"Babacımmm, canım kızım nasılsın? İyisin değil mi? Baban seni bekliyor. Annende bekliyor. Seni seviyorum babacım." Almina'nın karnını biraz daha okşayarak, öpücük kondurup t-short'ünü aşağı indirdim. Uyuyordu meleğim. Sanırsam yaklaşık 1 saattir bebeğim ile konuşuyordum.
3 aylık olmuştu bebeğim. Almina'nın karnında kendini belli ediyordu. Almina bu konuda kilo aldığını düşünüp, kendini yesede benim çok hoşuma gidiyordu. Çok tatlı olmuştu. Hem bu hali daha iyiygi. Ele avuca sığıyordu. Gözlerini açıp, etrafa bakındıktan sonra iki eli ile gözlerini avuşturdu.
"hayatım, ne zamandan beri ayaktasın" diyerek kalkmaya çalıştığında onu yatağa uzandırıp, bende yanına yattım. "yaklaşık 1 saattir ayaktayım. Kızım ile konuşuyordum." dediğim ile kaşları çatılmıştı.
"Emir ikidir kız diye tutturuyorsun. Belki erkek olucak." karnını okşayaral söylediği şeye güldüm. "Bir tanem benim içime doğuyor." dedim. Evet içimden bir his kız olucak diyordu. Ama cinsiyetinin önemi yoktu. Sağlıklı olsun yeterdi.
"benim içimde erkek olucak diye doğuyor." dediği şey ile yanağını öpüp başımı göğsüne yasladım. "bugün öğreneceğiz bir tanem. Sağlıklı olsun yeter"
"bencede sağlıklı olsun yeter." diye mırıldandı. "Emir?" dediğinde gözlerimi kapatarak "efendim hayatım" konuştum. Onun elleride saçlarımı buldu.
"Açelya'dan haber var mı?" sorduğu soru ile başımı göğsünden kaldırdım. Açelya'yı özlüyordu. İkiziydi ve hakıydıda. Ama hamilelik hormonları yüzünden daha da duygusaldı. Yatağın başlığında sırtımı yaslayıp, onuda göğsüme aldım.
"Emre, onu görmüş. Şuan aynı şehirdeymişler. Açelya, Emre'ye kendini affettirmeye çalışıyor. Yani iyiymiş." diye mırıldandım. "yani iyi." diye fısıldadığımda göğsüme düşen yaş ile ağladığını fark ettim. Saçlarını okşamaya başladım.
Çok duygusal olmuştu ve ben onun saçlarını okşamaktan başka bir şey yapamıyordum. Ağlayıp, içini boşaltıyordu ama benim canımı nne kadar yaktığının farkında değildi.
"Almina, hayatım ağlama artık. Bak iyiymiş işte." diye mırıldandım. Başını kaldırıp, bana baktı. "ben onu görmek istiyorum. Emreye söyler misin?" dediğine gülümseyerek başım ile onayladım.
Alnını öpüp, alınlarımızı birbirine yasladım. "Emreye söylerim gelirler. Olur mu?" dediğimde şey ile burukça gülümseyerek ellerini belime sardı.
"iyi ki varsın Emir. İyi ki"
-
"Almina, yavaş iner misin?" arkamdan gelen Emir'in sesi ile hızımı yavaşlatıp, sakince yürümeye başladım. Bu dönemde artık .ok boğucu geliyordu. 'şunu yapma' ' ağır taşıma' gibi bir çok şey. Biliyorum bebeğimiz için yapıyordu ama beni sıkıyordu. Tamam bir yandan hoşuma gidiyordu ve bende kırılmaması için ağzımı açmıyordu. Hoş açsam bile dinlemiyor. Merdivenleri indiğimde Emir'de yanıma gelmişti.
Elini belimden geçirerek beni kendine çekip, yürümeye başladı. Gülümseyerek ona uyum gösterdim. Masaya geldiğimizde hazır olduğunu fark ettim. Benim sandalyemi çekerek, oturttuğunda kendiside karşıma geçti. "Hadi ye, daha bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz" dediği şey ile gülümseme daha çok büyüdü.
Evet, bugün bebeğimizin cinsiyetini öğrenecektik.
Ona uyarak yemeğimi yemeye başladım.
~~"Çok heyecanlıyım" Emirin titrek sesi ile ona döndüm. Bende çok heyecanlıydım. İçimde bizden bir parça vardı ve şuan onun cinsiyetini öğrenecektik. Çok çok heyecanlıydım. "Bende çok heyecanlıydım." Diye mırıldandım sol elim ile karnımı okşarken. Arada hissediyordum. Tekme atıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM {Tamamlandı}
ChickLit"Neden mi? hala neden diye mi soruyorsun? Ben sana o kadar güvenmişken benim ile gönül eğlendirmeye çalışmak ne demek. Sana inandım. Seni dinledim. Gerçekten beni sev ama bana ihanet etmemiş ol istedim. Neden Emir ? Neden sen benim canımı yaktığın h...