#15: « Özlem »

1.2K 121 82
                                    

yine bir geceden selamlar!

-15.Bölüm-

"Az önce Hoseok, âşık oldu mu dedi yoksa ben mi yanlış duydum? "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Az önce Hoseok, âşık oldu mu dedi yoksa ben mi yanlış duydum? "

Hoseok, elindeki elmadan bir ısırık daha aldı. "Hayır, Taehyung. Yanlış duymadın, tam olarak öyle söyledim."

"Vay be," deyip Namjoon'un omzuna vurdu Jungkook. "Demek, buzlar prensi Kim Namjoon, âşık oldu."

"Abartmayın."

"Daha düne kadar, aşk diye bir şey yok, hepsi saçmalık diye geziniyordun, bırak da abartalım."

"Kim, bu kız?"

Namjoon ve Hoseok, aynı anda Yoongi'ye döndü. "Kız değil," dediler aynı anda.

"Bak ben insan değilim desen daha inandırıcı olur," dedi Yoongi gülerek. "Şimdi dalga geçmeyi bırakın ve söyleyin kim bu?"

"Âşık olması için illa kız mı olması gerekiyor? Bir erkeğe de âşık olmuş olamaz mı?"

Hoseok'un sinirle Yoongi'ye yönelttiği sözler hepsini şaşırtmıştı. Kimse böyle bir çıkış beklemiyordu.

"Hayır, olabilir ama-..." Yoongi, kendisine çatık kaşlarla bakan Hoseok'a aynı şekilde baktı. "Bu ses tonu ve bu bakışlar ne? Ne oluyor sana?"

"Hiçbir şey, Yoongi. Hiçbir şey olmuyor."

Hoseok, elindeki elmayı fırlatıp sinirle onların yanından ayrıldı. Yoongi, sadece arkasından şaşkınca bakakalmıştı. "Ne oldu şimdi buna?"

"Sanırım konuşmanız gereken bir konu var."

Yoongi, kafasını salladı sadece. Son birkaç haftadır Hoseok'un tuhaf davrandığını hissetmişti ama kendisine bu şekilde tavır alacağını hiç düşünmemişti. Şimdi fazlasıyla şaşkındı.

"Biz birbirimizle şaka yaparken bize çatık kaşlarla bakan adam demek bir erkeğe âşık oldu." Jungkook, Namjoon'un omzuna vurdu. "İşte hayatın ne getireceği belli olmuyor. Bazen karşı çıktığın şeyler başına gelebiliyor."

"Jungkook," dedi Namjoon gülümseyip Jungkook'un sırtına birkaç kez vurdu. "O konuşmaların şaka olmadığını bilecek kadar zeki bir adamım." Jimin, bir anda öksürmeye başlarken Namjoon, yüzündeki gülümsemeyi büyüttü. Parmağıyla Jimin ve Taehyung'u gösterdi. "Tam olarak hangisiyle olduğuna emin olamasam da ikisinden biriyle bir ilişkin olduğunu biliyorum." (y/n: yaşasın vminkook!)

Healer | Namjin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin