,,Můžeš...můžeš mi to prosím odpustit?" řekla jsem tiše, když Viktor nereagoval a jen zaraženě stál na místě.
,,Odpustit?" zeptal se nechápavě.
,,Musela jsem tě strašně zklamat," stydlivě jsem se snažila vyhnout očnímu kontaktu. Cítila jsem se sama před sebou uboze.
,,Vlastně jsem to tak trochu čekal," ušklíbl se, ,,už nějakou dobu jsme spolu nemluvili a za těch pár vztahů, které jsem měl, mi došlo, že tohle není zrovna způsob, jak se chovají zamilované holky. Už jsem ani nepočítal s tím, že bysme si spolu někdy promluvili. Prostě to nevyšlo a tím to končí."
V očích se mi po dlouhé době zajiskřila kapka naděje. No, spíš mi ta naděje z očí přímo vyzařovala.
,,Chceš mi říct, že se nezlobíš?"
,,Všechno je dobré. Odteď kamarádi?" podal mi ruku a já jí s radostí přijala.
***
,,Ahoj Uršulo," s úsměvem jsem pozdravila ufňukaného ducha vládnoucího v dívčí umývárně.
Je hodně ubohé, když vlastně jediná moje kamarádka je duch? No, dejme tomu kamarádka v rámci možností.
,,Hermiono? Kde máš Harryho a Rona?"
,,Co by tu asi tak dělali?" rozesmála jsem se.
,,Náhodou tu před dvěmi lety byli pečení vaření," řekla dotčeně.
V ten okamžik jsem si vzpomněla, jak jsme tu ve 2. ročníku vařili mnoholičný lektvar...Při té vzpomínce jsem se musela pousmát.
,,Já vím. Ale letos není moc příležitostí sem chodit. Však víš, Turnaj tří kouzelníků..." nadhodila jsem.
,,Ach jo, chudák Harry. Ráda bych si s ním...popovídala," nevím jestli se dá něco takového říct o duchovi, ale měla jsem pocit, jako by se červenala.
,,Jasně," nadzvedla jsem obočí, ,,ale my dvě si přece můžeme také popovídat," řekla jsem mile.
,,Slyšela jsem, že se ti Harry líbí," podotkla Uršula jakoby nic.
,,Cože? Chceš mi říct, že někdo roznáší po škole, že se mi líbí Harry?!" zděšeně jsem vyšilovala.
,,Ehm...dejme tomu...jo, někdo. Ale to neřeš," mávla rukou na znamení svých slov.
,,Ale tobě došlo, že tyhle řeči jsou blbost?" Ujišťovala jsem se.
,,Na mém názoru vůbec nezáleží," namítla.
Zní to trochu zvláštně, že se o to zajímám. Nikdy jsem se s Uršulou nijak nepřátelila, ale teď je to má jediná možnost. Nechci přijít o teď už jedinou "kamarádku" - jestli mi rozumíte. Je vidět, že má Harryho ráda.
,,A jak se vlastně Harry má?" Na tváři se jí rozlil široký úsměv.
,,Tak to si asi umíš domyslet...Pro všechny a samozřejmě hlavně pro něj, je tohle období hodně náročné a stresující," povzdechla jsem si.
,,Uršulo?" Zaslechla jsem hlas za sebou.
S leknutím jsem se otočila a těsně přede dveřmi na mě čekalo překvapení.
,,C-co tady děláš?" Nechápavě jsem prohlédla na Harryho.
,,Ehm," podrbal se na zátylku, ,,tohle jsou holčičí záchody?"
,,Co se to tady děje? Harry, co tu sakra hledáš?" Řekla jsem stále absolutně netušící, o co jde.
,,Já tu, no..." začal vysvětlovat.
Mezitím co se snažil vymáčknout jsem si všimla, že Uršula se nikam vypařila. Vůbec nevím, kdy to stihla, jak to stihla a ani proč.
Rozhlížela jsem se po místnosti a...
Na svých rtech jsem něco ucítila. Něco jako takové příjemné pohlazení.
Samozřejmě mi hned došlo o co jde, ale nějakou chvíli jsem tomu nemohla uvěřit. Sice to nebylo poprvé a dokonce ani poprvé s ním, ale stále se toho nemůžu nabažit.
Vnitřní hlas mi ale říká něco jiného. Že to prostě není správné. Proto jsem se musela odtáhnout.
,,To nemůžeme," téměř jsem zašeptala.
,,Proč ne?"
,,Jsme kamarádi do háje!" Řekla jsem víc nahlas, než jsem původně plánovala. Už zase mi bylo do pláče.
,,Vždyť já vím! Ale o to přece nejde," namítl.
,,Já tě nechápu," slzy se mi hrnuly do očí a já jsem nechtěla, aby to Harry viděl. Udělala jsem proto první co mě napadlo, a tak jsem si vlezla do jedné z kabinek a zamkla se. Vím, že to zní směšně, ale já jsem byla úplně zoufalá.
Tak je tu po delší době nová kapitola:)
Vím, že jsem si dala docela na čas, ale jelikož můj ročník už šel minulý týden do školy, neměla jsem vůbec čas a musela jsem se co nejvíce soustředit na studium. Teď bych měla být vlastně už celý měsíc zase na distanční výuce, takže času budu mít opět víc.
A jinak jsem s touhle kapitolou ne zrovna spokojená, ale nějak jsem to prostě napsala :D.
Jo a taky jste si mohli všimnout, že jsem si trochu připomněla mojí oblíbenou Tajemnou komnatu...mimochodem když už jsme u toho, jaký je váš oblíbený díl Harryho?
Já mám nejradši 2. a hned za ním 4. díl, no a samozřejmě i 5.,6. a tak dále :D
Linda
ČTEŠ
Harmione - Miluješ šprtku?✓
Ficțiune adolescențiDOKONČENO Už jsem to prostě nevydržela. Nedokázala jsem tam jen tak stát a čekat, kdo tuhle neopakovatelnou chvíli přeruší. Naklonila jsem se k němu a v momentě, kdy jsem ho chtěla políbit, nad vším převzal kontrolu a jednoduše mě objal. Začátek...