(36.)

475 18 2
                                    

Ahoj, předem se omlouvám za to, že tohle není úplně zajímavá kapitola, ale týká se téhle knížky; samozřejmě to klidně přeskočte, protože to není až tak podstatné, s touhle knížkou nekončím ani nic podobného, ale i přesto to sem chci napsat.

Když jsem s touhle ff začínala, měla jsem samozřejmě ráda Harryho Pottera, ale knížky jsem v té době měla přečtené tak napůl a hlavně už jsem je četla docela dlouho předtím. A z toho důvodu jsou zde některé pasáže, které můžou působit chybně. Já jsem sice ani neměla v plánu psát to přesně podle knížky (což by koneckonců ani nešlo), ale přeci jen se spoustou částí téhle ff nejsem momentálně úplně spokojená. Když se nad tím ale zamyslím, přijde mi zbytečné to nějak přepisovat a upravovat, když už to četlo dohromady 4,5 tisíce lidí, za což jsem stále velmi vděčná.

Velké množství chyb, které v této ff jsou, mi vlastně došlo až v poslední době, kdy jsem se konečně vrátila k HP knihám, díky kterým jsem si před necelým měsícem uvědomila, že kdybych teď měla začít psát od znova, bylo by to zřejmě na trochu jiné úrovni.

Přesto ale, jak už jsem psala, jsem se rozhodla tenhle příběh ponechat tak jak je, s tím že v něm samozřejmě budu i nadále pokračovat, i když si nejsem úplně jistá aktivitou psaní.

To je tak nějak vše, co jsem vám chtěla sdělit. Mějte se!

Linda

Harmione - Miluješ šprtku?✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat