Hermiona (mimochodem, jména sem psát už běžně nebudu, jen když to bude z pohledu Harryho)
Chvíli jsem přemýšlela, jestli nejsem moc nastrojená. Ale na druhou stranu, je to přece ples, takhle bude vypadat každá. Vsadím se, že i McGonagallová si vezme nějaké zdobené plesové šaty...
Díky svému přemýšlení jsem se lehce zpozdila, proto jsem se vzchopila a vyšla ze dveří směrem k širokému poschodí.
Nešlo si nevšimnout pár pohledů na mě, ale mě zajímal jen jeden. Ten byl ke mně zády, ale jakmile mu Parvati něco řekla, otočil se.
Zahlédla jsem pár smaragdově zelených očí dívající se na mě skrz obroučky brýlí. Vypadal dost...ohromeně. Ale netuším z jakého důvodu, připadalo mi spíš, jako kdyby se koukal někam za mě, takže na mě ten pohled mířený zřejmě bohužel nebyl.
I přesto jsem se na něj usmála a mám pocit, že úsměv mi letmo oplatil.
Pak se přede mě postavil Viktor a společně jsme odešli.
Viktor, společně s dalšími šampiony, měl tu čest prvního tance. A já, jakožto jeho partnerka, pochopitelně s ním.
Předstoupili jsme tedy na "pódium", kde mě vyzval k tanci. Nejdřív to byl takový živý tanec, ale hned potom přišel na řadu ploužák. Celou dobu jsem pokukovala po Harrym. Jemu to zrovna moc nešlo, musela ho vést Parvati, ale bylo to roztomilé.
Moc roztomilé ale nebylo, jak se k němu Parvati lísala. Pevně ho objímala a vypadalo to, že neskončí jenom u objímání. A Harry se nebránil.
Projela mnou vlna žárlivosti, která mě tuto chvíli totálně zaslepila.
Prostě jsem udělala první věc, co mě napadla. I když to byla naprostá blbost, vlastně to svůj účinek mělo.
Čekala jsem na moment, až se Harry podívá naším směrem a udělala to.
Prostě jsem Viktora políbila.
Jasně, svůj první polibek jsem si nepředstavovala s člověkem, kterého sotva znám, ale já jsem tehdy absolutně nepřemýšlela nad tím, co dělám.
Viktor byl hodně zaskočený, ale spolupracoval. Oči jsem měla zavřené, ale jedno jsem lehce pootevřela tak, abych viděla Harryho reakci.
Nejdřív se tvářil nepřítomně jako by nás ani neviděl, ale potom se jeho obličej proměnil v jakýsi úšklebek.
Když jsme se od sebe odtrhli, zahlédla jsem za sebou Harryho s Ronem sedící na jedné lavičce. Vypadali jako boží umučení a zírali na mě. Ron naštvaně, a Harry...já vlastně ani nevím. Možná se ani nekoukal na mě, měl pořád stejný výraz. Výraz, který nic neříkal, ale zároveň toho říkal hodně.
Hermiona jede, co?
Linda
ČTEŠ
Harmione - Miluješ šprtku?✓
Teen FictionDOKONČENO Už jsem to prostě nevydržela. Nedokázala jsem tam jen tak stát a čekat, kdo tuhle neopakovatelnou chvíli přeruší. Naklonila jsem se k němu a v momentě, kdy jsem ho chtěla políbit, nad vším převzal kontrolu a jednoduše mě objal. Začátek...