Okumaya başlamadan önce, buraya başlama tarihinizi ve saatinizi bırakın.
Keyifli okumalar, sizi seviyorum💜
-1.BÖLÜM-Seokjin, sarayın içinde kendisini karşılayan bir hizmetkârla atını durdurdu. Hizmetkâr yanına koşmuş önünde eğilmişti.
"Hoş geldiniz, efendim."
"Hoş buldum, Bay Lee. Tören başladı mı? Geç kaldım mı?"
"Başlamak üzere efendim."
Seokjin, atından aşağı atladı. Yanında ellerini birleştirmiş duran hizmetkâra gülümsedi. Atın dizginlerini yanındaki adam aldığında Seokjin gülümsedi.
"İyi eğlenceler, efendim."
"Teşekkürler Bay Lee."
Üzerindeki hanboku düzeltip sarayın bahçesinde yürümeye başladı. Her adımında biri selam veriyordu. Seokjin, yetenekli bir şifacıydı. Adı ülke içinde biliniyordu, bazen abartılmış efsaneler kulağına geldiği bile oluyordu. Seokjin, bunlara gülüyordu. O, sadece bitkilerin gücünü biliyor ve bunu kullanıyordu; daha fazlası yoktu.
Seokjin, tören alanına vardığında, bir görevli gelmiş kendisine ayrılan yeri göstermişti. Seokjin, kralın özel konukları arasındaydı, yerine oturmadan önce kralın yanına geçti.
"Majesteleri," deyip önünde eğildi.
"Hoş geldin, Seokjin."
Seokjin, kafasını kaldırıp krala gülümsedi. "Hoş buldum, majesteleri. Beni böyle bir törene davet ettiğiniz için onur duydum."
"Sadece bu törenimde değil, sarayımda da senin gibi yetenekli bir genci ağırlamaktan onur duymak isterdim. Biliyorsun hala seni sarayın şifacısı olarak burada görmek istiyorum."
Seokjin, gülümsedi. "Bundan şeref duyuyorum majesteleri ama saray hayatı bana göre değil. O yüzden özrünüze sığınarak bir kez daha bunu kabul edemeyeceğimi söylüyorum."
"Büyükbabanın yeteneklerini aldığın gibi, inadını da almışsın," deyip güldü. "Kararına saygı duyuyorum, Seokjin ama kararını değiştirmek istersen sarayın kapıları sana daima açık olduğunu bil."
"Teşekkür ederim, majesteleri. Bunu aklımda tutacağım. Şimdi izin verirseniz, yerime geçmek istiyorum."
"Tabii, eğlenmene bak, Seokjin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Healer | Namjin ✓
FanfictionOnlar iki yakın arkadaştı ta ki Namjoon saldırıya uğrayana kadar. 03.09.2020 // 12.09.2021