7. BÖLÜM

67 16 18
                                    

Emir'den

Açelya ile telefonda konuştuktan sonra telefonu yatağa atıp odadan çıktım. Televizyon izlemek için kendimi koltuğa attım. Sevdiğim bir komedi filmini açıp izlemeye başladım. Ne kadar dikkatimi filme vermeye çalışsam da olmadı. Aklım hep Almina'daydı. Filmi biraz daha izledikten sonra daha fazla bu düşüncelerime dayanamayıp ceketimi alıp çıktım. Sahile doğru yürümeye başladım. Cebimdeki kulaklığı çıkartıp kulağıma taktım. Almina moana'nın uzaklara şarkısını çok severdi içindeki çocukluğu ortaya çıkarıyot. Açıp dinlemeye başladım. (şarkıyı medyaya koydum dinleyebilirsiniz) Sanırsam huzur dedikleri şey buydu. Rüzgarın yüzüme çarpması, sevdiğim bir şarkı ile Almina'yı düşünmek bu bana huzur veriyor. Ne zaman kendimi tek ve kötü hissedersem bu bana iyi gelirdi. Almina'nın hep yanımda olucağını düşünmek nasıl huzurlu bilemezsiniz. Birden huzurumu ve müziğimi bölen bildirim sesiyle bir banka oturup mesajlara bakmaya başladım.

BEST FRİDENS FOREVER

Cenk: Hadi birlikte kafeye gidelim. Ders çalışmaktan beyin diye bir şey kalmadı.

Papatyam :Cenk sende beyin varmıydı ? Unutmuşum da

Cenk: Almina ayıp ettin ama beni tek anlayan sensin diye düşünmüştüm.

Papatyam: Tamam be hemen tiribe girme be

Cenk: Kalbim iyice kırıldı 💔

Ayda: Yalan be inanma

Cenk: Ne yalanı be beni hiç mi tanımadın?

Ayda : Zaten tanıdığım için diyorumya.

Papatyam: Tamam benim minnoşuma dokunmayın.

Cenk: Minnoş ne be ?

Papatyam: Ne dememi isterdiniz?

Cenk: Kankam de, yakışıklım de , de bişiyler de işte.

Papatyam: Dokunmayın benim yakışıklıma

Almina'nın Cenk'e yakışıklım demesini bile kıskanmıştım. Hiç düşünmeden mesajı yazdım ve yolladım.

Emir: Ya bunun neyi yakışıklı be

Ayda: Haklısın yani karşımda duruyor bakıyorum bakıyorum anlamıyorum ki

Papatyam : Sahipsiz sandınız heralde Cenk'i neyi varmış yakışıklımın?

Cenk:

Ayça: Bende diyorum bu niye bi hışımla odasına girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayça: Bende diyorum bu niye bi hışımla odasına girdi.

Pamuğum: İşte yakışıklım be

Ayda: kuzenim işte yaa

Cenk: Tebrikleri kabul ediyorum

Emir: Hadi neyse ne kafeye gidelim.

PAPATYAM {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin