MEDYADA ALEYNA VAR
Açelya'dan
"Bence de iyi yapıyoruz. Oh iyi oluyor. Zaten sevmiyorsa canı acımaz dimi"
" Açelya sen iyi misin Almina'ya ikizine yapıcaz emin misin?"
"Eminim hadi yaz"
Aleyna ile anlaştık. Aleyna Emir'e "seni seviyorum" yazıcaktı. Ve Almina'nın yanında Emir'i seviyormuş gibi yapıcaktı. Ama gerçekte tabi ki sevmiyor. Almina ile Emir arabadaydı. Aleyna mesajı attıktan 1 dakika geçmeden Almina bir hırsla çıktı.
Oh olsun
Emir aradı ve bağırdığı için sesini ben bile duyabiliyorum."Aleya sen iyi misin? Ben sana kuzenim dedim ya"
"Emir salak salak konuşma"
"Ne oluyor o zaman bu mesaj"
" Almina seni çok üzdü. Ben de böyle bir oyun oynıyacağım. Sende karışma ingiltereye gitsen de demiyeceksin söz ver"
" Tamam ama bida asla benden habersiz böyle bir şey yapma."
" Tamam aşkım"
" Almina'mı yanında"
"Evet çaktırma. Aşkım 2 saat sonra beni almaya gel"
" Tmm "
Oh iy oluyor sana
Almina karşımda sinir küpüne dönmüştü
" Aleyna sıra Almina'da"
Aleyna bana o iş bende bakışı atıp Almina'yı arka tarafa getirdi. Bende bir yere saklanıp dinlemeye başladım. İlk Aleyna başladı bu kız oyunculukta süperdi.
" Bak kızım Emir benim uzak dur ondan"
" Ne saçmalıyorsun be al Emir'i başına çal. Ama Emir beni seviyorsa ne yapabilirim ki" Son cümleyi ima ile söyledi.
" Sanırsam bunu gösterirsen senin sadece bir eğlence olduğunu anlarsın." dedi ve yüzüğü gösterdi. Ne ara ayarladı bu kız bunu. Oyunculukta iyi demiştim.
" Emir benim bizden uzak dur tamam mı? Perşembe günü gidiyoruz zaten uzak dur Emiri'm den yoksa olanlardan ben suçlı değilim." dedi ve gitti.
******
O konuşmadan 2 saat geçti. Almina'nın düşünceli olduğunu her yönden belliydi. Arada gözü Aleyna'nın yüzüğüne kayıyordu. Aleyna'ya sorduğumda oyunculuk sırrı dedi. Ama bence bir ara ortadan kaybolmuştu ve ora oldu ne olduysa. Ben bunları düşünirken Emir geldi. Aleyna Almina'ya baka baka Emir'in yanına gitti."Aşkım seni çok özledim." dedi. Sonra öptü. Almina biraz arkada kaldıpı için dudaktan öptü sandı ama aslında yanağından öptü. Ama Almina'nın bunu bilmesibe gerek yok. Emir'e sarılıp kulağına fısıldadım.
" Çok iyi bir oyuncu kuzenin var. O sana anlatır ne yaptığını. Akşam ara konuşalım." bana tamam dedi ve ilk önce Aleyna'nın kapısını açıp oturtturdu. Sonra kendiside söför koltuğuna oturdu. Araba saniyeler sonra haraket etti ve piknik alanından uzaklaştı. Bende Emre'nin yanına gittim. Yanında kimse yoktu ve rahat rahat konuşabilicektim. Ozan amcam Emre'yi bir rahat bırakmamıştı.
" Sevgilim fazla yorulmuşa benziyorsun"
" Sorma ya Ozan amca bir rahat bırakmadı sevgilimle rahat rahat piknik yapayım."
" Sahile gidelim. Ben anneme diyip geliyorum." annemin yanına gidip " Annecim benim midem bulanıyor Emre beni eve bırakacak dedim. Usta oyunculuğumun sayesinde kabul etti. Bizde Emir ile sahile gittik. Yer oturup ayaklarımızı suya soktuk..
" Emin misin? "
" Neyden emin miyim?"
" Açelya sana hatırlatmak istemem ama ikizinden ayrılıcaksın emin misin?"
" Bende ayrılmak istemiyorum ama bize vakit lazım. Onunla İtalya'ya gidersem herşeyin daha kötü olma ihtimali var."
" Ama sevgilim ona da hak vermelisin. Emir'den böyle birşey beklemiyordu ve yıkıldı. Sana da güveniyordu. Ve kaçınca herşeyi unutucak sanıyor. Bırak gitsin. Belki hetşeyi unutur yeni bir sayfa açar"
" İnşallah en iyisi olur. Sen yanımdasın ya" dedim ve ona sarıldım.
" Ben senin yanındayım her zaman"
" Emre"
" Efendim"
" Seni çok seviyorum" dedim ve ona iyice sarılıp yüzümü denize çevirdim.
" Bende seni çok seviyorum" dedi ve saçımdaki öpücükle gülümsememe mani olamadım. Sahile biraz daha oturduk. Sonra zamanın geç olduğunu ve annemlerin gelmiş olabileceğini düşünüp kalktık. Emre'nin arabasıyla gelmiştik. İlk önce beni eve bıraktı sonra da gitti. Eve geldiğimde daha gelmemişlerdi. Ben de odama çıktım. Sıcak bir duş aldıktan sonra pijamalarımı giydim. Saçımı kurutup taradıktan sonra talefonumu aldıktan sonra Emir'i aradım. 1. Çalışta açtı sanki bunu bekliyordu.
" Emir Almina ile arabada ki konuşmadan sonra hiç konuştunuz mu?"
" Bu sorumu ya Açelya kıza gidip Emir ile evlenicem demiş ya Almina beni daha nasıl sevsin beni?"
" Of be zaten sevmezdi. Dedik ki belki kıskanır acı çeker senin ne yaşadığını anlar. Hem seni sevmiyorsa hiç bir şey olmaz gelir senden hesap sorar hem daha ne kadar acı çekicen en iyisi bu"
" Bilemiyorum zaten Aleyna'ya herşeyş anlatmak zorunda kaldım zaten. Başımın etini yedi."
" Ama kuzenin de iyi oyunculuk varmış yani ne biliyim ben bile bu kadar ileri gidebileceğini düşünmemiştim."
" Ben bunu yapabileceğinizi bile düşünmedim. Açelya Almina'yı ikna et gelsin perşembe günü. Son kez onu göriyim onu. Son bir kez sarılıyım. "
" Söz vermiyim ama deniyeceğim. Onu getiricem. Son kez konuşmanızı sağlayacağım. Ama Emir yapma böyle. Daha kötü oluyorsun. Karşına çıkar sanki kız mı yok sana"
" Benim kalbimde Almina'dan başkasına yer yok. Kim bilir belki yıllar sonra birbirimizi severiz. Ya düşünsene Emre'nin seni sevmediğini. Onu her gün düşünüyorsun ama onun başka birini düşünme ihtimali seni bitiriyor"
" Seni anlamam zor. Hem de çok zor. Ama sana Almina'dan vazgeç diyemem. Ama"
" Aması yok. Ben inanıyorum bir gün sevicek. İnşallah o gün çok geç olmaz. Aleyna'ya da dedim sana da diyorum. Eğer bir da Almina ve benim hakkımda böyle bir işe kalkarsanız herşey daha kötü olur. Çünkü Söz konusu Almina olunca gözüm hiç birşey görmüyor bunuda En iyi sen bilirsin. "
" Ay tamam be. Ne önemliymiş. Ama sakın gidip deme ki herşey oyundu. Aleyna beni sevmiyor. Ben herşeyi ortaya çıkarıcam. "
" Tamam iyi geceler"
" İyi geceler kesin gelicez seni yolculamaya" dedim ve telefonu kapattım. Gerçekten Emir'e çok üzülüyorum. Çünkü Emre ile sevgili de olsak birgün beni bırakıp başka birini sevme ihtilmali bile beni çook üzerken o daha Almina'nın onu sevdiğinden emin bile değil. Ve bu daha çok canını yakıyor. inşallah mutlu olur. Belki karşısına daha iyisi çıkar kim bilir. Ben bu düşüncelerimdeyken birden kapı vuruldu.
" Açelya uyudunmu " bu ses Almina' ya aitdi. Ya herşeyi duyduysa. Hemen ışığımı kapatıp uyuyor numarası yaptım.
Bölüm Sonu
Nasıl bir bölümdü? Diğer bölümde Ateş ile tanışıcaz. Bakalım neler olucak. Almina her şeyi duydumu?
Yıldıza dokunup , yorum yaparsanız çok mutlu olurum
seviliyorsunuz💛
Benim yanımda oldukları için
edaserkan123456
efsnraydnÇok teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM {Tamamlandı}
Chick-Lit"Neden mi? hala neden diye mi soruyorsun? Ben sana o kadar güvenmişken benim ile gönül eğlendirmeye çalışmak ne demek. Sana inandım. Seni dinledim. Gerçekten beni sev ama bana ihanet etmemiş ol istedim. Neden Emir ? Neden sen benim canımı yaktığın h...