Rozdział 6

89 4 0
                                    

Jasmine została wezwana na komisariat, ponieważ zrobiło się głośno o porwaniu Clary Wood wiedziała że wiążą ją z nią bo kiedyś miała z nią do  czynienia.

-Nie rozumiem dlaczego tu jestem-powiedziała przesłuchującym ją Tomowi Gardnerowi i Nicole Laird-Ostatni raz widziałam ją gdy przyszła do mnie szukać swojej córki, Olivier ją wtedy zabrał z przedszkola bez jej zgody i urządziła mi cyrk, wtedy też mnie zostawił, padalec!

-Była pani o niego zazdrosna prawda? Nie chciała aby spotykał się z córką?-spytała Nicole.

-Nie o nią mi chodziło, tylko o Clarę.

-Sprzeciwiała się pani tym kontaktom, w rezultacie zdesperowany Olivier porwał swoją córkę.

-Sprzeciwiałam się bo stale myślał o byłej żonie.

-Ale przecież nie zostawił panią z jej powodu, nie wrócili do siebie.

-Dlatego że teraz już wiem że Clara go nie chciała, nie potrzebnie byłam zazdrosna o nią, on próbował ale ona nie chciała, ale i ta byłam zła że Clara wszystko komplikowała, nie chciała żebym przyjeżdżała z Oliverem do dziecka.

-Nadal jest pani na nią złą?

-Oj nie patrzcie na mnie tak, nie mam nic wspólnego z porwaniem Clary Meyers czy Wood jak się teraz nazywa, nie mam z nią   kontaktu odkąd zabrała córkę i wyszła za mąż.

-Pani, Oliver i Rob uknuliście intrygę przeciwko Clarze wmawiając jej romans z tym ostatnim.

-To był pomysł Oliviera a Rob przystał na niego, zresztą to pazerna świnia  wiecznie chciał tylko kasy od Oliviera.

-Wierzy pani że Olivier go zabił?

Spojrzała markotnie na nich jakby z zakłopotaniem.

-Olivier nie jest mordercą, znaczy nie byłby do tego zdolny.

-Kto według pani zabił Roba Marlowa jeśli nie Olivier? Wszyscy wiemy że zeznawał na korzyść Clary, czytaliśmy akta sprawy zarówno rozwodowej jak i tej o morderstwo, był tak wściekły że Rob zeznawał na korzyść Clary że przez niego podpadł sędziemu.

-Owszem byliśmy oboje z Oliverem na niego wściekli, zrujnował nasz plan, miało nie wyjść na jaw że ja mam z Olivierem romans tylko mieliśmy mówić że związaliśmy się po zdradzie Clary, ale to nie znaczy że  Olivier go zabił!

-Wiec kto mógł to zrobić?

-Nie mam pojęcia.

-Oliver z powodu Roba stracił dom , bo rozwód orzeczono z jego winy, na dodatek dziecko którego spodziewała się wtedy pani nie było jego prawda? Rob zaprzeczył że był w związku z panią.

-Naprawdę myślałam że jest jego, ale myliłam się ,zostawił mnie z tego powodu, zresztą miał obsesję na punkcie Clary i ich córki, wykorzystywał pretekst aby ją zobaczyć, poniosłam porażkę w tym związku, zrozumiałam że nie mam przyszłości u jego boku, wiec musiałam zatroszczyć się o siebie i syna.

-Pani zdaniem kto porwał żonę sędziego Wooda?

-Pewnie ktoś kto nie cierpi Clary, skąd ja mogę wiedzieć komu podpadła, miała wrogów to pewne.

-Na przykład kogo?

-Była teściowa Sabine Meyers jej nie znosiła, czemu nie przesłuchacie Jenericka Reynoldsa? On się bardzo zdenerwował gdy dowiedział się że Clara spotyka się z sędzią Woodem, byli w związku.

-Jak bardzo się zdenerwował?

-Odnalazł dom tego sędziego i przyszedł do niego z zamiarem postraszenia go, wziął pistolet.

Żona sędziegoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz