• 26 •

40 10 18
                                    

_______________________
3 години по-рано
_______________________

Любимият сезон на Юли беше лятото.
И причината, не беше защото през летните месеци има ваканция, прекарва блажени и безгрижни дни или пък ходи на почивки и екскурзии, а защото през този сезон обикновенно Филип е най-зает.
Най-вече през горещите месеци от годината хората му излизат в отпуск, което натоварва и без друго препълнения му график.
Заради това, той рядко може да отдели каквото и да е внимание на наследника си, което пък прави това време от годината любимо на Юли.

Но това лято беше малко по-различно.
Беше по-специално, главно заради нейното присъствие.

Нещо малко по-различно се бе случило в началото на неговото седемнадесето лято.
В имението се появи племенницата на Шийн, по-голямата дъщерята на единствената му сестра - Розали Хейл.

Юли никога не бе виждал какъвто и да е роднина на Филип, а и не бе проявявал интерес да се запознае с хората, които споделят неговата кръв, но Розали му се видя някак по-различна от това, което очакваше.
Имаше миловиден и нежен вид, а и бе дошла в имението на Филип заради финансови проблеми.

Всъщност, Шийн не произлизаше от някакво богато семейство, не беше син на собсвеник на фирма или нещо подобно.
Но от някъде бе изкарал огромна сума пари, които след това бе удвоил и утроил и чрез тях бе започнал нов живот.
Живот, които не включва семейството му.
Сестра му беше обикновена счетоводителка, а мъжът ѝ беше готвач в ресторант. Двамата изкарваха скромни, но достатъчни средства за да изхранват себе си и двете си дъщери.
Но със съзряването на по-голямото им дете, Розали, бяха изпаднали в сериозен финансов проблем, който ги притисна да я пратят под покрива на вуйчо ѝ.
Но вместо да я издържа напълно, Филип ѝ бе предоставил работа като помощничка в кухнята.

В началото Юли не смяташе въобще да се забърква с нея.
Но, когато по случайност се засякоха на първия етаж и тя го запита какво работи в имението, сивоокият осъзна, че тя не знаеше абсолютно нищо за него.
Не знаеше какво му причинява Филип, не знаеше колко го мразят всички.
Тя бе единственият човек, който нито щеше да го съжалява, като Вон, нито пък щеше да страни от него заради някакви предубеждения.
И заради това той пое инициативата и се запозна с нея, обяснявайки ѝ, че работи вечер на камерите.

BrokenWhere stories live. Discover now