UğurYıldız: Yine yakıyoruz.
5646 yorum 6553 beğeni
+585 Yakıyorsun Oğlum
KarabulutCenk: Yakıyorsun oğlum
AcarMeriç: Ne biçim fotoraf lan bu
UğurYıldız: @AcarMeriç kıskanma kardeşim
YürekAyça: Böyle bir fotorafı bana danışmadan mı koydun? Bravo
AcarMeriç: Aldınmı başına belayı
UğurYıldız: @AcarMeriç defol lan
UğurYıldız: @YürekAyça sevgilim bir an utunup koydum valla
özlerimi yavaş yavaş açtığım da Emir'in göğsünde uyuduğumu yeni fark ettim. Şuan içime çektiğim erkeksi kokusu- ne diyorum ben be. Ne kadar istemesem de, gözlerim saçlarına kaydı. Arkadaşken kaç kere dokunduğumun sayısını bilmiyorum ama şimdi içimden bir his fazlaca dokunmak istiyordu. Elimi yavaşça kaldırıp, saçıyla oynamaya başladım. Bir, iki dakika oynadıktan sonra aklıma gelen ile kızgın yağa değmiş gibi çektim elimi. Ne kadar kabul etmesem de
O yakında evlenicek bir adam.
"Ne güzel oynuyordun ama" hemen göğsünden kalktım. Yataktan kalkıcakken bileğimden tuttu.
"Emir bırak lütfen. Sen böyle yapınca aklıma Aleyna geliyor" dedim ve elimi çekip odadan çıktım. Karşıda ki kendi odama geçip, kapıyı kapatıp kitledim. Sırtımı kapıya yaslayarak, yere oturdum. Dizlerimi kendime doğru çekip, başımı dizlerime koydum. Ve akan göz yaşlarıma engel olamadım. Şimdi siz diyorsunuz ki Emir'i sevmiyordun niye ağlıyorsun? Şöyle diyeyim. Ben 4 yıldır aklıma geldikçe ağladım. Hatta ilk 2 yıl sinir krizleri geçirdim ve psikolojik destek aldım. Çünkü 3 yıldır çook yakın olduğum arkadaşımın bana bunu yapması tüm güvenimi kırdı. Kimseye tam güvenemedim. Meriç ve Hayal'e 2 yıl kadar güvenmedim ama sonra yavaş yavaş açıldım onlara. Şimdi Emir'in tekrar gelip bana böyle davranması tekrar sinir krızi geçirebilirim. Ama tekrar eski hale dönmek istemiyorum. Toplayamam. Ben bunları düşünürken kapı vuruldu.
"Almina iyi misin?" kalkıp kapıyı açtım. Yüzde yüz gözlerim kan çanağına döndü. Yüzümü avuçlarının içine aldı.
"Almina ne oldu? Niye ağladın" birden sinirlendim. İşte başlıyoruz. Kendimi tutamıyorum işte.
" Ne mi oldu? Ha ne mi oldu? Ben senin yüzünden sinir hastası oldum. Sinir krizleri geçirmeye başladım. İnsanlara olan güvenim sarsıldı. Ben sana 3 yıl koşulsuz inandım. Ama sen benimle eğlenmeye çalıştın. Ama Emir sana bir şey diyeyim mi? Eğer gerçekten beni sevseydin emin ol sana bir şans verirdim. Belki yürütemezdik ama emin ol şimdi ki gibi olmazdık. Şimdi ben evlenicek bir adamla aynı evde kalmak istemiyorum. Aşağı in Açelya gelene kadar burda kal. Çünkü Meriçi'n gazabından korkuyorum. " dedim. Bunları derken tüm odayı dağıtmıştım. Oda odadan çıkıp gitti. Bende kapıyı kitleyip duşa girdim. Duştan çıktığıda kıyafetlerimi giydim. Banyoya ilerleyip acil yardık çantasını aldım. Sınır krizi geçirdiğimde dışarıya zarar verirken kendimede zarar veriyorum. Elimi temizleyip sargılamaya başladım. Tamam kabul ediyorum. Evet yanımda olsun istiyorum. Bu yüzden Açelya gelene kadar durmasını istedim. Ama bu kadar evli bir adamla aynı evde kalmam pek doğru değil. Evet dün göğsünde uyudum. Ama o zaman kendimde değildim. Güzel bahane. Emir'e karşı ufak da olsa hisleirm var ama onun gibi aşık olamam. Zaten aşık olsam ne olucak. O evlenicek. Evlenicek. Hayatında bir kadın var. Belki güzel bir ilişkimiz olurdu. Ama onun sevdiği bir kadın var ki evleniyor. Şimdi size soruyorum. Emir'in evlenceği bir kadın var. Şimdi ben ona aşık mı olayım? Ben ne yapayım.?lütfen söyleyin ben ne yapayım? Bende isterdim ilişkimiz olsun ama hayatında bir kadın var. Elimi sargıladıktan sonra, yardım çantasını yerine koyup aşağı indim. Meriç'in gerçekten güzel bir dublex evi var. Ama burada tek kaldığı halde niye bu kadar büyük anlamış değilim. Mutfağa geçtiğimde Emir' in kendine kahve yaptığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM {Tamamlandı}
ChickLit"Neden mi? hala neden diye mi soruyorsun? Ben sana o kadar güvenmişken benim ile gönül eğlendirmeye çalışmak ne demek. Sana inandım. Seni dinledim. Gerçekten beni sev ama bana ihanet etmemiş ol istedim. Neden Emir ? Neden sen benim canımı yaktığın h...