8.

530 25 10
                                    

A já kráva jsem si myslela, že bych u něj třeba někdy mohla mít šanci. Jasně, zase Changová. Proč mě to jenom nenapadlo? Harry si pochoduje v pozdních hodinách po hradu s plánkem, aby se potkal s tou zatracenou Cho.

,,Mio?" tak tohle mi ještě chybělo. Záhy jsem se otočila a za sebou Ginny s ustaraným výrazem.

,,Co je?" odsekla jsem. Zrzka mi v poslední době leze na nervy a já si čím dál víc uvědomuji, že důvodem není nikdo jiný, než Harry.

,,Stalo se něco?"

,,Fajn, tak já ti řeknu co se stalo. Tvůj milovanej Harry je blázen do Changový," řekla jsem s vyrovnaným výrazem, až jsem sama sebe překvapila, jak jsem zněla klidně. Musela jsem se přemáhat.

,,A proč kvůli tomu bre- počkat cože? Myslíš tu z Havraspáru?"

Přikývla jsem.

,,Ale to pořád nevysvětluje jednu zásadní věc," podotkla Ginny. ,,Proč máš kvůli tomu celý obličej uslzený?"

,,Já, ehm," v ústech mi vyprahlo. ,,Dobře, řeknu ti pravdu, když to chceš vědět. Ale budeš se na mě zlobit," pohlédla jsem jí do očí ,,asi ho miluju." S tím jsem svůj pohled opět sklopila a se strachem čekala na její reakci.

,,To myslíš vážně?"

,,Počkej, ty to fakt myslíš vážně? Ne, nemyslíš, že ne!" spíš než otázka to znělo jako zoufalý hněv.

Když jsem nadále nic neříkala, pustila se zpět do svého výstupu.

,,Myslela jsem, že jsme kamarádky," řekla dotčeně.

,,Ginny, já...sama jsem si tím nebyla jistá a věř mi, že ti nechci Harryho přebrat nebo tak něco. Ale tomu prostě nejde zabránit."

,,Tak proč jsi mi pomáhala? Proč ses tvářila jako nejlepší kamarádka, co mi chce pomoct? Jo a k té básničce - tu jsi schválně vymyslela, aby mě co nejvíc ztrapnila? Jsi fakt kráva," zaječela na mě.

,,Nehodlám poslouchat jak mi tady neprávem nadáváš. Takže se laskavě uklidni."

Když chtěla ještě něco namítnout, hodila jsem na ni pohled s výrazem 'jestli ještě něco řekneš, rozbiju ti hubu', takže radši už ani jedna z nás nic neříkala a šly jsme spát.

Celou noc jsem přemýšlela nad dnešními událostmi. Nad večerním rozhovorem s Harrym, nad tou krávou z Havraspáru a nad hádkou s Ginny. Všechno se to seběhlo moc rychle, to je na jednu čtrnáctiletou holku vážně moc. Možná jsem chytrá, ale to není vše - v reálném životě to zkrátka takhle nefunguje, že se něco naučíš a máš vyhráno.

Dnes opět kratší kapitola, se kterou OPĚT nejsem spokojená - psala jsem ji na rychlo v autě při cestě z dovolené, protože už jsem jí chtěla mít hotovou a vydat ještě dneska :) Příští kapitoly už budou propracovanější a minimálně po zbytek prázdnin budu (snad) vydávat pravidelně, protože momentálně mám spoustu času.

Linda

Harmione - Miluješ šprtku?✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat