Açelya 'dan
1 hafta sonra
1 hafta içinde hiçbir gelişme yoktu. Tek Almina' nın Ahmet diye bir sevgilisi var. Ve size bundan bahsedicem. Almina' dan bir okulda bir çok kişi hoşlanırdı ve ellerinde çiçekle Almina ya gelirleridi. Almina da aldıkları çiçeklerle onları çok güzel benzetirdi. Ama Ahmet farklıydı .Onun çiçeğini kabul etmişti. Buda benim iyice sinirlerimi bozuyordu . Ahmet yakışıklıyde ikizime uygun değildi bana göre Almina onu sevmişti . Ama ikizimin benden başka birini benden daha çok sevme olasılığını kendime yediremiyordum . Kahvaltıyı yapmıştık , odama çıkıp yatağıma uzandum. Ve telefondan gelen mesajlara bakmaya başladım.
BEST FRİDENS FOREVER
Cenk : Ben istanbul'a geliyorummm😀
Aydam : oleyyyyyyyyyy
Ayçam : Evet şimdiden pabucum dama atıldı.
Aydam : Ya deme öyle senin yerin ayrı.
Cenk : Beni paylaşmanıza gerek yok ben ikinize de yeterim. Biliyorsunuz sohbet etmeyi fazlasıyla seviyorum.😎
Ayçam : Biz seni paylaşmaya çalışmıyoruz. Sadece kuzenimi senden korumaya çalışıyorum.😊
Cenk : Al kuzenin senin olsun. Ama unutma onun gerçek kuzeni benim😁
Cenk : Açelya okuyup okuyup yazmıyon.
Açelya : Daha yeni okumaya başladım
Canım ikizim: Bugün Ayşe'nin doğum günü var. Yetişirsen gel saat 6 da
Cenk: yetişirim.
Açelya: Ayça Uğurda geliyormuş.
Ayçam: Banane
Açelya : Banane derken.
Ayçam: Ne demem gerekiyordu?
Cenk: oooooo Uğur kim. partide onunla tanışmak isterim.
Ayçam: O gün kafeye gittiğimiz de Emir ile birlikte gelmişti. Yani Emir 'in arkadaşı.
Emir: Ne olmuş Uğur'a?
Açelya : Bence Ayça ile Uğur ' un arasında bir şey var. Onudamı alsak gruba.
Emir: Uğura bakk , olur alalımda hanım kızımız Ayça rahatsız olmasın.
Ayça: Siz ne dediğiniz farkında mısınız hanım kızımız felan derken ne oluyor size Uğur ile aramda bir şey yok.
Açelya: Yarın bir gün sevgiliyiz diye gelirseniz hatırlatırım amaaa
Emir: Hem utanıcak, saklanacak bir şey yok
Cenk: hmmmmm🤔 Bu cümlenden ne çıkarmalıyız.
Açelya: Evet kuzi ne çıkaralım.
Emir : Hiç bir şey Almina nereye gitti.
Açelya : Annem çağırdı.
Açelya : Hadi görüşürüz. Kızlar siz bize gelin birlikte çıkalım.
Açelya çevrimdışı
***********
Hazırlandım saat 5.30 du ikizimle tam bir ikili gibiyiz uyumuzumuz harika. ikimizde kırmızılar içindeydik. ve kapı çaldı. Ayda ile Ayça nın geldiğini bilidiği için çantamıda alıp çıktık. Ve aşağıya indik kapıyı açtığımızda Ahmet vardı. İçeriye davet ettim. Sonra Almina ya bağırdım.
"Alminaaaa Ahmet geldi."
Ve canım ikizim muhteşem büyüleyici bir şekilde aşağıya indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM {Tamamlandı}
ChickLit"Neden mi? hala neden diye mi soruyorsun? Ben sana o kadar güvenmişken benim ile gönül eğlendirmeye çalışmak ne demek. Sana inandım. Seni dinledim. Gerçekten beni sev ama bana ihanet etmemiş ol istedim. Neden Emir ? Neden sen benim canımı yaktığın h...