AlminaElizade: @AcarMeriç bu güzel geceden kareler
1637 yorum 2727 beğeni
KarabulutCenk: Kızım bu Meriç sana iyi geldi.
ElizadeAçelya: Hem de ne iyi gelmek akşam eve büyük bir mutlulukla giriyor.
ÇevilAyda: Sen birini sevebiliyormydun bebeğim?
AlminaElizade: @ÇevikAyda evet bebeğim ve Meriçi' çok seviyorum
KıranEmir: Fotoğraf çekiminden parçalar
1262 beğeni 2848 yorum
+245 Oğlum sen insan mısın be
+255 O nasıl bir duruş
UğurYıldız: Oğlum o duruş ne be
Ceyda123: Yakıyorsun
AleynaKurt: kimin kuzeni be
KıranEmir: Hepinize teşekkür ederim
4 yıl sonra" Ya Hayall"
" Tamam be bir şey demedim"
Şuan da nemi oldu ya da bensize biraz hayatım da hatta hayatımızda olan değişikliklerden bahsedeyim. Üniversite 2 ay anca bitti . 4 yıl önce anlaştığımız gibi Hayal, Meriç ve ben çok yakın arkadaşlığımıza İstanbul'da birlikte çalışıyoruz. Abimin arkadaşı sayesinde rahatlıkla işe alındık. Ve üst mevkide. Abime gelirsek. Benim için 3 yıl İtalya'da çalıştığı için 1 ay daha İtalya'da kalıp son işlerini halledicek. Ama sonra kesin olarak dönüş yapıcak. Ben hala tekim. Ve böyle mutluyum. Diğerlerine gelirsek. Cenk Cemre'ye evlenme teklifi etti ve bu 1 hafta içinde Mardin'e gidip kız isteyeceğiz. Evet töreler çok sıkı ve bizim bu ikili çok zor zamanlardan geçtiler ama kazandılar. Çünkü Cemre'nin dedesi ne kadar itiraz etse de çünkü Cemre'nin töreler gereği 69 yaşında ki Mahmut ile evlenmek zorun olduğu için izin vermedi. Hatta bir ara İstanbul'a gelip kızı almaya çalıştı ama vermedik. Ben İtalya'dan geldiğim de Mahmut ölmüş ve dedesi ne kadar izin vermese de babası sayesin de kabul etmişlerdi Cenk'i. Emre ile Açelya'ya gelirsek. Emre Açelya'ya evlenme teklifi etmişti üniversite biter bitmez yani 2 ay önce. Ama Açelya hem kır düğünü istediğinden seneye hazirana kaldı. Ayda ve Ozan ise araları çok iyi bir evlilik durumu söz konusu değil. İkisi de biraz daha vakit var diyor.
Ayça ve Uğur ise evlilik teklifi yok ama Uğur ile konuştuğumda yakın zamanda evlenme teklifi edicekmiş. Ha biz ne mi yapıyoruz? Yeni ortaklarımız ile tanışıcaz. Pek de umrumda değil. Evet biz toplantı odasında müdürü beklerken arkadaşlarımla sohbet ediyorduk ki müdür bey içeri girdi. Sonra iki adam daha ve sonra giren kişiler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM {Tamamlandı}
ChickLit"Neden mi? hala neden diye mi soruyorsun? Ben sana o kadar güvenmişken benim ile gönül eğlendirmeye çalışmak ne demek. Sana inandım. Seni dinledim. Gerçekten beni sev ama bana ihanet etmemiş ol istedim. Neden Emir ? Neden sen benim canımı yaktığın h...