Lesiettem Rickhez, aki a kocsijában ülve várt rám. Gyorsan beültem hozzá és meglepő módon egy arcra puszival üdvözölt engem. Amitől eléggé paradicsom színű lettem.
-Figyelj annyira sajnálom, de tényleg valami halaszthatatlan dolog jött közbe és muszáj voltam menni. A telefonom meg lemerült és így csak később tudtam írni. Tudom, hogy egy barom vagyok, de kérlek bocsáss meg nekem – vallotta be nekem, de a tekintetét le se vette az útról közben
-Tudod Rick akár milyen is tudsz lenni kedvellek. És legközelebb szólj, ha valami közbe jön, mert annyira hülyén éreztem magam, hogy ott álltam az utcán.
-Tudom Kicsim, nagyon sajnálom még egyszer. De tudod... az az üzenet, ahogy le reagáltál nagyon felbosszantott – erre hangosan felkuncogtam – oké igazad van, megérdemeltem – emelte fel védekezően a kezeit, de folytatta, amit elkezdett – és ha már itt tartunk... kivel is találkoztál? – kérdezte tőlem
-Egy régi baráttal, akivel már nagyon rég nem beszéltem... de ugye nem vagy féltékeny? – erre a kérdésemre nagyon hirtelen, szinte villámgyorsasággal kapta felém a tekintetét és arcomat kezdte el fürkészni – Kellene? – csak ezt kérdezte meg, de én csak megráztam a fejemet, amivel nem leges választ sugaltam felé.
Válaszul csak egy nyugtató sóhajtást engedett meg magának. Ekkor pont lefékezett és megérkeztünk a partyra. Ideges voltam, mivel sose jártam még ilyen helyen. Nem tudom, hogy kellene viselkednem és Rickken kívül senkit sem ismerek. Rick biztatóan rám mosolygott és mikor mellém ért megfogta a kezemet és a fülembe suttogta, hogy ne aggódjak.
Amikor beérkeztünk a helységbe egy fiatalember várt minket, aki kedvesen elkérte tőlünk a kabátjainkat, hogy ne legyenek a terhünkre. Amikor levettem a kabátomat és láthatóvá vált a smaragd zöld ruhám. Rick felé fordultam, akinek a tekintete elég sok mindent tartalmazott.
Csodálatot
Elégedettséget
Zavartságot
És aztán egy kérdő tekintetett kaptam. Azta. Ez aztán rettentően sok érzelem egyszerre Ricktől.
-Baj van? – kérdeztem tőle
-Nincsen..., csodálatosan nézel ki!
-Köszönöm, de valami mégsem stimmel teljesen. Kérlek mond el miért néztél rám úgy az előbb – kértem tőle. Tudni szeretném mit gondol most
-Csak a ruhát néztem gyönyörű, ne érts félre és te is káprázatosan festesz benne, de nem is mondtad, hogy voltál ruhát venni, ha ezt tudtam volna... - nem értettem miről hablatyol itt nekem. Ezt a ruhát ő vette nekem... akkor meg?
Meg ráztam a fejemet, ezzel próbáltam elhessegetni a gondolataimat – nem értelek Rick... hiszen ez a ruha tőled van
-Ezt a ruhát biztosan nem én vettem neked! Tudnom kellene valamiről? – kérdezi
-Én nem tudom... egy futár jött hozzám reggel és egy csomagot kaptam tőle. Az volt rajta, hogy gyönyörűt a gyönyörűségnek meg, hogy sajnálom és hiányoztál. Utána meg pont kaptam tőled egy SMS-t egy ajándékkal kapcsolatban. De ha nem te küldted ezt – mutattam végig magamon – akkor mégis ki a fene volt?!
-Nem tudom, de ígérem ki derítem – magához húzott és csókot hintett a homlokomra
YOU ARE READING
Mi lett volna ha...?
RomanceEgy férfi, aki veszélyes és bele szeret egy lányba... Egy lány, aki mit sem sejt a férfiról. De mi lesz kettőjük között? Engednek egymás érzelmeinek? Mi lesz ha kiderül az igazság...