Майкъл Кийт почукваше монотонно с пръст по гладката повърхност на масата.
Взе не много дебелата папка пред себе си в ръце. Много добре знаеше какво представлява съдържанието ѝ, но просто искаше да отдели вниманието си от момичето пред себе си.Италия не спираше да се взира в него, очите ѝ имаха някакъв детински поглед, изпълнен с надежда, което допълнително го дразнеше.
След като той разбра истинската ѝ самоличност и установи, че може би Филип Шийн наистина има пръст в изчезването на Фредерик Бенито, срещите му с нея вече бяха от съвсем различно естество.
Той вече не я канеше в апартамента си за да прекара нощта с нея, желанието му да я докосва по интимен начин се изпари веднага, след като разбра, че всъщност е Италия - момичето, което той бе обичал и мразил най-много.Още след вечерята му с Филип Шийн, на която се бе опитал да повдигне на въпрос изчезването на Фредерик Бенито, Майкъл бе отишъл при Италия за да разбере как може да сътрудничи на човекът, който я бе наел, и как може да научи повече за изчезването на колегата си.
Тогава тя му бе дала определена задача, която той тъкмо наскоро бе приключил напълно.
А сега най-сетне бе време да се срещне с мистериозния господин Джоунс.Майкъл хвърли пореден поглед върху момичето насреща си.
След като самоличността ѝ бе разкрита, Италия бе решила, че вече не е нужно да прикрива естествения цвят на косата си. Заради това корените на косата ѝ бяха светло руси, докато останалата част беше тъмно черна. Отдалеч, ако човек не се загледаше добре, би си помислил, че косата ѝ е побеляла.
Това въобще не допадаше на Майкъл.
Сладката илюзия за чернокосата и стилна Вероника се бе изтрила от ума му.- Колко струва една боя за коса? - Майкъл наруши мълчанието между тях.
- Защо питаш? - Италия леко се стресна от внезапния въпрос на тъмнокосия мъж, но ѝ хареса, че Майкъл най-сетне бе изразил желание да си говори за нещо тривиално с нея.
- За да ти дам пари да си купиш. Не мога да те гледам в този вид.
- Опитвам се да си възвърна естествения цвят на косата.
- Черният цвят повече ти отива.
- Преди харесваше русата ми коса! - нацупи се тя, кръстосвайки ръце пред гърди.
- Преди - да, сега - не. - отвърна ѝ той и заби поглед към папката в ръцете си.
Майкъл не беше напълно сигурен дали въобще трябва да ѝ вярва.
Да, може би тя наистина се опитваше да му помогне, но това не означава, че историята, която му бе пробутала бе истина.
А ето и какво представляваше на кратко историята, която Италия бе споделила на Майкъл:
Филип Шийн се е срещнал с нея и ѝ е казал, че ако не се разкара от живота на Майкъл, ще ги убие и двамата. Италия, знаейки, че ако сподели това с любимия си, той ще направи нещо рисковано, е избрала да се държи като кучка и да избяга, оставайки само едно писмо, в което обяснява колко го мрази, и взимайки всичките му спестявания, с надеждата, че заради това той няма да я последва.
И чак години след това, когато някакъв мъж, представящ се като Уил Джоунс, ѝ предлага работа, в която тя трябва да намери неща, които могат да бъдат използвани срещу Филип Шийн, тя осъзнава, че може би ще успее да спаси и първата си любов.
YOU ARE READING
Broken
RomanceАлекса ще трябва да крои планове и схеми за да раздели влюбените си ,,най-добри" приятели за да получи този, когото желае, без да осъзнава, че чувствата ѝ са манипулирани и всичко върви по нечий чужд план. * всички сходства между истински имена и с...