19.rész

1.8K 65 1
                                    


Másnap mikor haza érek egy csomagot találok az ágyamon. Na vajon mi lehet ez? Biztosan Rick küldte nekem, kinyitom és egy gyönyörű a szememhez illő hosszú estélyi ruhát találok benne. Istenem... ez szebb, mint amit elképzeltem. Pont az én stílusom, tökéletes...

De vajon ki küldhette? Hiszen egy gyönyörű csomagolásban van benne, aminek a tetején egy hatalmas masni tündököl és rá egy kis kártyát helyeztek el.

„Gyönyörűt a gyönyörűségnek – sajnálom, hiányoztál;)!"

Hát ez igazán aranyos, de ebben nagyon is titokzatos. De ebből még mindig nem következtethetek biztosra, de mégis csak is kizárólag Rick küldhette. „Sajnálom..." nyilván azt sajnálja, hogy se szó, se beszéd nélkül hagyott ott. Nem baj legalább annyi jó van az egészből, hogy Adammel találkoztam.

Óvatosan ki emeltem a ruhát a dobozból és ez valami lélekmámorítóan gyönyörű. Te jó ég bele se merek gondolni mennyibe kerülhetett ez. A ruha szabása a felső résznél testhez simuló, az alja pedig tüllös, és a színe smaragd zöld, ami kiemeli a szemem színét is. Rick nagyon oda figyelt a részletekre.

Rickkel a múltkori eset óta nem beszéltem, de nem is kellett sokat gondolkodnom ezen ugyanis most küldött egy SMS-t.

„5-re ott vagyok érted, remélem megtalálod majd, amit küldtem"

Milyen kis butus, hát hogyne találnám meg feltéve, hogy olyan helyre rakta, amit nem lehet nem észre venni.

Egész nap a semmit tevésemmel töltöttem el, annak ellenére, hogy picit még nehezteltem rá alig vártam, hogy vele legyek és eltöltsük egy jó estét együtt. Filmet néztem, takarítottam, főztem, majd elkezdtem készülődni.

Lefürödtem, majd utána feltűztem a hajamat és feltettem a sminkemet. Előszedtem a fekete magas sarkúmat és a ruhámat is. De mielőtt bele bújhattam volna, valaki csöngetett. Rohantam, hogy kinyissam az ajtót, mert már nincsen sok időm Rick érkezéséig szóval egy kicsit gyorsítanom kell.

Az ajtót kinyitottam egy nagy dobozzal a kezében lévő férfi állt előttem.

-Jó napot! Miben segíthetek? – szólítottam meg udvariasan

-Ez a csomag a magáé, hová tehetem? – kérdezte én meg összehúzott szemöldökkel néztem rá – ez biztos valami félre értés ugyanis én nem rendeltem semmit sem

-Hát pedig, ha maga Laynie Withmoore akkor ez bizony a magáé – öömm... ez felettébb érdekes. Úgy látszik ma mindenki csomag küldös hangulatába van. A futárnak kijjebb tártam az ajtót és lerakta nekem az asztalra a csomagomat.

-Esetleg azt megtudná mondani ki küldte nekem? – erre a kérdésre nagyon kíváncsi vagyok, mit is fog válaszolni – Sajnálom hölgyem, de ezt az információt nem osztották meg velem.

Sóhajtottam egy nagyot majd udvariasan elköszöntünk egymástól.

Viszont most késésben volt már minden bizonnyal. Gyorsan magamra kellett kapnom a ruhámat és a cipőmet. Úgy voltam vele a csomag tartalmát majd ha haza értem akkor megnézem.

Az előszobába sétáltam, ahol belebújtam hosszú kabátomba és pont időben vagyok ugyanis Rick most üzent itt van. Még utoljára bele néztem a tükörbe és elindultam hozzá.

Mi lett volna ha...?Onde histórias criam vida. Descubra agora