thirteen

1.5K 138 21
                                    

"Hadi ama Rogers, bu kadar güçsüz müsün?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hadi ama Rogers, bu kadar güçsüz müsün?"

Yerde yatan Steve'e kısa bir bakış atarak güldüm ve kafamı iki yana salladım.

"Beni öldürmeye çalıştığına eminim, antrenmanı bahane ederek bunu saklamaya çalışıyorsun."

Steve yattığı yerden doğrularak nefes nefese konuştuğunda yüksek bir kahkaha attım ve çıkışa doğru ilerledim.

"Seni öldürmeye çalışırsam ölürsün Rogers, fazla zorlamanı önermem."

Steve dudaklarını büzerek güldüğünde kıkırdadım.

"Görüşürüz Steve."

Kapıdan çıkmadan önce konuştuğumda Steve elini kısaca salladı.
Ona son kez bakıp kapıyı kapattım ve yavaş adımlarla salona doğru ilerlemeye başladım.
Steve ile dalga geçmek kesinlikle çok eğlenceliydi ama haklı olduğu bir taraf vardı ki ben de çok yorulmuştum.

"Yine çalışmaya mı indin?"

Jackson kolunu omzuma atarak konuştuğunda gözlerimi devirdim ve hafifçe güldüm.

"Acaba görünmez olabilmek gibi bana söylemeyi reddettiğin bir gücün mü var?"

Alayla konuştuğumda Jackson kıkırdadı ve omuzlarını silkti.

"Sadece çok yakışıklıyım."

Duraksadım ve kaşlarımı çattım.

"Bunun konuyla olan alakasını düşünüyorum ama tıkandım Jack, ayrıca yakışıklı falan değilsin.
Kendini kandırmayı bırak."

Salona geldiğimizde Jackson'a son bir bakış attım ve göz kırparak mutfağa doğru ilerledim.

"Yakışıklı olduğumu biliyorsun."

Jackson bağırarak konuştuğunda kıkırdadım ve kafamı iki yana salladım.

"Benim dışımda biri ona acı gerçeği söylemeli."

Mutfakta oturan yenilmezlere bakarak konuştum ve tezgahta duran sudan büyük bir yudum aldım.

"Tanrım, gerçekten yoruldum."

Natasha halime güldü ve bakışlarını Jackson'a çevirdi.

"Asteria'ya aldırma Jackson, gayet yakışıklısın."

Göz kırparak alayla konuştuğunda Jackson gururla gülümsedi ve kaşlarını kaldırarak bana baktı.

"Bunu duydun değil mi?"

Elini bana doğrultarak konuştuğunda kıkırdadım ve kafamı salladım.

"Duydum Jackson, şanslısın birkaç gün buna sevinebilirsin."

Sandalyelerden birine oturarak konuştuğumda Tony bana gülümsedi ve göz kırptı.
Hafifçe gülerek boğazımı temizledim ve bakışlarımı kaçırdım.

forelsket || AVENGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin