six

2.1K 179 86
                                    

"Tek bir görevin vardı Asteria, tek bir görev

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tek bir görevin vardı Asteria, tek bir görev."

Genç kız gözlerine dolan yaşları zorlukla itti ve kafasını onaylar anlamda salladı.

"Üzgünüm efendim."

Kısık bir sesle konuştuğunda üzerine doğru gelen adım sesleri ile başını yere eğdi ve gördüğü ayakkabılar ile derin bir nefes aldı.

"Kaldır başını."

Adam sakin bir sesle konuştuğunda Asteria bir şey yapmadı ve aynı şekilde durmaya devam etti.

"Başını kaldır ve bana bak."

Asteria duyduğu bağırış ile hızlıca kafasını kaldırdı.
Adamla göz göze geldiği an yanağında hissettiği acı ile başı yana düştü.
Birkaç saniye duraksadığında adam konuşmasına izin vermeden saçını sertçe çekti ve kızın yüzünü açığa çıkardı.

"Bir daha sana söylediklerimi tekrarlatma."

Asteria hızlıca kafasını salladı ve saçlarında hissettiği acıyla yüzünü buruşturdu.
Adam bunu umursamadan saçına daha da asıldı ve onu hızlıca yere fırlattı.

"Önceliklerin her zaman görevin olmalı Asteria, bunu öğrenmiş olman gerekirdi ama görüyorum ki hâla bunun farkında değilsin.
Haksız mıyım?"

Adam sorar bir şekilde kendisine baktığında Asteria kafasını olumlu anlamda salladı.

"Haklısınız efendim."

"O zaman neden sana söylenenleri uygulamıyorsun?"

Adam yüzüne doğru bağırdığında Asteria irkildi ve kendini geriye sürükledi.

"Belki de seni fazla rahat bıraktım Asteria."

Adam hafifçe eğilip konuştuğunda Asteria kafasını hızlıca iki yana salladı.
Bundan sonra ne olacağını biliyordu.

"Lütfen efendim, bir daha asla hata yapmayacağım.
En ufak bir hata bile olmayacak, lütfen."

Asteria hızlıca konuştuğunda adam ona dikkatle baktı.

"Bunu sürekli söylüyorsun Asteria, belki de senin hakkında yanıldım.
Belki de sen sandığım gibi başarılı değilsin."

Asteria kafasını iki yana salladığında adam kafasını hafifçe yana eğdi ve ona bakmaya devam ettim etti.

"Belki de seni o çöplükten hiç almamalıydım."

Asteria'nın yüzüne biraz daha eğildi ve fısıltıyla konuştu.

"Senin o çöplükte çürümene izin vermeliydim Asteria, tıpkı hak ettiğin gibi.
Hiçbir zaman en iyisi olamayacaksın Asteria, çürüyeceksin."

Adam kıza küçümser bir bakış attı ve arkasını dönüp köşede bekleyen iki askere kızı işaret etti.

"Onu Kış Askeri'ne götürün, birbirlerini özlemiş olmalılar."

forelsket || AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin