5. Deo

8.9K 241 26
                                    

Uđemo u stan i Vuk mi pokaže rukom da odem u dnevnu sobu, a on se izgubi negde. Polako, korak po korak, idem ka dnevnoj sobi. Sednem na fotelju i zatvorim oči pa spustim glavu na naslon. Osetim nešto toplo preko mene i otvorim oči pa ugledam kako me Vuk pokriva mekim, toplim ćebetom.

– Hvala ti – pribijem ćebe još više sebi i zahvalim se Vuku. Klimne glavom i sedne u drugo fotelju. Ćutimo tako u tišini svako u svojim mislima. Gleda negde u daljinu i nešto razmišlja. Ustanem, a on podigne pogled prema meni.

– Gde ćeš? – ustane i stane pored mene.

– Kući. Idem da se istuširam i legnem da spavam. Tako mi se hladnoća uvukla u kosti, da samo želim da se uvijem u ćebe.

– Isruširaj se ovde i prespavaj ovde. Kako znam, ne vraćaš se kod roditelja nego ideš u svom stanu. Tako da možeš da ostaneš i ovde – na njegove reči počnem da se smejem , a on me zbunjeno pogleda.

– Naravno da ne mogu ovde da ostanem. Umorna sam i ne mogu da podnesem tvoj apetit za seks, zato sada idem kući – okrenem se i krenem prema vratima, a on me povuče za ruku i vrati me na mesto gde sam maločas stajala.

– Neću te ni pipnuti ako ti to ne budeš tražila, obećavam – intezivno me gleda u oči dok sve ovo govori, a ja samo klimnem glavom.

– Hajde – povuče me za ruku i uđemo u kupatilo.

– Šta? Ti ćeš da me okupaš? – zbunjeno upitam, a on klimne glavom kod namešta vodu.

– Ne – odbijem.

– Zašto? – upita.

– Zato što svaki put kada mi priđeš bliže od dva metra, ja postajem idiot koji će da nasrne na tebe – kažem, a on izvije kut usne u osmeh.

– Neću ti dozvoliti. Hajde sad – povuče me tako da sa svim stvarima uđem u tuš kabinu.

– Nisi normalan – vrisnem kad se nađem ispod mlaza vode sa svim stvarima.

– Ovo da skinemo – ne obazire se na moje reči, već hvala rubove moje majice i povlači je preko glave.

– Još samo ovo – govori kad dođe do gaćica i samo me prstom okrzne po butini, a u meni probudi lavinu.

– Okreni se – zapovede i ja se okrenem. Polako mi trlja kosu i onda pređe da mi sapunja telo. Prelazi po celom telu, a ja se naslonim na njega.

– Dođavola – opsujem i okrenem se prema njemu i nasrnem na njegove usne. Uhvati me za dupe i podigne tako da obgrlim noge oko njega pa me nasloni na hladne pločice. Prelazi usnama po mom vratu i ostavlja vlažne tragove. Odmakne se zajedno sa mnom od pločica i izađe iz kupatila. Spušta me na meki dušek kreveta i odmakne se pa uhvati rubove svoje majice i skine je.

. . .

– Eto opet – uhvatim kraj ćebeta i pokrijem svoje nago telo.

– Šta opet? – ležerno se okrene prema meni i upita.

– Opet sam spavala sa tobom – besno kažem. Dođavola, nije trebao da mi priđe bliže od dva metra.

– Šta možeš, umem da delujem tako na žene – prođe rukom kroz svoju kosu nameštaljući je.

– Baš si duhovit – prevrnem očima i isplazim mu se.

– Šta misliš, zašto su rekli da sam ja napala dečaka? – još uvek razmišljam o tome i ništa mi ne dolazi u glavu.

– Želeli su novac – hladno kaže.

– Molim? – zbunjemo ga upitam.

– Mislili su da te strpaju u zatvor i da im platiš oštetu, ali nisu računali na kamere – kaže, a ja se zatečem. Pobogu, zar nisu trebali da budu srećni što sam im spasila dete?

– Kako si me našao? – upitam, a on se zagleda u mene.

– Imam ja svoje metode – zagonetno kaže i počeše se za bradu.

– Hoću li nekada dobiti odgovore na svoja pitanja? Kad god sam želela da znam šta se dešava, nisam saznala – besno ga upitam, a on klime glavom.

– Hoćeš, posle druge runde – kaže i povuče ćebe sa mene i u trenu se nađe iznad mene.

Savršena noć Where stories live. Discover now