11. BÖLÜM

54 12 5
                                    

Emir'den

Bugün Ozan amca gille pikniğe gidicez. Aslında gitmek istemiyorum. Çünkü Almina'nın beni görmesi onu daha fazla üzücek. Bunlara daha çok dayanamayıp yataktan kalktım. Üstüme tişört'ü geçirip aşağı indim. Genelde pek yüzünü yıkayan biri değilim. Bugün canım kuzenim Aleyna 3 günlüğüne bize kalmaya gelmişti.

" Anne ben bugün Ozan amca gille pikniğe gidicem. Ozan amca ısrar edince."

" Afferim oğluma git git. Aleyna'yı da götür. Kız evde sıkılmasın."

"Olur. Ablam nerede?"

" Dün gece geç yatmış hala uyuyor." mutfaktan çıkıp bağırmaya başladı.

"Aleyna hadi hazırlan. Pikniğe gidicez Ozan amca gille"

" Kızları varmı ya sıkılmayayım."

" Var var. Hazırlan 1 saate kalmaz çıkarız".

"Off 1 saat mi nasıl hazırlanıcam ya"

" cimcime hazırlanmasan da olur"

"Bem miyim cimcime"

" Evet benim gözüm de cimcimesin"

"Aramıza 1 yaş var"

" Ay tamam be çık yukarı amma konuştun."

"Off Emir yaaa"  dedi ve yukarı çıktı. İyi kızdı güzel kızdı da çok konuşkandı be. Odama gittim. Lavaboya gidip duş alıp, dişlerimi fırçalıyıp, işimi hallettikten sonra mavi kot pantalon, beyaz tişört ve üstüne siyah kot ceketimi giydim. Saatimi ve bilekliğimide takıp odadan çıktım.

" Cimcimee hadi"

" Geldim."

"Oğlum al bunları. Boş gitme ayıp olur."

" sultanım ne ara yaptın sen ya bunları"

" Dolaptaydı oğlum. Biraz fırınladım."

"Al bunları cimcime." Aleyna yemekleri aldı. Bizde aşağı inip arabama bindik.

" Ooo güzel arabaymış. Ehliyetin var dimi?"

" Saçmalama tabi var"

" Oo iyi hızlı sürebilir misin?"

" Tabi prenses"

"Hadi ozamannnn"  güneş gözlüğümü takıp arabaya bindim ve gaza bastım.

" Emir daha hızlıııı" daha çok gaza bastım.

" Nasıl iyimi prenses"

" Süperrrr"  resmen koltuklara yapışmıştık. Yarım saat içinde piknik alanına geldik. Arabadan indiğimde Almina'yı bir adamla kahkaha atarken gördüm. Kalbim nasıl acıdı bilemezsiniz. Arabadan inip Ozan amca gile doğru yürüdük. Herkez ordaydı. Cenk , Ayça, Ayda, Emre, Açelya. Emre'ye allah kurtarsın bakışımı atıp yiğit amcaya döndüm.

" Oo yakışıklım bu kim"

" Tanıştırayım bu kuzenim Aleyna gelmek istedi kıramadım"

" İyi ki geldin kızım"

" Emir burası çok güzel benim fotoğraflarımı çeksene"

" Gel bakalım cimcime"

" Ya Emir deme şöyle"

" Tamam prenses hadi geç şu çiçeklerin oraya"

" Güzel çek tamam mı?"

" Tamam tamam geç hadi" Aleyna'nın fotoğraflarını çekerken arada gözüm Almina'ya kayıyordu. Maşallah yeni sevgilisiyle çok mutlu. Sinirlendiğimi hissediyordum. Damarım yine atmaya başladı.

PAPATYAM {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin