Author POV
Rancangan jun berjalan dengan lancar kerana hotel ini adalah hotel milik keluarganya dan dia juga memiliki akses untuk memasuki semua tempat termasuk dapur. Jadi, dengan mudah jun dapat mencampurkan ubat pelali ke dalam minuman misya.
"Nice. You can go now" arah jun.
Ika teragak-agak untuk pergi dari situ. Dia tidak mahu misya diapa-apakan tetapi dia juga tidak mampu untuk melawan jun.
"Kau tunggu apa lagi! Ke kau nak join sekali?" sergah jun.
Ika terperanjat. Dia menggelengkan kepala berkali-kali.
"Please dont hurt her" pohon ika.
"Huh. Kenapa kau nak kisah? Kau bukannya sayangkan dia pun. Kau kan tak sukakan perempuan. Lagipun kau yang setuju dengan bet ni" ejek jun.
"Jun. Please. Can we just cancel the bet. Saya taknak dah duit tu. Please" ika merayu.
"NO! GET THE FUCK OUT NOW!" tengking jun.
Ika mengalah. Perlahan-lahan dia melangkah, meninggalkan jun dan misya.
"And one more thing, ika. Dont you dare tell other people about this. Kalau orang lain dapat tahu pasal ni. Aku akan cari kau sampai dapat and I will make your life suffer" ugut jun. Matanya memandang ika dengan tajam.
Ika menganggukkan kepala dan terus berjalan ke arah pintu. Matanya memandang misya untuk kali yang terakhir sebelum tubuhnya melepasi pintu bilik private itu.
"Misya. Im sorry" gumam ika namun misya tidak dapat mendengarnya.
************************************
Jun POV
"Thanks" ucapku pada pekerja hotel yang membantuku untuk mengangkat misya ke dalam suite kepunyaanku.
"Cik nak apa-apa tak? Air atau makanan untuk kawan cik tu?" tanya pekerja itu.
"Its okay. She just need rest"
"Okey cik"
"Oh ya. Saya pun nak rest dan taknak diganggu. Kalau ada sesiapa cari pun, cakap je saya takde kat sini. Faham?" arahku tegas.
"Faham cik" akur pekerja itu dan terus bergerak meninggalkan aku dan misya.
Setelah pekerja itu keluar, aku mengunci pintu suite itu dengan kemas. Aku tidak mahu saat-saat bersama misya diganggu.
Tumpuanku kembali kepada misya yang masih tidak sedarkan diri. Aku mengangkatnya bridal style dan membawanya ke bilik. Aku letakkan misya perlahan-lahan di atas katil. Misya tidak akan sedar dalam masa yang terdekat ini kerana ubat pelali yang aku gunakan adalah jenis yang kuat.
Senyuman sinis muncul di bibirku. "Misya, why are u so cute" aku mengusap pipinya dengan lembut kemudian bibirnya pula. Aku mendekatkan mukaku dengan mukanya. Bibir misya yang berwarna merah jambu itu aku ragut. "Sweet". Aku ketagih dengan bibir misya. Aku bermain dengan bibirnya berulang kali. Kadang kala aku menggigit bibirnya untuk dijadikan penanda yang aku telah berjaya meneroka tempat tersebut.
Aku jadi semakin agresif. Bau badan misya menaikkan nafsuku. Aku menjilat leher kiri dan kanan misya. Tidak cukup dengan itu, aku mengoyakkan baju t-shirt yang dipakai olehnya.
Tanpa disangka, perbuatanku yang agresif ini telah menyedarkan misya. Dia meronta-ronta untuk melepaskan diri. Aku terus menghempap tubuh misya dan menekan kedua-dua tangannya ke katil. Posisi sekarang ini ialah kedua-dua tangan misya berada di kiri dan kanan kepalanya.
YOU ARE READING
Hurt
RomanceFall in love with the wrong person at the wrong time. Or Maybe she is the right person but only we fall in love at the wrong time... "kenapa berubah?" - misya "why persoalkan, its up to me if i want to change." - hana "you'll be mine, Misya. Only m...