24. BÖLÜM

41 7 60
                                    

AlminaEliza: Bir vurulmadığım kalmıştı, ona da eyvallah

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AlminaEliza: Bir vurulmadığım kalmıştı, ona da eyvallah.

6556 yorum 

+166 geçmiş olsun

ElizadeAteş: Kızım ne vurulmasından bahsediyorsun?

AlminaElizade: Sakin , huysuzluğum başıma dert oldu diyelim. Ama iyiyim.

ElizadeAteş: Hemen ilk uçakla geliyorum.

AlminaElizade: Dur. Ben Mardin'deyim. Ararım bir ara ama gelmene gerek yok.

Ceydeışık: Yine ne yaptın? Yuh

KarabulutCenk: Bu ne demek?

AlminaElizade: Cenk'im bir şey yok.

KarabulutCenk: Kim yaptı.

AlminaElizade: Bulut

Almina'dan

Bulut'un Almina'ya sıktığı kurşun ile Almina kanlar içinde yere düştü. Ozan doktor olduğu için hemen Almina'nın yanına gidip bakmaya başladı. Ben tirtir titriyordum. Ozan ambulansı arayın demesiyle telefonu çırakıp 112'yi aradım. Konağı tarif ettikten sonra, yakın olduğu için 5 dakika geçmeden gelmişlerdi. Almina'yı kanlar içinde ambulansa taşıdıklarında kendimi iyi hissetmediğimi fark ettim. İlk önce başım döndü, sonrası karanlık.

Gözümü açtığımda hastane odasında olduğumun farkına verdim. Kısa bir süre sonra olanlar aklıma geldi.

Almina vurulmuştu.

Hemen yerimde doğruldum. Kolumda ki serumu çıkartmaya çalıştım. Çalıştım diyorum, çünkü Emre yanıma gelip çıkarmamı engelledi. Sonra beni göğsüne çekti.

"Sakin ol. Almina ameliyathanede. Sen şimdi dinlen. Almina seni böyle görmesin" akan göz yaşlarımı tek tek sildi. Sonra beni yatağa yatırdı. Alnıma öpücük bıraktı, tam giderken elini tuttum.

"Yanımda yatar mısın?" biraz yana kayınca yanıma yattı. Beni göğsüne çekti.

"Almina güçlü kız. Atlatıcak emin ol."

"Atlatır dimi?"

"Atlatıcak. Ama şimdi uyu kendine gel."

"Tamam" dedim ve gözlerimi yumdum.

Gözlerimi açtığımda yanımda Emre yoktu. Kolumda ki serum bittiği için çıkarmışlardı. Kapıyı açıp dışarı çıktığımda doktorun dedikleriyle kala kaldım.

PAPATYAM {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin