• 29 •

34 8 20
                                    

_______________________
3 години по-рано
_______________________

Вон стоеше на единствения стол в малкото помещение, което играеше ролята на предверие, пред стаята, в която се намираше Юли.
Цял ден бе прекарал на този неудобен дървен стол, краката му даже бяха изтръпнали.
Чоплеше нервно кожичките около ноктите си, опитваше се да премахне стреса от раменете си по някакъв начин.
Русата му коса беше разрошена, щръкнала на всички възможни страни. Очите му бяха зачервени от липсата на сън, под тях се бяха образували нови линии.
Беше със същите дрехи от предния ден... или може би бяха от по-предния?
Мислите му, обаче, въобще не се спираха на това колко ужасно изглежда.

В главата му, за първи път от доста време, всичко беше пълна каша.
Много парчета му се губеха, без тях не можеше да нареди разпиления пъзел в мозъка си.
Не знаеше какво мнение да вземе по въпроса, а от това следваше, и че не знае точно какви действия да предприеме.

За едно нещо, обаче, беше сигурен - нещо намирисваше в цялата тази работа.
Колкото повече размишляваше над нещата, толкова по-несигурен беше в тезата, че Юли е изнасилил Розали.
Но се притесняваше от мисълта, че може би се влияе от чувствата си към тъмнокосия и заради това иска да го оневини.

Вон все още не беше изградил цялостно мнение за Розали. Не можеше да прецени напълно що за човек е.
Но я намираше за твърде опасна и красива.

Месец, след като беше пристигнала в къщата на Шийн, Розали сама го беше заговорила, след което се бе държала доста фамилиарно към него.
Вон го глождеше идеята, че този внезапен неин интерес към него може би е породен от факта, че тя е узнала истинската му самоличност.
Никълъс Хъдсън не е нищо специално, не е по-различен от Майкъл Кийт или Карим ал-Адавия.
Но пък Вон Минели е нещо различно, единствения син на Джордж Минели - собсвеник на няколко успешни компании и вериги магазини, влиятелна обществена личност и новоизгряващ политик.
Разбира се, че ако тя знаеше истинската му самоличност ще се интересува от него повече, отколкото от Майкъл и Карим.
Заради това свое неприятно предположение, Вон беше много внимателен с Розали. Общуваше дружелюбно с нея, но все пак се опитваше да не задълбочава отношенията им.

Другото нещо, което объркваше Вон беше факта, че тя се срещаше с Юли, но сякаш забравяше сивоокият, когато тримата се засичаха.
Русокосият знаеше, че Розали е умна, нямаше как тя да не забележи ревнивите погледи на Юли. Тогава защо правеше всичко това? Защо същевременно се среща с него, но ѝ му показва, че има интерес към друг?

BrokenWhere stories live. Discover now