3.rész

3.6K 118 0
                                    

Amikor belépek már hemzsegnek mindehol az emberek. A pulthoz sietek és köszönök a társaimnak, gyorsan átöltözök munka ruhába. Aztán már megyek is ki.

Úgy érzem újjászülettem, szeretem nézni a táncoló embereket ahogy élvezik az életet. Általában mindig a pultnál dolgoztam, így mindig jól körbe láttam a helységet. A legtöbben munkamániásnak tartanak, de ez nem teljesen igaz csak szeretem remdesen végezni a munkámat.
-Laynie!- Amy ráncigált vissza a valóságba - Egy vodka-tonik és vörös bor lesz ott a két embernek - mutatott a pultnál beszélgető két férfira. Kiöntöttem és eléjük tettem. Mikor felpillantottam a múltkori whiskys férfit láttam meg. Vicces, hogy így hívom, de nem tudom a nevét és nem is fogom megkérdezni tőle.
-Ez a tiéd - biccentett a bor felé, érdekes sokan megprobáltak már leitatni, de azok a fazonok mind részegre itták már magukat, ő meg teljesen józan volt. Érdekes.
-Köszönöm, de én nem ihatok. Dolgozok és még nem járt le a műszakom. Sajnálom... - már fordultam volna el amikor elkapta a kezemet és mélyen a szemembe nézett
- Egyébként Rick vagyok, Rick Turner - ez aztán a név, olyan titokzatos... kérdőn néztem rá, de aztán elfogadtam a kéz fogását. Nem tudom mit kellene tennem, végülis nem fogom egy idegennek csak úgy elmondani a nevemet.
-Örültem a találkozásnak Rick, de ha most megbocsátasz mennem kell.. - hátat fordítottam és már sétáltam el amikor utánam kiáltott, úgy látszik nem akar békén hagyni.
-Hé, én még nem tudom a te nevedet és úgy illik ha én elmondom az enyémet akkor te is a tiédet...- a mellette ülő férfi csak úgy kapkodta a fejét közöttünk. Bevallom elég zavaró volt a helyzet
-Laynie vagyok - ezzel megfordultam és elsétáltam

Az este folyamán nagyon sokszor össze találkozott a szemünk Rickkel, addig amíg be nem zárt a klub ugyan ott ült és engem figyelt. Pont úgy mint a múltkor. Tudtam, mivel a szemei szinte lyukat égettek a hátamba és ha körbe néztem csak ő figyelt. Egyszer kétszer elkapta rólam ilyenkor a tekintetét, de sokszor nem volt elég gyors. Záróra után már csak mi maradtunk ott Amyvel és Mattel. Pár dolgot még el kellett pakolnunk és rendbe tennünk. Utána elköszöntünk és Amyvel mentünk ki a kijáraton.

Az ajtótól nem messze egy fekete autó parkolt. Azon kívül teljesen üres volt az utca. Amyvel sajnos pont az ellenkező irányba laktunk így nem tudtunk együtt haza menni. Elváltak útjaink.

Most is sétálhatok egyedül haza a sötétben. Jól megnéztem mindent és minden apró hangra felkaptam a fejemet. Amikor elhaladtam egy sikátor mellett egy erős kar rántotta meg a karomat és behúzott a sötét helyre. Annyira megijedtem, hogy csak kapkodtam a levegőt magam körül és amint észbe kaptam mi is történt egy férfi kezdett el tapogatni. Részeg volt, a falhoz nyomott és a keze kezdett a combomról felfelé haladni. Próbáltam ellenkezni, de nem sikerült. Erősebb volt nálam, közben kiabáltam, kapálóztam de semmi nem segített. A férfi nem engedett el. Tovább próbálkoztam és hirtelen eltűnt a férfi. Nem tudtam mi történhetett. Majd oda pillantottam és egy izmos, magas férfit láttam aki éppen bevert egyet a férfinak aki az előbb még a falnak nyomott. Elkezdtek folyni a könnyeim mikorra végre sikerült felfogtam mi is történt vagy történhetett volna ha a férfi nem segít rajtam.
Majd a megmentőm felém fordult és ekkor megpillantottam ki is az. Mégsem volt annyira idegen mivel ezt a személyt ismertem. Ugyanis nem más volt mint Rick.

Mi lett volna ha...?Where stories live. Discover now