Юли вървеше пеша към апартамента си, след като бе слязъл на автобусната спирка, защото Алекса бе забравила зарядното на телефона си там.
Предния ден беше наситен с толкова много събития, но в главата му се въртеше само едно нещо.
Отмъщението.
Най-сетне щеше да го направи! Най-сетне щеше да си отмъсти!Предния ден, докато Алекса даваше показания за случилото се, Вон му каза, че по някакъв начин трябва да я успокои и да я убеди, че е добре за известно време да се прибере в къщата на майка си.
Юли не бе напълно сигурен, че сега е момента да задвижи плана, но Вон беше притеснен от факта, че Филип Шийн им диша във врата и затова искаше да приключат с това отмъщение колкото се може по-рано.Заради телесната повреда, която бе нанесъл на мъжа, сивоокото момче за малко да се вкара в сериозни проблеми, но за негов късмет Вон го измъкна.
Юли не обмисли факта, че вероятно с поведението си и показанията, които трябваше да даде, можеше да привлече вниманието на Филип Шийн. Просто беше твърде екзалтиран от това, че Алекса за малко не бе изнасилена под носа му, в собствения му апартамент.
А докато гледаше как проверяват нараняването на главата ѝ и превързват протритите ѝ китки, още повече се афектираше.Не му се искаше да я използва за плана си в толкова тежък за нея момент, но трябваше да се съгласи с Вон, че това е перфектното време за да го направи.
След като и двамата дадоха своите показания, се върнаха сами в апартамента му, тъй като Вон имаше са свърши още някаква работа в участъка, свързана с преследвача на Алекса.
През целия път наобратно той си казваше, че трябва да го направи, и когато се прибраха, той бе достатъчно решен и предприе действия.
Първо я прегърна и ѝ каза, че всичко вече е свършило, и че той е до нея, а след това вметна, че най-добре ще е, ако тя се прибере за известно време при майка си, наблягайки на това, че и той щеше да отиде с нея.А влезеше ли в онази къща, практически отмъщението беше почти готово.
Юли беше толкова съсредоточен в мисълта за отмъщението си и неговото изпълняване, че въобще не му минаваше на ум какво ще прави след това.
Ново отмъщение?
Планът му беше неговата цел, неговата причина за живот.
Самият той не знаеше какво ще прави с живота си след това.Преди няколко седмици бе решен, че след като приключи с отмъщението си, ще се отдаде на Кристина. Ще живее за нея.
Но всичко между тях явно бе приключило. Тя го бе изкарала от живота си и явно не искаше да има нищо общо с него. Явно Юли се бе заблуждавал през цялото време, явно Кристина не го е обичала така, както той я обичаше.
YOU ARE READING
Broken
RomanceАлекса ще трябва да крои планове и схеми за да раздели влюбените си ,,най-добри" приятели за да получи този, когото желае, без да осъзнава, че чувствата ѝ са манипулирани и всичко върви по нечий чужд план. * всички сходства между истински имена и с...