RICK
Nem sokkal később a szeretett nő a karjaimban elaludt, amit nem csodálok hiszen nagyon kikészült. Miután megbizonyosodtam róla, hogy alszik és semmi baja nincsen, óvatosan lefektettem őt én pedig Marcust hívtam fel. Meg kell beszélnünk egy jó pár dolgot.
-Igen? – szól bele
-Mit tudtál meg? – kérdezem és közben a hajamba túrok. Nagyon ideges vagyok és kikészít, hogy körülbelül semmit nem tudok. Az még jobban idegesít, ha Layniet félni látom, ez az érzés talán a legrosszabb, a lényeg, hogy ez változni fog. Nem akarom, hogy rettegésben élje az életét.
-Hát... van, amit nem árt tudnod. Mondanám, hogy nyugalom, de ezek után én is ki lennék a helyedbe – ha Marcus már ezt mondja akkor nagy baj lehet.
-Öm, szóval, átnéztem aznapi biztonsági felvételeket, amikor Layniet megtámadták és a mosdóból egy olyan személy távozott, akire illet a személyleírás, akit ismerünk. Basszus Rick túl jól ismerünk – hallom Marcus hangján, hogy feszült, ami engem még jobban azzá tesz
-Nyögd már ki Marcus! – szólók rá szúrósan. Hallom, hogy a vonal másik végén vesz egy mély levegőt és...
-Courtney az – amint kimondja meg áll a levegő körülöttem. Nem az nem lehet. Mégis miben mesterkedik az a nő
-Mit mondtál? – kérdezek vissza, hogy biztosan jól hallottam-e
-Ő az Rick!
-És mit tudunk a pasiról? – ez kezd az agyamra menni. Mégis mit akar már megint tőlem Courtney. Évekkel ezelőtt voltunk együtt, de annak csúnya vége lett. Ez idáig nem hallottam felőle és most hirtelen megtámadja azt a nőt, akit szeretek.
-Róla még semmit, keressük őt – feleli Marcus
-Siessetek!! – adom ki az utasítást majd lerakom a telefont. Csöndben megyek megnézem Layniet, hogy még mindig alszik-e. Amikor látom, hogy igen és minden rendben megkönnyebbülve veszem az irányt a konyhába, hogy Cameronnal is tudassam az infókat.
Amint felvette a telefont elmondtam neki a teendőket és azt miknek nézzen utána. Az embereim közül Cameronban és Marcusban bízók meg a legjobban. Ezért is kértem meg Camet, hogy ha nem tudok Laynie mellett lenni akkor legyen vele, mint egy úgy nevezett testőr nem akarom másra bízni ha pedig Camnek nem jó ott lesz Marcus. Nem tudom mit fog szólni Laynie, vagyis de biztos egy kicsit ki lesz akadva, de én meg nem akarok kockáztatni.
ESTÁS LEYENDO
Mi lett volna ha...?
RomanceEgy férfi, aki veszélyes és bele szeret egy lányba... Egy lány, aki mit sem sejt a férfiról. De mi lesz kettőjük között? Engednek egymás érzelmeinek? Mi lesz ha kiderül az igazság...