úszók az medence oldalához.
-Felőlem mehetünk úgy a ligetbe, hogy te vizes vagy engem nem zavar. - összeráncolom a homlokom. Most mégis miről beszél? Segít kiszállni a medencéből és körém teker egy törölközőt. Felmegyünk lefürdök és megszárítkozok felveszem a ruhámat amit tegnap viseltem. Akkor veszem csak észre hogy a fülbevalók a kabátom vannak. Leülök a székre és a kezembe veszem őket. Nem tudom eldönteni, hogy megtartsam vagy inkább ne. Amikor rájuk nézek Áron látom ahogy a kabátban is. Elfog egy rossz érzés, hogy mi van akkor ha ennek az egésznek rossz vége lesz. Elterelem a gondolataimat és rá kell jöjjek, hogy még sok mindent el kell intézzek még mielőtt én ténylegesen Áron barátnője lennék. A fülbevalókat bedobom a táskába és elindulok lefelé az emeletről. Áron már vár az ajtónál és egy férfival beszélget. Hosszan figyel ahogy lépcsőzök mosolyog amikor oda érek hozzá.
-Kész vagy mehetünk? - kérdezi lágyan és nyom a fülem tövéhez egy puszit. Bólintok és elindulunk a kocsi felé pedig nekem nagyon de nagyon nincs kedvem haza menni. Beszállunk és elindulunk Áron egész végig a combom fogja. Akaratlanul is mosolyra húzódik szám. Beérünk a belvárosban és nem akarok még tudomást sem venni róla, hogy ki kell majd szállnom. Így hát amikor tudom, hogy nem járunk messze belekezdek.
-Áron ha nem haragszol én nem mennék veled tovább lenne egy két dolgom amit el kéne intéznem. - érzem ahogy a combomon a keze megszorít. Nincs most idő hisztire dolgom van.
-Áron meg kell értened, hogy csak egy napja döntöttem el, hogy abba hagyom egy időre. Le kell mondanom a kuncsaftokat beszélnem kell velük és a szponzorban álló céggel is. - ahogy kimondom azonnal megáll a kocsi a ház előtt ő pedig felordít.
-Egy időre? - kérdezi és látom, hogy mérges.
-Te sem gondolhatod komolyan, hogy most mindent eldobok egy bizonytalan dolog miatt. - ahogy kimondom érzem ahogy ujra érzéketlen lettem.
-Értem. Akkor majd találkozunk. - megkeményedik a tekintette és semmit mondóan hagyják el a szavak a száját. Kiszállok a kocsiból és becsukom az ajtót az autó gyorsan elhajt és vele az esély is, hogy boldog legyek. Lebasztam erre nincs más szó. Hülye vagyok, hogy elhittem, hogy lehet még normális életem. Felsétálok a lakásomba...
YOU ARE READING
Egy kurvának áll a világ
RomanceFlóra lábai előtt hever a világ. Viszont egy prostituált lehet szerelmes és a történet végződhet boldog és tiszta élettel? A Butterfly Trillogy első része... Gyere velem Budapest igazán mocskos világába maffiózók és prostik világába... Figyelem a k...