_______________________
7 години по-рано
_______________________Юли вървеше равномерно към кабинета на Филип, който се намираше чак в другия край на имението.
Тоалета, който му беше избрал Шийн за деня, беше меко казано неудобен. Представляваше черен втален панталон и бяла риза, над които бяха сложени множество черни кожени колани, прикачени един към друг. Един даже беше увит около врата му, което адски много го дразнеше.
Накратко, коланите около тялото му наподобяваха някаква еротична техника за връзване, новата ексцентрична идея на Филип, която му бе хрумнала преди няколко дни.Докато вървеше, Юли се размина с две млади жени от персонала, които го изгледаха сякаш сам си бе избрал дрехите и го подминаха без да му кажат нищо.
Юли не се разстрои от това. Вече бе свикнал с факта, че всички тук смятаха, че той е отрепка, която съблазнява шефа им и разтваря краката си при всяка възможност.
Юли се бе отказал от това да ги убеждава в противното.
Все пак кой не би повярвал на Филип?Още преди години Шийн го бе насилил, но за нещастие на Юли, интересът му към сина на Лора и Уилиям не изчезна. Даже напротив.
Филип бе намерил за забавни и удовлетворяващи реакциите и виковете на момчето. Намираше ги за доста примитивни и безсмислено, но същевременно и така истински и естествени.
За Шийн още по-приятни бяха последиците, които следваха за Юли след всеки техен път.
Да гледа как момчето не може да сяда без да усеща пронизваща болка и едвам да мърда крайниците си беше доста развеселяващо.В началото Филип не можеше да му се насити и беше доста агресивен, което доведе до доста неприятен резултат.
Сфинктера на Юли се беше разкъсал малко и имаше периоди, в които момчето не можеше да се стиска, когато му се доходеше до голяма нужда. През тези периоди, въпреки че вече беше надрастнал бебешките си години, на Юли му се налагаше да носи пелени.
Но тези периоди бяха само в началото на първата година, която бе прекарал под покрива на Шийн, и тъмнокоското отдавна беше изтрил от паметта си тези засрамващи и унизителни периоди от живота си.Вярно, в началото най-голямата мъка в живота му беше това, което му причинява Филип, но с времето откри и друго нещо, което правеше съществуването му болезнено.
Изолираността.
Разпространявайки неверни слухове за него, Филип бе успял да направи така, че Юли да не може да контактува с никое друго човешко същество, освен с него.
Всички работници на Шийн мразеха Юли, презираха го, отвращаваха се от него, правеха се, че не съществува.
YOU ARE READING
Broken
RomanceАлекса ще трябва да крои планове и схеми за да раздели влюбените си ,,най-добри" приятели за да получи този, когото желае, без да осъзнава, че чувствата ѝ са манипулирани и всичко върви по нечий чужд план. * всички сходства между истински имена и с...