Almina'dan
"Abiiiiiiii"
"Abiiiiiii nerdesinnnn?" mutfakta su içerken bulmuştum.
"Ne oluyor kızım sabah sabah" instagram'da Aleyna'nın fotorafının altına yazdığı yorumu gösterip
"Bu neeee?"
" Kızı beğendim yazdım ne var"
"Bu kız kim biliyor musun?"
"Nerden bilebilirim, ama sen tanıyor gibisin"
"Evet tanıyorum. Emir beyfendimizin evleneceği kişi" abim içtiği yudumu üstüme tükürdü.
" Ya napıyorsun ?"
" Kızım suç senin neden pat diye söylüyorsun"
"Kan beynime fışkırdı. Eğer bir daha bu kıza yazdığını göreyim seni doğduğuna pişman ederim Ateş Elizade"
"Off tamam be zaten o Emir'i bir göreyim. Bir daha onu gören olmayacak. Sen anlattığında susmuş olmam hep susacağım anlamına gelmiyor"
" Sakın. Ona bir şey yapmıyacaksın"
" Neden? Onu seviyor musun?" daha benim bile kendime sormadığım soruyu abim bana sormuştu. Biz abimle hep arkadaş gibiydik. Bu yüzden her şeyimi anlatıyorum. Ama eminim Emir'e beslediğim tek bir duygu var oda nefret.
" Tabi ki de hayır. Sadece senin başına bir şey gelsin istemiyorum. Hem ben daha yeni geldim. Daha çok vakit geçireceğiz" dedim. Oda beni kendine çekti ve sarıldı.
" Evet daha çok vakit geçireceğiz. Hadi kahvaltı yapalım sana sürprizim var"
" Hadi o zaman hemen kahvaltı yapalım ve sürprizime kavuşayım" dedim büyük bir heyecanla.
"Senin büyüdüğüne emin miyiz?"
"Evet. Ama sanırsam senin yanında sert olamıyorum. Ne yiyeceğiz?"
" Canım patates kızartması çekti."
" O zaman en sevdiğimiz ikiliyi yapıyoruz. Sen patatesleri doğra yatağımı toplayayım gelir yaparım köfteyi" Hemen odama girdim. Telefonumu aldığımda gelen mesajlara bakmaya başladım.
BEST FRİDENS FOREVER
Ayçamm : Kızlar size bomba gibi bir haberim var.
Canım ikizim: Ne bombası ve
Ayçamm : Uğur ile çıkıyorum. Yani Uğur benim sevgilim.
Canım ikizim: Neee
Aydaam : Ben de ilk öğrendiğim ds senin gibi oldum.
Canım ikizim: Ne dedi.
Ayçamm: Her karanlık da bile yıldız vardır. Önemli olan dikkatli bakmaktır. Ben onca yıldızın arasından sadece seni görüyorum. Benim yıldızım olur musun?
Canın ikizim: Oha iyi demiş ama. Uğur zaten romantik çocuk be.
Aydaam: Valla Ayça kolay kolay birini sevmez Uğur'u sevdiğine göre özel güçleri var herhalde.
Ayçamm: Valla bilmiyorum özel güçleri var mı ama anlamadığım şekilde hoşlanıyorum.
Almina: İnşallah çok mutlu olursun.
Cenk: Yok ya Uğur ve seni sevmek beklemiyordum.
Ayçamm: Niye ben sevilmiyecek insan mıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM {Tamamlandı}
ChickLit"Neden mi? hala neden diye mi soruyorsun? Ben sana o kadar güvenmişken benim ile gönül eğlendirmeye çalışmak ne demek. Sana inandım. Seni dinledim. Gerçekten beni sev ama bana ihanet etmemiş ol istedim. Neden Emir ? Neden sen benim canımı yaktığın h...