Csörög az ébresztőm, erre a legjobb felkelni na ez nem teljesen igaz, mivel már dél múlt nem olyan régen ezért az ablaknál csak úgy áramlik be a fény. A lábamat nem tudom mozdítani és már nagyon elzsibbadt. Lady rajta fekszik, általában úgy bújik hozzám hogy valamije hozzám ér és ez esetben rajtam fekszik. Imádom őt. Óvatosan kihúzom alóla a lábamat és elindulok a konyhába meginni a reggeli kávémat, vagyis már a déli kávémat inkább. Jót fel kacagok magamon. Már dél van és én csak most keltem fel. Még van pár órám, hogy munkába menjek ezért inkább összeszedem magamat és elmegyek futni egy jót Ladyvel.
Kisétálok a teraszra és megcsap a friss levegő.
Lehúzom a maradék kávémat majd gyorsan vissza megyek a helységbe, felkapok egy kényelmes ruhát amiben tudok futni és már indulhatunk is.Lady imád kint lenni a szabadban, főleg ebben a parkban. Most egészen sokan vannak itt. Mellettem a játszótéren sok boldog gyerek játszik. Másznak fel a mászókára, csúsznak le a hintán és mindenki annyira boldog. Bár minden ilyen egyszerű lenne. Páran a fűben vagy a padon ülnek és beszélgetnek vagy olvasnak valamit. Mi meg csak futunk tovább, fülest betettem a fülembe így az szól benne hangosan minden külsős zajt kizárva. Olyan megnyugtató futni, érezni ahogy a szél bele kap a hajamba, a napsugarak megsütik az arcomat és a zene átjárja a testemet. Egyszerűen elmondhatatlan érzés. Úgy érzem szabad vagyok.
A szabadság érzetét hirtelen, valamilyen más fajta érzés veszi át, ugyanis valaki figyel, ha a megérzéseim nem csalnak. Körbe pillantok nem látok senkit sem. Biztos csak hallucinálok, már kezdek paranoiás lenni. Pár perc és otthon vagyunk. Lady olyan mintha el se fáradt volna bár ez rólam nem mondható el.
Végre megérkeztünk, benyitottam a lakásomba és gyorsan elmentem lezuhanyozni. Ettem valamit, közben néztem a sorozatomból egyrészt majd nem sokkal később neki álltam készülődni a munkához. Mielőtt elmentem volna Lady-t megetettem és már indultam is.
Ma is nagyon nehéz napom lesz, mivel ma péntek van és a többi naphoz képest ma még többen lesznek a klubban. Nagyon fárasztó lesz az a nap, de csak a munkámat szeretném elvégezni azaz ott leszek, kiszolgálom az embereket majd haza jövök. Legalábbis ezt így terveztem....
ESTÁS LEYENDO
Mi lett volna ha...?
RomanceEgy férfi, aki veszélyes és bele szeret egy lányba... Egy lány, aki mit sem sejt a férfiról. De mi lesz kettőjük között? Engednek egymás érzelmeinek? Mi lesz ha kiderül az igazság...