Rick
-Várjatok! – kiáltott fel Marcus hirtelen.
-Mi az? – kérdeztem, láttam az arcán a megdöbbenést, valami összeállhatott a fejében. De vajon mi lehet az?
-Gondolkozzatok! Érdekes Sarah akkor tűnt fel amikor Laynie ott volt, és egyszerre tűntek el... Cam azt mondta Sarah vékony, barna hajú, pont, mint Laynie. Értitek már? – van benne valami, nem is olyan hülye ez a Marcus, mint gondoltam.
-Az az én elméletem, hogy Sarah nem létezik
-Mivan?! De hát én láttam őt! Ott ült az asztalnál – háborodott fel Cam
-Igen, elhiszem, hogy láttad őt, de szerintem az a lány nem Laynie volt, csak azt mondta, hogy ő az. Már csak az a kérdés miért? – töprengett el Marcus. Be kell vallanom okosan összerakta ezt a dolgot, de ez csak egy lehetőség, sajnos semmi sem biztos. De miért mondhatta azt, hogy ő Sarah? Mi oka lehetett annak, hogy hazudott?
-Cam mondtál neki valami olyat, amitől megrémülhetett? – ha mondott neki vagy tett bármit is nem érdekel mennyire szeretem őt, biztosan élve megnyúzom. Laynie az enyém és nem hagyom, hogy bárki hozzá nyúljon vagy megbántsa.
-Nem, semmit – ajánlom is neki
-Meg kell keresnünk őt!
Laynie
Éppen indulok el a munkahelyemre és közben bekapcsolom a telefonomat. Ugyanis, tegnap lemerült, azóta meg nem volt bekapcsolva. Aztán meglátom a rengeteg hívást és az üzenetet. Egészen pontosan 24 nem fogadott hívásom van és mind ugyan attól a személytől. Ricktől. Ajaj! Kuncogok egy jót magamban. Remélem ideges egy kicsit, megérdemli. Hiszen csak úgy ott hagyott azzal a sok fura és érdekes emberekkel. Bár azért vicces volt külsőre milyen ijesztőnek és komolynak tűnnek, ha utcán jönnének velem szembe biztosan elkerülném őket messziről. Viszont olyan könnyedén áttudtam verni, magam is meglepődők néha mikre vagyok képes. Közben megnyitom az üzeneteket.
„Hol a fenében vagy?"
„Kérlek válaszolj!"
„Oké, akkor legalább csak annyit mondj biztonságban vagy?"
„LAYNIE?!"
„Jól vagy?"
„Hívj fel!"
Nem válaszolok neki. Ha annyira érdekli őt akkor majd megkeres engem. Képes volt otthagyni azokkal a különös alakokkal. Istenem még fegyver is volt náluk. Még jó, hogy nem lőttek le ott helyben! Igen Rick, ez kedves volt tőled.
STAI LEGGENDO
Mi lett volna ha...?
Storie d'amoreEgy férfi, aki veszélyes és bele szeret egy lányba... Egy lány, aki mit sem sejt a férfiról. De mi lesz kettőjük között? Engednek egymás érzelmeinek? Mi lesz ha kiderül az igazság...