Almina'dan
Emir'in söyledikleri aklıma sığmıyordu. Ben en yakın arkadaşımı bilmeden hergün ona kardeşim diyerek mi üzüyordum. Artık zamanı geldi. Bundan beni kurtarıcak tek kişi evet abimdi. Benim bir abim var. Bu konuyu size uzun uzun anlatıcam. Emir'den dudaklarımı ayırdıktan sonra şok oldum sonra toparlayarak
- Emir yapma tamam mı yapma. Canımızı yakıyorsun yapma. Yapmaaa
Diye bağırdım. Sonra koşarak ordan uzaklaştım. Arkamı dönüp bakmadım bile. Kendimi bir sokakta buldum. Bu sokağı tanıyor gibiydim. Ama beynim artık fazlasıyla eror veriyordu. Ve birden yağmur yağmaya başladı. Yağmur yağdıkça benim gözlerimden yaşlar da akıyordu.
Ben en yakın arkadaşımı kaybettim ben
En yakın arkadaşım beni seviyormuş
Kardeşim demiştim ben ona
Bunlara daha dayanamadım. Ve bana ilan-ı aşk ettiği yere evet sahile geldim.
Ve bağırdım bağırdım. Şimdş daha da rahatladım. Şimdi bu şekilde eve gitsem annem ve babam korkarlardı. Cebinden telefonu çıkardım.
Canım ikizim: Açelya bugün Aydalar da kalacağımızı Cenk'in evde olmıyacağını söyleyim Aydalara gel ve bir şey sorma.
Ayaklarım beni zar zor taşıyordu resmen. Zar zor da olsa gelmiştim Aydalara. Zile bastım. Ve Cenk açtı.
- Almina iyi misin?
- Cenk Emir benç seviyormuş.
Çok kötü gözüküyordum. Ve Cenk'in dişlerini sıktığını gördüm. Ve birden kendimi Cenk'in kollarına bıraktım. Evet bayılmıştım. Gözlerimi araladığımda saat sabah 7.30 du. Akşam olanları hatırladım. Kendimş kötü hissettim ve odadan çıktım. Karşımda Açelya ayakta duruyordu.
-Almina konuşalım mı?
Titriyordu.
- Tamam
Koltuğa oturduk.
- Açelya Emir bana aşıkmış
Ama karşımda şaşıran bir Açelya beklerken o pişman bir şekilde ellerine bakıyordu. O an kalbimde bir acı hissettim. Bir yanda en yakın arkadaşım bir yandan ikizim bana ihanet etmişti. Bağırarak.
-Açelya yüzüme bak ve bilmiyordum de!
- Açelya susma, sana ihanet etmedim de
Ama o susuyordu. Hiç birşey demedi.
- Almina ben, ben
- Açelya ne sen?
- Açelya dedim yapmadım de nolur.
Nolur derken yere çökmüştüm. Sonra Ayça ile Ayda vana yardım ettiler odaya gittik. Açelya'da gitti. Sonea ağlamaya başladım. Onlar bir şey demeden Olup biteni anlattım. Onlar şaşırıp kaldılar. Ayda söze girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM {Tamamlandı}
Chick-Lit"Neden mi? hala neden diye mi soruyorsun? Ben sana o kadar güvenmişken benim ile gönül eğlendirmeye çalışmak ne demek. Sana inandım. Seni dinledim. Gerçekten beni sev ama bana ihanet etmemiş ol istedim. Neden Emir ? Neden sen benim canımı yaktığın h...