4.Bölüm

76 18 2
                                    

Emir den

Açelyayla mesajlaştıktan sonra gizli kişi olarak Almina'ya mesaj attım.

Gizli kişi: Ahmet ile ayrılmışsın çok mutlu oldum😁

Papatyam : Evet Ahmet'i sevmiyorum ona boşyere umut vermek istemedim. Ama Ahmet'den ayrıldığım seni seveceğim demek olmuyor.

Gizli kişi: Sen beni seviceksin. Seni öyle bir seviyorum ki bunu görünce anlayınca sende beni seviceksin

Papatyam: Belkş korkaklıktan vazgeçip karşıma çıkarsan seni severim.

Gizli kişi: Öyle bir zaman da karşına çıkacağım ki o an bida asla ayrılmıyaxağız

Papatyam: Sana gerçeği söyliyeyim mi.

Gizli kişi : evet

Papatyam: Seninle yazışırken hiç yüzime bir tebessüm yerleşiyor. Bilmem belki seni sevmeye başlamışımdır. Ama görmeden sadece mesajlaştığım birini ne kadar sevebilirim bilmiyorum.

Gizli kişi : Emin ol karşına çıktığımda benden vazgeçemeyeceksin.

Papatyam: İnşallah öyle olur. Eyer bir gün seni seversem ve sen benim duygularımı kıracak bir şey yaparsan seni asla affetmem.

Gizli kişi: Emin ol pişman olmıyacaksın. İyi geceler.

Papatyam: iyi geceler gizli kişi.

Konuşmadan çıkıp yatağıma uzandım. Ben Alminayı öyle bir seviyorum ki kendim bile bağzen şaşırıyordum. Benden hoşlanan bir çok kız oldu. Ama Almina başka. Onun o sert tavrı hoşuma gidiyor. Ve ben o sert kabuğunu kırıp o içindeki Alminayı keşfetmek istiyorum. Ve ben direk karşısına çıksam o sert tavrı bana engel olucaktı. Ama gizli kişi olarak sert kabuğunu kırıp öyle karşısına çıkıcam ve o zaman eminim ki beni sevicek. Derken uykuya daldım. Ve rüyamda Alminayı gördüm. Sabah gelen mesajla uyandım.

BEST FRİDENS FOREVER

Açelya: Hadi kalkın kahvaltıya gidelim.

Ayda: olur acıktım zaten hiç kahvaltı hazırlıyacak halim yok.

Ayça: ya evet gidelim.

Papatyam: Sadece derslerin aradında rahatlayalım diye tek seferlik tamam mı?

Emir: Davet edildim mi?

Papatyam: Ayıp ettin kuzi

Bana her kuzi dediğinde canımın yandığını demiştim dimi.

Emir: Tamam nereye gidicez.

Papatyam: şu her zaman ki kafenin alt sokağında

Emir: Biliyorum yarım saate ordayım.

Cenk: konum atın bizde gelelim.

Papatyam: konum

Papatyam: Geç geleni kafeye almıyoruz.

Gruptan çıktıktan sonra Açelyadan gelen mesajlara baktım.

Açelya: Sakın Ahmet ile ayrıldıklarını biliyor gibi davranma sadece bana dedi ve eyer dersen anlar ve benim canıma okur.

Emir: Tamam.

Açelya: Bide gizli kişi olarak mesaj atma onun atmasını bekle ve Emir olarak sohbet etmeye çalış.

Emir: Okey

Açelya: Kahvaltı da deki Ahmeti de çağısaydık oda gelseydi de

Emir : Tamam hadi görüşürüz. Geç kalıcaz

PAPATYAM {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin