17. BÖLÜM

63 11 15
                                    

Açelya'dan

" Gerçekden o adamı dövdüğüne hala inanamıyorum"

"Of Açelya üstünden 1 gün geçti ve sen hala aynı cümleyi kuruyorsun"

" Sıkıldım artık!"

"Efendim anlamadım!"

" Anlamıyor musun gerçekten?"

" Açelya ne demek istiyorsan açık açık de"

" Kıskançlıklarından bıktım. Ne güzel bir akşam yemeği yiyorduk. Her zaman ki gibi yapıcağını yapıp mahvettin." Ne mi oldu? Emre beyfendimiz çaprazımda ki adamın beni kestiğini idda ederek adamı dövdü. Ve o romantik gecenin sonu hüsran. İyi bir dayak da yemişti benim akıllı sevgilim.

" Bak artık yeter. Hem bak uçaktayız. Rahatla. Biraz lütfen" ne uçağı derseniz okul açılalı 3 ay oldu. Ve ilk sınavlar bittiği için bize 1 haftalık izin verdiler. Biz de İstanbul'a gelmeye karar verdik. Ailemi çok özledim. Ve şuan uçakta Emre ile kavga ediyorum.

" Açelya"

" Efendim"

" Özür dilerim. Ama sen o kadar güzelken adamın sana bakmasına dayanamadım. Ya bir kız bana öyle baksa ne yaparsın."

"Onu boğarım"

" Bak işte itraf ettin ben niye yapınca sorun oluyor."

" Ama sorun şu. Adam bana bakmıyordu. Yan masadaki kadına bakıyordu."

" Öf tamam ya. Ama ben seni kıskanıyorum ve hep kıskanıcam"

" Seni seviyorum" dedim.

" Seni seviyorum" dedi ve başımı göğsüne koydum.

" Sevgilim hadi uyan uçak iniş yapıcak" Evet gelmiştik ve çoğunluğu uyuyarak geçirdim. "Tamam" dedim ve uyandım. 15 dakika sonra uçaktan indik. Bizi  kim karşıladı biliyor musunuz? Uzay. Uzay kim derseniz Emre'nin çok sevdiği(!) abisi araların da bildiğim kadarıyla 1 yaş var. Ve Uzay acayip gıcık bir insan.

" Ooo sevgiliyle ingiltere tatilleri."

" Saçmalamayı kes Uzay"

"Selam. Sanırsam sen Açelya olmalısın." dedi ve elini uzattı. Uzay genel de İstanbul da vakit geçirmezmiş ve biz  sadece 1 kere karşılaştık Emre'nin abisi olduğu için bir ara Emre anlatmıştı Uzay'ı.

"Evet. Sanırsam sen de Emre'nin bahsettiği gıcık abisisin." dedim ve elini sıktım.

"Emre için gıcık olabilirim ama kızlar öyle demiyor" Emre konuşmamızı böldü.

"Tamam Uzay sen başka kızlara yavşa oğlum. Sevgilimden uzak dur. Çok kıskanç bir çocuğum" Uzay ellerini havaya kaldırarak doğruldu ve

" Tamam. Abi kızma" dedi alaycı bir sesle. Evet haklısınız bu Uzay tam bir gıcık ve yavşak. Uzay ile ilk tanışmamız şu şekilde oldu. Bana çarptı bide "Önüne baksana" diye bana bağırdı. Ben de altta kalmadım tabi. Ve cevap verdim. Bu konularda iyiyimdir. Biz kavga ettiğimizde Emre gülerek içeri girdi ve " Abim ile böyle tanışacağınızı düşünmemiştim" dedi ve ben şok. Bir abisi olduğunu biliyordum ama Uzay beyfendimiz Ülkeler de şehirlerde fink atıyormuş. Bu yüzden 2 yıldır hiç görüşemedik. Okul hayatını sorduğumda "Ben de bilmiyorum ama bir şekilde hallediyor " dedi Emre.

" Tamam hadi arabaya binelim." Uzay şöför koltuğuna geçti. Emre yanında ki koltuğa oturdu. Bende arka kısmı açıp oturdum. Evet arabaya bineli 15 dakika kadar oldu.

" Yeter abicim ama kıza bakıyorsan düpe düz bak iki de bir aynadan bakma"

" Sana ne kardeşim sevgilim var bakıyorum kıskanma tamam mı?"

PAPATYAM {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin