DÜĞÜN BÖLMÜ / PART 1

24 7 1
                                    

Cemre'nin hamile olmasına hepimiz çok sevinmiştik. Cenk'in o sevgisi,  o gözlerinde ki parıldamayı görmek çok güzeldi. Zaten o gece orada kalmış. Salı akşamı yola çıkmıştık.

Önümde ki dosyayı iteleyerek sırtımı koltuğa yasladım. Son dosyaya bakıyordum. Buna bakıp, çıkıcaktım şirketten. Zaten ondan sonra evlilik ve balayi için 2 aylığına izin almıştık. Düğün 2 gün sonraydı. Gözümü saate geçirdiğimde 4 olduğunu fark ettim. Çok uykum vardı. Hayır yani gece gece abim ile film keyfini hangi kafa ile yapmıştım ki? Tekrar dosyanın başına dönüp, bakmaya başladım. Zaten son kısımlarına bakıyordum.

Dosyayı kontolü bitince kalemi sert biz şekilde masaya koydum. Sonunda bitmişti ve son kısımlari dediysemde benim bir saatimi almıştı ve saat 5'di. Ellerim ile alnımı olduğum zaman kapı açıldı ve Emir içeri girip, beni kaldırıp ikimizde ikili koltuğa oturttu. 

"Yoruldun mu?" Diye sorarak saçlarıma öpücük kondurmuştu.

"Evet. Gece uyuyamadım zaten" diyerek esnedim.

"Neden uyuyamadın?"

" Abim ile gece film izledik. " dediğimde beni bir anda kucağına oturttu.

"Ne yapıyorsun Emir?"  dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Kendine dikkat et küçük hanım." Demişti yalandan kızgın çıkan sesi ile.

"Dikkat ederim beyefendi"dedim ve  başımı boynuna gömdüm.

"Akşam bir şeyler yapalım mı?" diye sorduğunda , boğuk çıkan sesim ile

" Biliyorsun evleniyoruz. Abimde ayrılacağız diye bugünü birlikte geçirmek istedi kıramadım." Dedim ve kafamı kaldırıp ona baktım.

Avuç içlerimi öpüp, " Haklı tabi bebeğim. Zaten 2 gün sonra sonsuza dek beraberiz." Dedi.

Gülümseyip," Sonsuza kadar " diye tekrar ettim.

💫

"Evet emrinize amadeyim nereye gidiyoruz? Ama haberin olsun açım." Dedim ve bir yandan kemerimi taktım. Dediğim gibi bu akşamı abim ile gecirecektim.

"O zaman gidelim bakalım" demiş ve arabayı sürmeye başlamıştı. Seviyordum böyle ikimizin birlikte yaptığı aktiviteleri. Hoş ben abim ile olan herşeyi seviyorum ya.

Yaklaşık yarım saat sonra geldiğimiz yere bakınca mutlulukla gülümsedim. Büyük adaya gidicektik. Yakşaık 5 yıldır gelmiyordum. Kemerimi çıkarıp abime kocaman sarılıp, yanağına sulu bir  öpücük kondurdum.

"Seni çok seviyorum abilerin bir tanesi. İyi ki varsın." demiş tekrar yanaklarını öptüm. Gülerek geri çekildiğimde ellerini sert bir şekilde yabaklarını sildi.

"Sana şöyle sulu sulu öpme diye daha ne kadar tekrarlayacağım" dediğinde gülüp yanaklarını tekrar sulu sulu öptüm. Yanaklarını sildi ve gelip yanağımı ısırdı.

"acıdı amaa" diyerek yanaklarımı ovaladım. Oda gülmüş ve yanaklarımı öpüp arabadan inmişti. Bende onun peşinden indim. Turnikeleri geçerek vapura binerek ön kısmına geldik.

Vapur kalkali yaklaşık 40 dakika anca olmuştu. Yani 5 dakikamiz ya var ya yoktu. Başımı abimin omuzuna koyup, müzik dinleyerek önümdeki sonsuz maviyi izliyordum. Vapura bindiğimde aklıma hep aynı cümle geliyor;

İkimizde maviyiz biz. Birimiz gökyüzü, birimiz deniz.

Bana göre çok anlamlı  bu cümle ne zaman iki mavi arasında kalsam aklıma geliyor. Gülümsedim. Bir zamanlar Emir ve beni de bu cümleye banzetirdim ama biz aynı mavi olmayı becerebilmistik.

PAPATYAM {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin