49.bölüm

22 5 0
                                    

1 buçuk ay sonra

"Aşkım bak bence buraya çok güzle olur" diyerek  boş olan kısmı düğün fotoraflarımızdan birini tuttum. Belime sarılan kollar ile gülümseyerek sırtımı Emir'in göğsüne yasladım. "Bence de hayatım, buraya bu fotoraf çok güzel olur" diyerek fororafı elimden almış ve duvara yapıştırmıştı. Balayından geleli 2 hafta oluyordu. Düğün fotoraflarımızı fotoraf odasına yerleştiriyorduk. Bazıları da diğer odaların belli çaplı yerlerindeydi. Ozan ve Ayda evlenmişti! Evet doğru duydunuz biz balayındayken apar topar evlenmişler. Ama bana sebebini anlattıklarında hak da verdim. Ozan şuan ne annesini nede babasını görmek istiyor ki haklı. Evleneli 3 hafta oldu ki onlarda balayındalar. Evlenmeyen tek Meriç ve Hayal var ki onlar için erken yani.

"Ne düşünüyorsun ?" diye soran Emir ile ona dönerek bu sefer, kafamı göğsüne koydum. Oda burnunu saçlarıma daldırıp, derin nefesler almıştı. "Ozan ve Ayda'nın evliliğini düşünüyordum. Biraz ani oldu ama bence Ozan için en iyisi" diye mırıldandım. "Evet , Bencede aceleye  geldi ama iyi oldu. Onlar mutluya sorun yok" dedi saçıma öpücük kondurmadan hemen önce.

"Bence de. Yemek yiyelim mi? Acıktım da" dedim ondan ayrılmaya çalışırken. Ama beni tekrar kendine çekerken " ama ben sen yeme fikrindeydim" diye mırıldadı. Bir adım geri gittim. "Ama çok açım. 2 saattir buradayız saat sekiz oldu" dedim. Gülümsemiş ve beni birden kucağına almıştı.

"Emir  ne yapıyorsun?" diye sordum. "Karımın karnını doyuracağım" diyerek tezgaha oturttu beni ve sonrasınsa " dikkat et düşme" diye uyardı. Mutfağın salon kısmına bakan duvar yoktu. Salondan mutfak görülür şeklindeydi ve o kısma bar taburaleri koymuştuk. Arda kahve içip , sohbet ediyorduk.

"Tamam dikkat ederim" diyerek daha rahat bir pozisyon aldım. "Yemekler benden o zaman ne istersin?" diye sordu ellerini iki yanıma koyarken. "hmmmm" diye mırıldandım ilk önce. "Soslu bir makarna çok iyi olur biliyor musun kocacım" diyerek ellerimi boynuna doladım. "Hay hay" demiş ve alnıma bir öpücük kondurup, ocağın oraya ilerlemişti.

"güzel olmuş, beğendim " diyerek tabağımı makinaya koyarak tekrar masaya oturdum. "Yani bir zahmet beğen, kocan senin için yaptı o kadar" diyerek oda tabağını makinaya koydu. Temiz bir kocam vardı! "Film izliyelim mi? Bence izliyelim" diyerek daha az önce oturduğum sandalyeden kalkıp, patlatmak için mısır paketini çıkardım. "Sen film seç, bende atışrımalık bir şeyler getireyim" dedim Emir'e dönerek. Saçlarıma bir öpücük kondurup, odaya geçti. Bende dolapda ki bisküvileri çıkarmaya başladım.

Tepsiyi masaya koyarak Emir'İn kolunun altında yerimi aldım. Oda bana kolaylık sağlayarak başımı göğsüne yasladı. Mısır kovasını ortamıza koyup, diper elime meyve suyunu aldım.

En son hatırladığım filmin yarısında  gözlerimin kapandığındıydı.

💙

Saçımın bir tutamını Emirin yüzüne sürtmeye başladım. Sabah kendimi yatağımda bulmuş ve yaklaşık yarım  saat Emiri izlemiştim . Şimdide uyandırıyordum.

Bir şeyler mırıldanıp saçımı yüzünden itip, bana doğru döndü. Tekrar yüzünü sürtdüğümde "Almina, hayatım kaşınma" diyerek yorganı kendine daha çok çekip, diğer tarafa döndü. Onun bu hâline kıkırdarken o istifini bozmadı.

Bu sefer ellerim ile saçlarını okşamaya başladım. Yumuşacıktı. Saçları simsiyahtı. Gulumsedim, sebebini bilmeden. Bu adam benim sebebini bilmediğim gülümsemelerimin sahibiydi.

"Emir, hadi uyan" diyerek yanağına öpücük kondurdum. Uyanmadığında diğer yanağınıda öptüm. Ben Emir'in bu huysuz hallerini gülerken birden bir şey oldu.

PAPATYAM {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin