• 33 •

39 10 23
                                    

_________________________
година и нещо по-рано
_________________________

Юли се бе подпрял на една от белите стени в коридора. Единия си крак бе поставил близо до стената, а другия го бе поставил лежерно напред. Ръцете му бяха в джобовете. Гледаше замислено и мистериозно напред, опитвайки се да изглежда загадъчно.
Всъщност се чувстваше като пълен идиот, но бе прочел в интернет, че подобни пози карат човек да изглежда по-яко.
Откакто бе схванал основите на ползването на търсачката, а и главно откакто Вон му бе казал, че може да открие отговор за всичко в интернет, бе прегледал много и най-различни страници, свързани с това как да се сближиш и сприятелиш с някого.

Сега беше застанал, подпрян на стената, защото знаеше, че всеки момент Алекса ще мине по коридора.

За негово нещастие предположението на Вон се бе оказало правилно - Алкеса Фокс отблъсква повечето хора около себе си, движи се само с хора, които мисли, че са ѝ на ниво.
Практически, доведената дъщеря на баща му излизаше най-вече с някаква си досадница, не беше напълно сигурен, но бе дочул, че се казва Бриджит.

Първоначално си бе помислил, че може би ще му излезе възможност да седне до нея, ще я заговори, тя ще го хареса и така нещата ще потръгнат.
Но, когато видя как едно рижаво момче сяда до нея, заговаря я, а тя от своя страна само го поглежда и се премества чак в другия край на помещението, реши да забрави тази идея.
Юли знаеше, че е привлекателен (все пак Филип му го бе казвал безброй пъти), знаеше, че е в нейната категория, но се притесняваше, че един грешен ход може да означава безвъзвратен край.
Не искаше тя да го смята за някакъв мухльо или нещо такова, така че бе решил да привлече вниманието ѝ, да я накара сама да дойде при него.
Но това пък беше почти невъзможна задача.
Понякога си мислеше, че може би щеше да му е по-лесно да се внедри в новия дом на Уилиям като започне да работи там, но след това се отказваше от тази идея, тъй като да използва доведената му дъщеря също беше част от отмъщението му.
Беше научил от кои пътища и коридори минава за да може да се засичат по-често с надеждата, че тя ще си помисли, че тези съвпадения са съдба или нещо такова, но тя дори не го поглеждаше. А ако спреше погледа си върху него, сякаш просто не го виждаше.
Заради това Юли бе изгубил доста голяма част от самочувствието си, все пак смяташе, че единственото положително нещо, което има е външността си. Ако чрез нея не може да привлича хората, то тогава с какво ще може?

BrokenWhere stories live. Discover now